Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעת חוויה - הונדה S2000


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 7295 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה אגיד ומה אומר... כשהזמין אותי חבר טוב לביקור אצל חבר טוב שלו שבבעלותו הונדה S2000, היה קשה לוותר. אפילו שהיה כבר אחרי 10 בערב, אפילו שמרחק הנסיעה עד אל החבר הוא כמעט שעה ואפילו שלמחרת קמים מוקדם, מאוד מוקדם...

 

מראש אגיד - לא נהגתי, כך שהחוויות יתמצו לתיאורי תחושות מבחוץ ומצד הנוסע. תאמינו לי שזה מספיק מרשים. בנוסף הבינו אותי על כי אינני יכול למסור פרטים נוספים - לבקשת הנוגעים בדבר. (אז בלי "אחשלי, וואלה גם אני רוצה סיבוב, איפה זה היה? איך קוראים לחבר הזה? מה הטלפון שלו?" - ותיזהרו, אני יכול למחוק אתכם :wink: )

 

לפני שניגש לעניין, קצת פרטים למי שלא מכיר. זוהי מכונית ספורט פתוחה (רודסטר) של הונדה. גג רך. מנוע 2 ליטר קדמי עם 240 סוסים אטמוספריים. הנעה אחורית. שני מושבים בלבד. ללא עזרים אלקטרוניים (שידועים לי...) מחיר חדשה? מעל 300 אלף ש"ח.

מתחרות בארץ? MR2 חלשה יותר וזולה יותר. גם מיאטה. בוקסטר כנראה חזקה יותר ויקרה בהרבה. כולן מהנות מאוד אבל אני מוכן להתערב שאפילו לא מתקרבות אל ההונדה במדד הטירוף. ומיד ארחיב.

 

אל משכנו של הבחור הגענו בסקודה אוקטביה TDI בעלת 90 סוסים רועמים. את הנסיעה התחלתי, כיאה וכראוי, במושב הנהג שלה.

 

אל תיבהלו, אני לא מתכוון לתאר את איכויותיה המוטוריות של הגרוטאה המקרטעת הזאת, רק אגיד שני דברים: 1. היא משום מה יותר מהירה מסיוויק דור קודם (125 כ"ס). 2. היא אוחזת יותר טוב מה-S2000, או לפחות זה נראה ככה מצד הרודף...

 

שכן נאלצתי לרדוף אחרי 240 סוסים לאורך רחובות העיר, פעם אחר פעם לוקח פניות על קצה גבול האחיזה, דופק בזעם ותסכול על דוושת הגז, ולא מבין איך זה שהדבר המפגר שלפני מחליק לו בהיגוי יתר לכל אורך הסיבוב, בעוד אני משתרך מאחוריו בתת היגוי היסטרי...

 

מדהים שפחות משתי פניות אחרי שיצאנו לדרך, נדבקה אלינו סיוויק עם שני בחורים, אהם, מאותגרים מבחינה... עדיף שלא אגיד :wink: אני רק ראיתי אותם במראה האמצעית צועקים ומתלהבים ברודפם אחריי ואחרי הונדת חלומותיהם. מעניין אם הם חשבו שזו גרסה אפילו יותר ביצועיסטית לסיוויק...

 

כמובן שעשר דקות לאחר מכן הצטרפה גם אימפרזה טורבו משופצרת חיצונית, ועשתה הכל בשביל לנצח את ה-S2000 ברייס, אך גם ממנה וגם מהסיוויק התחמקנו בהצלחה, בסופו של דבר.

 

לראות את הרכב הזה מאחור זו חוויה משעשעת. הוא נכנס לתוך פנייה איטית, פחות מ-50 קמ"ש, ונדמה שבאחת האחוריים שלו פשוט מתנתקים ויוצאים אל מחוץ קו הפנייה באופן קיצוני ביותר, הנתון אך ורק לשליטת הנהג.

 

מבפנים זה אפילו יותר מרשים. מד סל"ד ומהירות דיגיטליים ענקיים ניצבים אל מול עיני הנהג. נראה מצועצע ביותר אבל גם מתפקד נהדר. מושבי עור מפנקים וצליל מנוע...

