Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

WRC - ראלי פורטוגל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגב, השוואה קטנה שממחישה הרבה - לואב זכה בניצחון הראשון שלו (אני מאמין שהתכוונת בניצחון באליפות הראשונה שלו:?) ב-WRC בעונה השנייה שלו באליפות, בראלי גרמניה 2002 (שכחת ב...) וזו עדיין לא היתה עונה מלאה מבחינתו - "רק" 3 מרוצים באותה העונה . (הוא השתתף רק בשלושה מירוצים?)

אוג'ייר בעונה השנייה המלאה שלו וכבר צבר באמתחתו כ-20 מרוצים מלאים .

דובי

 

אני חייב להציל את כבודי הנרמס :-P

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

לסלי יקירי

 

לא שכחתי - "ב" , יש פסיק לפני ראלי גרמניה, כתבתי בדיוק כמו שהתכוונתי, זה הסגנון כתיבה שלי לטוב ולרע..ח ח ח

התכוונתי לניצחון הראשון של סבסטיאן לואב באליפות העולם בראלי ולא באליפות העולם הראשונה שזכה, זה היה רק ב-2004.

וכן, הוא התחרה רק ב-3 מרוצים באותה העונה . רק בעונה שלאחר מכן הוא התחרה עונה מלאה.

 

מקווה שהבהרתי את עצמי

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

העלינו את הסיקור המלא :

http://www.megavideo.com/?v=L4H8ZKUE

 

- ניל קול מצטרף לפול קינג לסיקור שלושת ימי הראלי.

- מנסים להבין מה קורה בקבוצת פורד בשנה האחרונה.

- ראיון עם סבסטיאן אוג'ייר (או כמו ששאר הנהגים קוראים לו - סבסטיאן 2.0).

- מעקב צמוד אחרי הטקטיקות לפני ה flying finish.

- ועוד...

 

רון

פורסם
לסלי יקירי

 

לא שכחתי - "ב" , יש פסיק לפני ראלי גרמניה, כתבתי בדיוק כמו שהתכוונתי, זה הסגנון כתיבה שלי לטוב ולרע..ח ח ח

התכוונתי לניצחון הראשון של סבסטיאן לואב באליפות העולם בראלי ולא באליפות העולם הראשונה שזכה, זה היה רק ב-2004.

וכן, הוא התחרה רק ב-3 מרוצים באותה העונה . רק בעונה שלאחר מכן הוא התחרה עונה מלאה.

 

מקווה שהבהרתי את עצמי

דובי

 

בלעתי איזו צפרדע כרגע ... :?

אני זוכר (כנראה לא נכון) שלואב היה שני אחרי סולברג בעונה הראשונה בה השתתף ובעונה אחריה הוא כבר ניצח, לא?

אתה מדבר שהוא השתתף כנהג לא רשמי?

 

מצטער על הדיבלות (אמור דיבלות כמו טיפשות :-D)

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

לסלי בוקר טוב

 

העונה שהוא היה שני אחרי סולברג היתה 2003 וכמו שאתה בטח זוכר סיטרואן נתנו לסולברג אליפות במתנה בעצם, כי הם העדיפו אליפות יצרנים שאף אחד לא מחשיב, במקום אליפות הנהגים החשובה יותר. לואב קיבל הוראה בראלי בריטניה לא ללחוץ יותר מדי בכדי לא להתרסק .

הוא הגיע לראלי ביתרון נקודה...

את האליפות הראשונה הוא לקח עונה לאחר מכן.

 

אל תבלע את כל הצפרדע, מספיק את הרגליים - הן טעימות כשהן מטוגנות עם שום וחמאה וקצת חומץ , אין הרבה בשר אבל בכל זאת...

 

בתיאבון

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
בלעתי איזו צפרדע כרגע ... :?

מצטער על הדיבלות (אמור דיבלות כמו טיפשות :-D)

 

לסלי

====================================

לסלי בוקר טוב

 

אל תבלע את כל הצפרדע, מספיק את הרגליים - הן טעימות כשהן מטוגנות עם שום וחמאה וקצת חומץ , אין הרבה בשר אבל בכל זאת...

 

בתיאבון:lol:

 

דובי

 

=====================================

 

מבקש ממנהלי הפורום לגרש דבילים :lol::lol::lol:, ולשמור על כשרות הפורום מכל מיני נבלות !!!! :evilbat:

 

מישל

פורסם

לאור הצלחתו של סבסטיאן אוג'ייר , קבוצת סיטרואן עשתה חושבים והודיעה שאג'ייר יהיה מספר 2 של לאוב בשלושת מירוצי הראלי בפינלנד,יפן ובריטניה ,שהם על עפר, ומאידך סורדו , יהיה המשנה של לאוב ב-4 מירוצי האספלט בבולגריה,גרמניה,צרפת וספרד.

 

בקיצור תהיה תחלופה בייצוג בין סורדו ואוג'ייר בקבוצות סיטרואן ב-Citroën Total WRT ו- Citroën Junior Team.

 

Olivier Quesnel,מנהל קבוצת סיטרואן הסביר שלאור תוצאותיו במירוצי עפר,אוג'ייר יעזור מאוד לקבוצה להשיג את יעדיה השנה שהם -אליפות הנהגים ואליפות היצרנים , וציין שזו החלטה מקצועית ולא סנקציה נגד סורד , זה גם יתרום לכך שסורדו יחזור לכושרו ויסייע להחזיר לו את הבטחון שהוא איבד.

 

עוד הוסיף Quesnel, שבשנה הבא הם שוקלים ייצוג נרחב יותר ב-Citroën Total WRT שיתבטא בתמיכת 3 הצוותים -לאוב,סורדו ואוג'ייר !!!

 

יהיה מעניין , העיקר "שסבסטייאן" יהיה אלוף :beerchug:...??...!!!

 

מישל


×
×
  • תוכן חדש...