Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה סטיישן עדיף


landy
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אני מתלבט בין 3 סטיישנים: אוקטביה, קיה סיד ופוקוס. השיקולים העיקריים הם נוחות בנסיעות ארוכות ומרווח במושב האחורי.

מה ההמלצה שלכם:?:

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

אני מתלבט בין 3 סטיישנים: אוקטביה, קיה סיד ופוקוס. השיקולים העיקריים הם נוחות בנסיעות ארוכות ומרווח במושב האחורי.

מה ההמלצה שלכם:?:

 

תודה.

כולן יפות, כולן חכמות אבל אני מניח שרק אחת זוכה..

 

באופן אישי הייתי לוקח את הסיד, בגרסת הדיזל המאוד מאובזרת שלה. זאת מכיוון שהתחלתי להעריץ את המותג לאור ניסיון אישי מאוד חיובי ב-4 השנים האחרונות. :oops:

 

הפוקוס צריכה לרדת מהפרק. תא המטען שלה הוא הקטן שבחבורה (כך לפחות הרושם - בדקתי אותה מול הסיד), היא מיושנת, אבזורה דל (למרות גרסת 2.0ל' הצתומחרת בצורה אטרקטיבית, אך מאובזרת כמו ה-1.6ל' {למעט צמיגים נדיבים יותר}) ומחליפתה צפויה לנחות כאן בקרוב מאוד.

 

האוקטביה מצוינת. אמנם המרווח ליושבים במושב האחורי הוא הקטן שבחבורה, אך היא מפצה על כך בשימושיות רבה (תא המטען ענק ובאיכות חומרים משובחת. הסטיישן אינה מוצעת ברמת איבזור גבוהה (נכון לינואר 2010 - יתכן וזה זונה עכשיו) ואינה כוללת בקרות אקלים ושיוט, חישוקים קלים, פנסי ערפל, ריפודים בהירים/עור ועוד. למעשה, מעבר לחישמול המקובל, היא אינה מציעה איבזור נוסף (שוב, נכון ללפני כ-5 חודשים).

 

לכאורה, תצטרך לבחור בין הרעננה, המאובזרת, בעלת מנוע הדיזל המעולה (יש גם בנזין) לבין המכובדת אך מבוגרת, דלת האיבזור ובגרסת בנזין עם מנוע מיושן וחלש (אלא אם כן תבחר בגרסת הRS הסופר מהירה אך יקרה).

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

barend תיאר את הדברים נכון ואנחנו במשפחה עמדנו בפני בדיוק אותה דילמה,בסופו של דבר נבחרה אוקטביה "רגילה" שלה תא מטען גדול יותר מכל סטיישן בקטיגוריה (חוץ מאוקטביה סטיישן...) ודלת חמישית שבגלל המבנה שלה מאפשרת העמסה נוחה יותר מכל סטיישן בקטיגוריה.

 

הסיד היא אופציה מצויינת ואלמלא התעקשות בלתי מובנת בסוכנות,ייתכן והייתה נרכשת על ידנו,משהו מוזר קרה,2 המשלוחים הראשונים של הסיד סטיישן נחטפו ואז זה נעצר...חוץ ממונית חולפת פעם בכמה ימים לא רואים סיד סטיישן על הכביש (להבדיל מיונדאי I30 סטיישן שלפעמים נראה לי שנפוצה יותר מקורולה..). אם אתה לא באמת זקוק לכך,הרי לא תרכוש דיזל כפי שהוצע לעיל. יש להניח שלמרות שהסיד מצויינת,מחיר השוק שלה יצנח כי להבדיל מיונדאי (הזהה),תדמיתה של קאיה בקרב הציבור לא השתנתה מספיק. לסיד 7 שנות אחריות ואם תוציא דיל טוב,אולי שווה.

 

אני הייתי בוחר באוקטביה שגם גרסת הדיזל שלה מעולה במעולות,מאידך מנוע ה1600 אמין,שקט אך בעל הספק מתון ולכן תלוי מה דרישותיך במישור זה.

אם נפח תא המטען מעניין אותך ולאו דווקא צורת הרכב החיצונית-סטיישן אתה יכול לבחור באוקטביה רגילה שכאמור יש לה תא מטען ענק שבענקים,אם תוריד גם המדף האחורי שמתפרק ב-3 שניות בדיוק,תוכל להתחרות בכושר העמסה של קרון מטען ברכבת...:wink:

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא פוקוס היא בעלת מושב אחורי מרווח ביותר וגם לא מאכזבת בשיוטים ארוכים, אבל השנים באמת לא עושים איתה חסד. היא הכי מבוגרת בקבוצה.

אני אישית הייתי הולך על אוקטביה 1.4 TSI קומבי בתור חבילה הכי מאוזנת כיום.

לי יש B4 סטיישן ואני שוקל אותה ברצינות רבה בתור מחליפה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לשקול גם את היונדאי I30 סטיישן שמציעה חבילה טובה במחיר דיי אטרקטיבי.

אם הבחירה היא רק בין ה-3 ויש אפשרות לקחת את הפוקוס עם המנוע הגדול הייתי בוחר בה.

למרות הגיל, היא הכי נוחה ונעימה לנסיעה ורק היונדאי מציעה תא נוסעים מרווח יותר.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלא שתא הנוסעים הארוך יותר ביונדאי (בסיס גלגלים מוארך) בא על חשבון תא המטען והשאלה מה פותח השרשור צריך יותר תא נוסעים מוארך (שלרוב מבוזבז אלא אם הכיסאות הקדמיים מוסטים לאחור עד הסוף) או שהוא צריך תא מטען גדול יותר,לרוב מי שמחפש סטיישן חשוב לו יותר תא המטען.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אהבתי יותר את האוקטביה .

באופן אישי לא הרגשתי שינוי גדול בין האוקטביה לפוקוס בכיסא האחורי אולם הרבה מאוד אנשים התלוננו על צפיפות מכיוון האוקטביה.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...