Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעת חוויה - הונדה S2000


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 7300 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

sronis-לא שמעת על "לכייל" מכונית להתנהג כך או כך????

אולי ההגדרה הטעתה אותך,הכוונה היא כי לכל נהג יש סגנון משלו ואהבה לסגנון משלו,יש כאלו שאיבוד אחיזה עבורם הוא איבוד זמן(וזה דיי נכון כשלעצמו) ויש כאלה שנהיגה נקייה ומהירה כבר לא ממש עושה להם את זה.

 

"לכייל" משמעותו בשבילי לשנות משהו בתכונות הפיזיקליות של הרכב. זה אפשרי אבל אני בספק שזה המקרה הזה... (ואולי אני טועה?).

 

בנוגע לסגנון הנהיגה - מסכים איתך לחלוטין. מן הסתם אותו נהג רצה לנהוג ככה ולכן איבודי האחיזה הרבים והמכוונים. טענתי היא רק - כי מכונית שמאבדת אחיזה בכזאת קלות, בכוונה, יכולה גם בקלילות רבה לאבד אותה בטעות...

 

אני, דרך אגב, אוהב את שני הדברים - גם נהיגה מהירה וחלקה וגם השתוללות חסרת רסן :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא נלך לרב על ההגדרה המדוייקת של "לכייל",מה גם שלא במקרה שמתי גרשיים..

גם אני נהנה משניהם ולא הייתי מתנגד להונדה ולsti בחניה,כמו שנאמר:"להנות מכל העולמות.."

"למד איך למות - תדע איך לחיות" - מיץ' אלבום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם במתיחת הפנים הוגדל גם המנוע מ 2000 סמ"ק ל-2200 סמ"ק?

 

ההספק נשאר זהה גם לאחר המתיחה, מה בקשר למומנט, ומתי הוא מגיע כעת לעומת מקודם?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"כתבה" יפה.

אני שמח שיש לך עכשיו דעה משלך, גם אני נוהג על הרבה מכוניות ומקבל את ההישרשמות שלי מהן. לפעמים אני נאלץ להתווכח עם אנשים שקראו ביקורות במגזין שלא תמיד נכונות.

 

 

 

לגבי זה שההונדה לא אוחזת.....

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

tatlises - לא הייתי קורא לתא נוסעים "מגעיל". הייתי קורא לו פונקציונלי. עם כמה יציאות מוזרות (מיקום כפתור פתיחת מיכל הדלק, למשל :wink: )

 

ממש השתעממתי בה

חוץ מהנסיעה שהיתה מהנה ומהירה....הישיבה באת נוסעים היתה משעממת...

הכיסאות די נוחים אבל חוץ מזה לא אהבתי את התא נוסעים...

כשאני נוסע במכונית כלשהי אני אוהב לחפש דברים...ולהשתעשע מהתא נוסעים....

וזה מה שלא יצא לי ב-S2000...חבל.

טוב נו נסלח להונדה.... :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

tatlises - לא הייתי קורא לתא נוסעים "מגעיל". הייתי קורא לו פונקציונלי. עם כמה יציאות מוזרות (מיקום כפתור פתיחת מיכל הדלק, למשל :wink: )

 

ממש השתעממתי בה

חוץ מהנסיעה שהיתה מהנה ומהירה....הישיבה באת נוסעים היתה משעממת...

הכיסאות די נוחים אבל חוץ מזה לא אהבתי את התא נוסעים...

כשאני נוסע במכונית כלשהי אני אוהב לחפש דברים...ולהשתעשע מהתא נוסעים....

וזה מה שלא יצא לי ב-S2000...חבל.

טוב נו נסלח להונדה.... :shock:

 

אם יצא לך להשתעמם מתא הנוסעים ב-S2000...

 

תחליף נהג. :idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו תורי (לישפוך חושך על הונדה :-) )

 

קודם כל שיבושם לך על הסיבוב...

דבר שני...בשורה תחתונה זה אחלה אוטו ולא הייתי מיתנגד לכזה אבל אם היה לי את התקציב לרכב כזה לא הייתי קונה אותו כי יש הרבה אלטרנטיבות וחצמזה זה לא מה שאני מחפש ברכב..

 

סך הכל (עכשיו זה החלק העיקרי בתגובה שלי) אתה מדבר כיאלו כל סיבוב נגיעה קטנה על הגז ויש היתפרצויות מומנטים שמשבשות את כבישי ישראל

 

ידוע שהרכב הזה זורק יפה אבל לא כזה דריפטים כמו שאתה מתאר כי אפילו טיפ -נידל הראה את זה שרק לירקאת ה 7000 סלד כלוחצים אז אפשר לצאת בסחיפה

 

ההגדרה ל "כל נגיעה בגז ו ..." זה שכל נגיעה וזה כל נגיעה גם ב (לא נגזים 2000) אבל 3000 סלד וגם ב שלישי זה כבר ניקרא "כל נגיעה בגז ו...חפירות...."