 

ואו, ב-5000 סל"ד הוא נשמע נהדר. לא כמו אף מנוע 4 צילינדרים ששמעתי. ואז, מתקרב ל-9000, הוא נעשה פשוט היסטרי. מעין רעמה/יבבה בלתי ניתנת להגדרה, שעוטפת את תא הנוסעים הקטנטן. צליל מאוד קרוב למושלם לדעתי, אם רק היה מגיע מאחור...

 

בניסיון להיות אובייקטיבי (וקשה עם הרכב הזה), אגיד כי ציפיתי ליותר דחיפה בגב מעל 6000 סל"ד, כמו שהובטח. המנוע מרגיש מאוד לינארי, הדחיפה מתגברת אבל זה לא מרגיש חזק כמו בטורבו, נניח של אימפרזה. רק הצצה למד המהירות מגלה שנוסעים מאוד מאוד מהר... ואם כבר אז - מה זה הריפוד המכוער הזה בחלק האמצעי בין המושבים? זה נראה כמו הריפוד רצפה של הסקסו שלי. שמים עור בדלתות ובמושבים ומתקמצנים פה?

 

אבל לא הגענו אפילו לחלק החשוב באמת - ההנעה וההנאה.

תסלחו לי על השימוש הנדוש והמעט דבילי, אבל הרכב הזה פשוט מ-פ-ג-ר. במהירויות נמוכות כגבוהות, מספיקה הפניית הגה קלילה (הגה מאוד מהיר) ולחיצה בריאה על הגז, והחלק האחורי פשוט יוצא החוצה בהיסטריה. אין זווית גלגול, אין השהיה, אין תת היגוי אפילו, אולי רק טיפה - יש המון המון היגוי יתר לפי דרישה.

 

ולפחות מנקודת מבט של נוסע, זה נראה נשלט מאוד. ההיגוי קצרצר ותזזיתי, המכונית קשיחה מאוד ואם רק תרצה - תוכל להחזיר אותה לדרך הישר במהירות רבה. כאן אני חושב שהמנוע הלינארי יחסית דווקא עוזר - לא תרצה שבאמצע החלקה תקבל מכת כוח אדירה שתעיף אותך לעזאזל...

 

וכאן אני גם מבין עד כמה המכונית הזאת מסוכנת. ב-50, 60, אפילו 80 קמ"ש זה מאוד נשלט ומהנה (גם לנוסע :wink: ) אבל מה ב-120? 150? זה כבר נשמע מפחיד בהרבה. לא פלא שכל כך הרבה כאלו עוברות תאונות. תארו לעצמכם את בעל הסיוויק או האקורד שרוצה להשתדרג. הוא מכיר את המכונית הצפויה והבטוחה שלו, ומתלהב מהעיצוב, הכוח והגג הפתוח של ה-S2000. הוא יוצא לו לנהיגה ברכב החדש שלו, בחורה לצידו, מרגיש מלך העולם. מגיע לסיבוב ומחליט להרביץ אותה בגז. נכנס לאט אבל לוחץ פול גז בתוך הסיבוב. מה שהיה הופך מקסימום לתת היגוי ברכב הקודם שלו, הופך עכשיו להיגוי יתר חזק מאוד, גם ב-50 קמ"ש. אם הוא לא מוכן באופן מיידי עם שתי ידיים על ההגה, הספין לא יאחר לבוא...

 

לסיכום - צריך לכבד את האוטו הזה, לכבד מאוד. אני חושב שהייתי יכול להשתעשע איתו בקלילות, באם הייתה ניתנת לי ההזדמנות, במהירויות של הילוך שני, אבל נהיגה ספורטיבית בקטע כביש מאתגר ומהיר? באוטו הזה - פחד אלוהים. גם האחיזה, אבסולוטית, איננה טובה (אני משער שהאוקטביה לקחה את הסיבובים במהירות דומה למדי, ואימפרזה תעשה מהאוטו הזה קציצות מבחינת אחיזה), וגם רמת הנהיגה הדרושה להשתלט על הרכב כשהאחיזה נגמרת היא מאוד גבוהה. זוהי מכונית ספורט אמיתית, לא צעצוע. (למרות שנראה כי בשביל היפנית גם מכונית ספורט אמיתית היא צעצוע למבוגרים :D )

