Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי טויטה קורולה 94. המזגן לפעמים מקרר לכמה דקות ואז הוא מפסיק!!!בדרך כלל בתחילת נסיעה המזגן עובד סביר לכ5-10 דקות ואז מפסיק.

עשיתי טיפול מחשב שמחליף בוואקום את הגז אבל הבעיה עדיין ממשיכה!!!

במוסך אומרים שצריך לפרק חצי אוטו ולהחליף את השסתום!!!

הם רוצים כאלף ש"ח!!!

האם אין פתרון זול יותר או רעיונות אחרים. הרי מדי פעם המזגן מקרר טוב?

האם זה בטוח השסתום או אולי טרמוסטט חישן וכו וזה יותר זול פשוט!!!

 

בתודה דוד.

פורסם

תחליף את מכסה הפלסטיק של פנס האיתות הימני....

 

סתאאאאאאם...

 

גם לעוד מזגניסט לקבלת דעה שניה - על פניו (בלי לראות ולבדוק) כנראה שהמוסך הראשון צודק - בכל מקרה דעה שניה לא תזיק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מהנסיון שלי בימים האחרונים עם בעיה דומה במונדיאו יש לך אחד מהסימפטומים הבאים :

 

1. גז בורח (למרות שאתה חושב שלא, גם אני חשבתי והסתבר שלא היה לי גז בכלל) ולכן המדחס של המזגן לא יכול לבנות מספיק לחץ ונכבה כל הזמן כהגנה.

 

2. שסתומי לחץ תקולים שמדווחים שאין מספיק לחץ

 

3. תרמוסטט מזגן תקוע שמדווח שהמזגן קפא

 

4. סיבה מסתורית אחרת :?

 

 

אם אתה באזור המרכז אני יכול להמליץ לך על החשמלאי והמזגניסט שלי "יואב", נמצא ברח' הצורף בא"ת חולון, קצת אחרי "מיקי ספידומטרים".

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מאד הגיוני ששסתום ההתפשטות ברכבך תקול ויוצר את התופעה שהנך מדווח.

 

לאחר הח' השסתום בקש ניקוי מע'(עסק לא זול), באם לא יבצעו ניקוי הג'יפה אשר הצטברה במע' תהרוס עד מהרה גם את השסתום החדש וחוזר-חלילה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...