Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שלאנשים כאן יש גליונות ישנים של "אוטו".

 

בגליון 82, אם אני לא טועה, פורסם מבחן לפורד אסקורט 1.8, ואני צריך את מבחן הדרכים המופלא שעשו למכונית קלאסית זו.

 

מישהו יכול לצלם/לסרוק?

 

נא הגיבו בהודעה פרטית.

 

תודה!

 

איתן

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
אני יודע שלאנשים כאן יש גליונות ישנים של "אוטו".

 

בגליון 82, אם אני לא טועה, פורסם מבחן לפורד אסקורט 1.8, ואני צריך את מבחן הדרכים המופלא שעשו למכונית קלאסית זו.

 

מישהו יכול לצלם/לסרוק?

 

נא הגיבו בהודעה פרטית.

תודה!

 

איתן

כיוון שבזמנו דני פרומצ'נקו אמר שאין לו בעיה עם פרסום מבחנים ישנים

שהתבצעו באוטו, אז עדיף כבר שתגיבו כאן ע"מ שכולם יהנו ממנו.

אפשר גם להעלות את המבחן ישירות לפורום (אם הקבצים גדולים מ-250

קיי, שלחו לי ה"פ ואתן לכם מקום לשים אותם).

פורסם
אני יודע שלאנשים כאן יש גליונות ישנים של "אוטו".

 

בגליון 82, אם אני לא טועה, פורסם מבחן לפורד אסקורט 1.8, ואני צריך את מבחן הדרכים המופלא שעשו למכונית קלאסית זו.

 

מישהו יכול לצלם/לסרוק?

 

נא הגיבו בהודעה פרטית.

תודה!

 

איתן

כיוון שבזמנו דני פרומצ'נקו אמר שאין לו בעיה עם פרסום מבחנים ישנים

שהתבצעו באוטו, אז עדיף כבר שתגיבו כאן ע"מ שכולם יהנו ממנו.

אפשר גם להעלות את המבחן ישירות לפורום (אם הקבצים גדולים מ-250

קיי, שלחו לי ה"פ ואתן לכם מקום לשים אותם).

 

אין לי בעיה עם זה. :mm_yeah:

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

שהוא פורום הבית של "אוטו" אני בטוח שמישהו במערכת ישמח לעזור...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...