 

הביתה חזרתי אחרי 3 בלילה. היה שווה כל רגע. כאן המקום להגיד תודה לשני אלו שזה מגיע להם - ואני יודע שהם קוראים :wink:

 

רוני

 

נ.ב - התמונות צולמו בקאנון A70 דיגיטלית. חשיפה של 15 שניות, צמצם 8 (בדיעבד, הייתי צריך להשתמש בצמצם פתוח יותר, כנראה)

s2000inside.jpg

s2000out3.jpg

s2000out4.jpg

s2000out1.jpg

s2000out2.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הודעה זו תעלם על ידי מודריטור בשניות הקרובות......

 

האמת, מדגדג לי, אבל אני אוותר לך הפעם, רק תסביר למה התכוונת... :?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יכול להוציא לי מהראש את הסטיגמה שיש לי להונדה.... :loco:???

אני פשוט לא אוהב את הרכבים האלה, אני שומע הונדה אני נזכר בערס, ותכלס זה אוטו טוב

אני גם בטוח שהונדה s2000 זה אוטו מצויין אבל זה "הונדה"....

 

באותו עיניין לגבי סטיגמות...

סקודה הצליחו לשנות את הסטיגמה שהייתה לי עליהם, אני מסיר בפניהם את הכובע.

ניסו עם הישנות לא הצליחו אבל הרכבים החדשים שלהם מצויינים.

 

אולי יצא לך או שלא יצא לך לנסוע עם קליאו ספורט...אני משאר שזה הרבה יותר מהנה, מה גם שאתה נוסע עם הנהג המתאים!(לאחר קורסי נהיגה מתקדמת בארץ ובחו"ל)אז עם כל הכבוד להונדה ובאמת שיש כבוד... :roll:

 

בכל אופן אחלה כתבה אחי!

Honda hornet 600

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל אופן סקודה הצליחו לשנות את הסטיגמה שהייתה לי עליהם, אני מסיר בפניהם את הכובע.

ניסו עם הישנות לא הצליחו אבל הרכבים החדשים שלהם מצויינים.

 

אמממ... כתבתי על ההונדה. הסקודה הספציפית הזאת מעניינת את קצה הציפורן של הזרת ברגל שמאל שלי.

 

אולי יצא לך או שלא יצא לך לנסוע עם קליאו ספורט...אני משאר שזה הרבה יותר מהנה, מה גם שאתה נוסע עם הנהג המתאים!(לאחר קורסי נהיגה מתקדמת בארץ ובחו"ל)אז עם כל הכבוד להונדה ובאמת שיש כבוד... :roll:

 

והרי אין לך מושג על מה אתה מדבר. כמה שהקליאו מהירה, מאתגרת, מהנה, מתקשרת - היא עדיין הוט האצ' ותו לא. מדובר כאן על מכונית ספורט. לא רק צעצוע מהיר. אז היא אוחזת פחות - אבל עושה את זה פשוט מדהים. מצטער, אבל פשוט אין השוואה...

 

בכל אופן אחלה כתבה אחי!

 

תודה

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי מפחית בערכה של ההונדה כלכך מהר. כן, זו מכונית מטורפת, אבל לא בטוח שבידיים הנכונות היא לא יכולה לתת פייט לאימפרזה (על מסלול, אני בטוח. בכביש ציבורי? רק אם יש לך ביצים גדולות כמו בHuevos Grandes 4, שהוא אגב סרט נהדר לכל חובבי הטרקטורונים ובכלל).

גם קארטינג יכול להזרק לרוחב פניה ב20 קמ"ש, ולקחת אותה באופן מושלם ומאוזן לחלוטין ב40 קמ"ש - תלוי מי (ואיך).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי הונדה כזאת בראשון לציון לפני כמה שבועות. נסעתי קרוב לידה עד שהנהג החל להילחץ. אני נעמד לידה באדום ומי יושב בפנים? אדם מבוגר בן 60-70 ואשתו, ממש סבא וסבתא ולידם אני- בן 22, באופל אסטרה דהוייה משנת 92.

