Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברה,

 

החלטתי למדוד את צריכת הדלק כמו שצריך והתוצאות ממש לא נראות לי.

המדידות נעות בין 1:7.25 בנסיעה רגועה עם לא יותר מידי קיקים ל1:6.5 בנסיעה עם קצת יותר קיקים :?

כל הנסיעות ברובן המוחלט מבוצעות בעיר. יש קצת בינעירוני אבל לא יותר מידי - לא אמור להשפיע (למרות שכשמדדתי בחפיפניקיות נסיעה בינעירונית בלבד יצא 1:7.5). בלי מזגן בכלל.

הרכב אוטומט.

 

בנוסף, לפעמים אני מריח ריח של דלק ואני לא בטוח אם זה סתם פסיכולוגי כי אני חושד שמשהו לא בסדר:roll:

 

מה אפשר לעשות בעניין?

 

תודה

פורסם

בטוח שאתה מודד נכון?

אם אתה לא בטוח שאתה מריח דלק, בקש ממישהו לא משוחד שיאמר לך אם הוא גם מריח דלק או לא, יכול להיות שיש לך נזילה וגם זה מוריד לך את הצריכה כמובן.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אני מודד נכון.

 

הריח של הדלק בא לפעמים, הוא לא קבוע. ובד"כ שאני לבד.

בכל מקרה, קרה כבר שמישהו אחר חשב שהוא הריח ריח של דלק (שוב, גם הוא לא היה בטוח)

 

איך אפשר לבדוק נזילה?

פורסם

יכול להיות שיש לך נזילה, הכי קל לבדוק את זה זה אם אתה נכנס לאוטו, יוצא מהחניה, ורואה שלולית בחניה.

 

בכל אופן גש למוסך בעל VAGCOM שיתחברו ויראו קריאות חיישנים.

 

באיזה איזור בארץ אתה?

משכנתא זה קל

פורסם

טוב, אכן יש סימני נזילה (יבשים) מתחת למקום שהאוטו חנה. בנוסף מתחת לאוטו יש סימני נזילה.

אני רק לא בטוח שזה דלק, מכיוון שלפני 3 חודשים גילינו שצינור שמן נקרע והתחילה נזילה קטנה של שמן.

 

 

בכל מקרה, אני גר באיזור המרכז. כמה העלות של תיקון נזילה?

×
×
  • תוכן חדש...