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סך הכל (עכשיו זה החלק העיקרי בתגובה שלי) אתה מדבר כיאלו כל סיבוב נגיעה קטנה על הגז ויש היתפרצויות מומנטים שמשבשות את כבישי ישראל

 

ידוע שהרכב הזה זורק יפה אבל לא כזה דריפטים כמו שאתה מתאר כי אפילו טיפ -נידל הראה את זה שרק לירקאת ה 7000 סלד כלוחצים אז אפשר לצאת בסחיפה

 

ההגדרה ל "כל נגיעה בגז ו ..." זה שכל נגיעה וזה כל נגיעה גם ב (לא נגזים 2000) אבל 3000 סלד וגם ב שלישי זה כבר ניקרא "כל נגיעה בגז ו...חפירות...."

 

אני לא זוכר כמה מומנט יש לרכב, אבל זה בטח לא הרבה מעל 20 קג"מ. אין קשר ישיר לכמות המומנט. זה עניין של כיול של השלדה בעיקר, וכמו שאמרתי - התחת יוצא אם אתה רוצה :p

 

כמו שפז'ו/סיטרואן מסכנות יכולות להכנס להיגוי יתר ב-30 קמ"ש בהילוך שני, כך גם ה-S2000. רק שם זו ממש סחיפת כוח.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני אחלה כתבה....

 

גם אני מצאתי את פנים הרכב בהונדה נטול השראה, להוציא את לוח המכוונים הנאה.

אין ספק שהאוטו מרשים, וגם מכוון להנאה מנהיגה בדיוק איפה שהונדה רצו לשים אותו.

 

למה לא התחננת לסיבוב :?::wink::roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחר אני בסוכנות ודרך אגב מה הקשר לקליאו ספורט טוב שלא השוות סיטרואן ברלינגו)

 

על מה (לעזאזל) אתה מדבר?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

tatlises - לא הייתי קורא לתא נוסעים "מגעיל". הייתי קורא לו פונקציונלי. עם כמה יציאות מוזרות (מיקום כפתור פתיחת מיכל הדלק, למשל :wink: )

 

ממש השתעממתי בה

חוץ מהנסיעה שהיתה מהנה ומהירה....הישיבה באת נוסעים היתה משעממת...

הכיסאות די נוחים אבל חוץ מזה לא אהבתי את התא נוסעים...

כשאני נוסע במכונית כלשהי אני אוהב לחפש דברים...ולהשתעשע מהתא נוסעים....

וזה מה שלא יצא לי ב-S2000...חבל.

טוב נו נסלח להונדה.... :shock:

 

אם יצא לך להשתעמם מתא הנוסעים ב-S2000...

 

תחליף נהג. :idea:

 

אתה מתכוון להתחלף עם הנהג...;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נלך לרב על ההגדרה המדוייקת של "לכייל",מה גם שלא במקרה שמתי גרשיים..

גם אני נהנה משניהם ולא הייתי מתנגד להונדה ולsti בחניה,כמו שנאמר:"להנות מכל העולמות.."[/quote]

 

איזה עןלמות ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחר אני בסוכנות ודרך אגב מה הקשר לקליאו ספורט טוב שלא השוות סיטרואן ברלינגו)

 

על מה (לעזאזל) אתה מדבר?

 

מר.arikocc,במספר תחומים הקליאו ספורט עולה על ההונדה S2000 ומספר הכתבות המשבחות אותה בעיתונות העולמית לא פחות מחסר תקדים ואם היה לו תקדים הוא הגיע רק מכיוונה של ה-205 1.9 בשנות ה-80' (בכל הנוגע להוט האץ').

אמנם אני חסיד גדול של ה-S2000 ואנשי המכירות בהאולם המרכזי רק יאמתו את זה (או יברחו שיראו אותי).

השוואת כל רכב ספורטיבי גם אם הוא פונטו ספייס HGT לרכב מסחרי לא מוסיפה לך הרבה כבוד.

 

נ.ב: אני מבטיח לך ש-60 שניות של נהיגה קרוב למגבלותיה של הקליאו ישנו את תפיסתך אבל דיי בטוח שהמגבלות שלך יגיעו לפניי שלה... :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7300 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...