איזה כיף לנחדים שלו. :yum:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

sronis כתב:

כמה שהקליאו מהירה, מאתגרת, מהנה, מתקשרת - היא עדיין הוט האצ' ותו לא. מדובר כאן על מכונית ספורט. לא רק צעצוע מהיר. אז היא אוחזת פחות - אבל עושה את זה פשוט מדהים. מצטער, אבל פשוט אין השוואה...

 

אוי.....אם רק חשבון הבנק שלי היה חושב כמוני וכמוך.

 

ה-S2000 שלא פעם ולא פעמיים הוזכרה על ידי כמכונית האולטימטיבית (לפחות בשבילי)היא פשוט יצירת אומנות.

החל מהעיצוב שכל כולו חיית טרף,לא פינות עגולות ולא קווים נשיים,

מצרפים מנוע אטמוספרי שהוא לא פחות ממרטיט (סאונד פשוט אלוהי,הדבר הכי קרוב למכונית מירוץ\אופנוע כבד שאני חוויתי) ומקבלים טורפת בוקסטרים שנימוס על הכביש בשבילה הוא כמו נימוס של ערס בריביירה הצרפתית :twisted: (השוואה מתבקשת).

 

ה-S2000 עברה מתיחת פנים קלה בשנת הדגם הקודמת וקיבלה גם להיצע צבעים חדשים (גם מבפנים),כמו כן נוספו חישוקי 17' במקום ה-16 שנראו דיי חלביים.

photo_02_large.jpg

photo_05_large.jpg

 

התוספת הכי מרעננת: כחול פנים\חוץ

BL_s2000_34FRONT.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פשוט לא אוהב את הרכבים האלה, אני שומע הונדה אני נזכר בערס, ותכלס זה אוטו טוב

אני גם בטוח שהונדה s2000 זה אוטו מצויין אבל זה "הונדה"....

 

אם הונדה זה לערס אז ה-S2000 זה לערס מצליח... :roll:

 

ועכשיו ל-"כתבה":

רוני אחלה "כתבה"(וגם כתיבה)

היקר שנהנת...גם לי יצא לנסוע באוטו...אמנם בארה"ב אבל בכל זאת

האוטו יפה,מהיר,מושך צומי וגם בנות.

הדבר הכי מגעיל בו זה התא נוסעים...

אבל לדעתי בשביל להשתעשע עם האוטו לא צריך רק להיות עם רשיון...אלא יותר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת כבר פעם ה... שאתה מביא כתבה, וכל פעם מחדש אני נדהם מרמת הכתיבה והתיאור (ששאפשר אפילו להרגיש את התנהגות הרכב).

 

כל הכבוד!!! :p

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

sronis-ברשותך:

זה שראית את ההונדה יוצאת להחלקת כוח ב-50 קמ"ש,זה נחמד ויפה ואפילו באמת אפשרי,אבל צריך להבין שזה סגנון נהיגה ובעצם יתכן כי הנהג כייל אותה לכך,האמן לי כי ניתן לפנות בקצב ראוי וחלק הרבה יותר משנדמה לך,זה הכל תלוי בכוונת הנהג או נכון יותר,סטייתו..

אם כי,ברור לכל שהנעה קדמית,לבטח כפולה תפנה בבטחה יתרה בהרבה מהנעה אחורית באשר היא,כיוון שזה פשוט ונשלט בהרבה,יתכן אף שהנעה קדמית טובה תיהיה מהירה ממנה,עבור אלו שזה משנה זה נהדר,באופן אישי אני חושב שזה נעדר כל אתגר ואולי אף משעמם!!

