Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש לנו מיני, למיני יש דגל - DIY


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שבת שלום,

בהמשך לשרשורי DIY שהתחלתי (אני מנסה בכל שבת בערך לעשות פרויקט קטן אחד)

למי שלא יודע יש לי מיני שנת 1979, אדומה.

לפי דעתי מיני אדומה מחייבת גג "דגל אנגליה". ובאמת לפני זמן מה הזמנתי דגל להדבקה על הרכב מאנגליה.

כאשר הגיע הדגל לארץ חשבתי ללכת להדביק אותו אצל מומחה, כדי שלא יהיו פשלות (הדגל לבד על 40 ליש"ט).

כשהגעתי לנקודת האל-חזור הבנתי שאני לא יכול להרשות לעצמי ללכת למומחה (דרשו כ-500 ש"ח), והחלטתי שאני אבצע את זה בעצמי, ובעזרתם הנדיבה של אבי ודוד שלי.

אבא שלי מדביק כבר שנים חומרים על זכוכיות והוא מכיר את העבודה כך שלא היה אמור להיות בעיה, כמו כן גם היו הכלים.

ובאמת הגיע יום הדין (היום) והתחלנו לעבוד. אחרי קצת עצבים בהתחלה וקצת לחץ באמצע הכל נגמר,

אני מצרף תמונות כדי שתראו את התוצאות, צריך לציין שהסטייה המירבית שתועדה היא של 0.2 מ"מ.

אז הנה הרכב אחרי 3 שעות הדבקה ועוד שעה ניקיון :)

 

והנה חמשיר קטן לסיום:

"יש לנו מיני, למיני יש דגל

היא קטנה ואדומה ויש לה ד-ג-ל" :lol:

 

שבת שלום,

נאור

058.JPG

052.JPG

054.JPG

056.JPG

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

יצא חבל"ז

 

לפני השיפוץ היה גם על הגג של המיני שלי דגל צבוע ולא מדבקה אני אישית לא אהבתי לכן הורדתי

 

תחדש מוסיף לרכב שלך

 

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

הדגל מדליק(אבל זה לא חמשיר..).

קיה פיקנטו 2015,סיאט לאון 2002 ,פיג'ו 206 2002 (אופל אסטרה 1995 ,פיאט אונו 1985 ,פורד אסקורט 1974 )

אדם כילה יומו, איגרת נכתבה

פורסם

נאור - יפה מאוד.

 

בהחלט לא קל להדביק, מאחר וגם הגג מעוגל,

וגם הקנט סביב הגג, אליו מתייחסים בעת ההדבקה, מעוגל קצת.

 

כל הכבוד,

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
עבודה יפה מאד,

 

אבל למה לא דגל ישראל ? :-)

 

עדי, דגל ישראל יכוללהיות פרויקט מענין על הגג של הסוסיתא...

 

נאור העבודה יפה והמיני נאה.

בשעתו רציתי לעשות משהו דומה על המיני של הבת שלי אבל היא לא הסכימה רצתה את המיני מקורית וללא שינויים.

22.1.2010 מפגש נשר צפון 003.jpg

%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94010.jpg

P1080878.jpg

שלמה דן גדרון

פורסם

תודה לכולם על המחמאות,

לירוי,

מומחים נותנים למדבקה 6 חודשים בשמש הישראלית הקופחת, באנגליה יש אחריות ל-6 שנים..

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

×
×
  • תוכן חדש...