בכל אופן אחל'ה סיקור,כמעט נ.ר ...:-)

"למד איך למות - תדע איך לחיות" - מיץ' אלבום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סיקור אבל-כמה דברים:

 

כתבת שבזמן נסיעה בעיר הייתה אימפרזה שהצטרפה אליכם אבל לא הצליחה לעמוד בקצב ,ומצד שני כתבת שהאימפרזה עושה ממנה קציצות.(לא הבנתי את זה)

 

וחוץ מזה אתה חייב לזכור שהאימפרזה היא 4*4 נועלת גלגלי 17 ",והונדה היא הנעה אחורית שנועלת רק 16" ובגלל זה היא גם מפרפרת הרבה.

 

שים לה 18" ואז יתחיל כל הכיף. 8)

8)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

roee - גדולים וטובים ממני אמרו לי עד כמה היא מסוכנת וקשה לנהיגה טכנית. זכור לי למשל שאון יעקבסון סיפר לי אישית שהוא משוכנע שבסיבוב נתון מזדה 6, למשל, תהיה מהירה ממנה בהרבה. וזה בסדר - היא לא נועדה לאחוז כמו עלוקה, היא נועדה בשביל להיות הכי קשורה ומחוברת לנהג שאפשר. הכי נענית לשיגיונות שלו. אז מה אם היא לא אוחזת כמו אימפרזה?

 

tatlises - לא הייתי קורא לתא נוסעים "מגעיל". הייתי קורא לו פונקציונלי. עם כמה יציאות מוזרות (מיקום כפתור פתיחת מיכל הדלק, למשל :wink: ).

 

demon - שים לב שחלק מהכתבות הקודמות היו מתורגמות, כלומר לא פרי עטי. גם מה שנכתב פה הוא לא בדיוק כתבה, אלא סתם התרשמות...

 

eli s - מעניין - הנהג כייל אותה לכך? על זה לא שמעתי. ספר לי כיצד אפשר. ברור לי שהנהג ביצע פרובוקציות בכדי להכנס להחלקות כוח, וראיתי עד כמה זה קל (בערך כמו שקל לזרוק תחת עם הסקסו :wink: ). מה שאני טוען זה - שבגלל שנורא קל לעשות את זה איתה, זה גם מסוכן, שכן אתה יכול בקלות לעשות את זה גם בטעות...

 

ואני גם מבין אותך למה אתה חושב שאחורית עדיפה ו"טהורה" יותר. יש בזה משהו. אבל אני חושב שלכל הנעה יש את הקסם שלה.

 

ולשייקה - לא כתבתי שהאימפרזה לא עמדה בקצב, כתבתי שהיא ניסתה לעשות רייסים עם ההונדה, אבל הנהג של ההונדה לא היה ממש מעוניין, ובסוף התחמקנו ממנה (כלומר, לא ברחנו לה אלא פנינו ברמזור והיא המשיכה ישר, משהו כזה).

והכוונה בזה שאימפרזה עושה ממנה קציצות - בסיבובים. האימפרזה פשוט אוחזת יותר. לא האימפרזה הספציפית הזאת כמובן, היא כנראה יודעת רק לנסוע ישר :p

בנוגע לגודל גלגלים - אין לי מושג מאיפה הבאת את זה, אבל זה פשוט לא נכון. אין קשר ישיר בין גודל הג'נט לכמה פרפורים יש, ויש עוד המון משתנים. מה גם שאף אחד לא התחיל רייסים לא מעמידה ולא מגלגול. עם כל הכבוד, זה ממש לא מעניין במקרה הזה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

sronis-לא שמעת על "לכייל" מכונית להתנהג כך או כך????

אולי ההגדרה הטעתה אותך,הכוונה היא כי לכל נהג יש סגנון משלו ואהבה לסגנון משלו,יש כאלו שאיבוד אחיזה עבורם הוא איבוד זמן(וזה דיי נכון כשלעצמו) ויש כאלה שנהיגה נקייה ומהירה כבר לא ממש עושה להם את זה.

נ.ב:נראה לי שהחלקת כוח ראויה לא רק לא ברת השוואה לזריקת זנב בסקסו(שאת זה כל ילד בן 4 יודע,להכנס טיפה מהר ולהרפות דוושה),אלא קשה,לפחות בחזרה לקו,הרבה יותר משנדמה לך!!

"למד איך למות - תדע איך לחיות" - מיץ' אלבום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7295 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...