Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אגודת א.מ.ב.ה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנשיא..בתור נשיא /מנכ"ל/ מזכירה סקסית/ מחזיק במניות של אגודת א.מ.ב.ה

רוצה להציג פה את החוקים והתקנות של האגודה.

 

א.מ.ב.ה או אופנוענים מעשנים בצידי הדרכים

 

1. על כל אופנוען לבצע בכל 15 דקות של רכיבה רצופה לפחות הפסקת סיגריה אחת.

תרוצים כמו "אני ממהר לאחותי שבבית חולים" לא יתקבלו.

2. לפני כל ריכבה יש להצטייד בקופסא/ טבק מראש.

3. במידה ולא ביצעת את סעיף 2 יש לאתר בצידי הדרך בדלי סיגריות של אופנוענים קודמים

וכמובן להשאיר פתק תודה לאותו אופנוען. בשום אופן לא סיגריות עם אודם עליהן

מכיוון שהם שייכות סביר להניח לכוסיות מסעיף 12.

4. אופנוען שמעשן סיגריות לייט יחוייב בשתי סיגריות בכל הפסקה.

5. אופנוען שמעשן סיגריות רגילות (מלברו אדום) יחשב כ"גבר גבר" בעניי האגודה.

6. יש להתאמן על טכניקת "הדלקת סיגריה מתחת למעיל" לימים עם רוחות חזקות. עדיף להתעדכן בתחזית יום לפני.

7. אופנוען שניתקע ללא מצית או חלילה גפרורים ינסה להדליק את הסיגריה מהחום של המנוע.

8. אופנעון שמעשן טבק מגולגל אוטומטית יוכר כסמנכ"ל האגודה.

9. אין לבקש סיגריות מנהגי פחיות.

10. לפני השלכת הבדל יש לוודא שלא נוזל דלק מהאופנוע.

11. אופנוען שיראה את הנשיא..על מורשה..ב 7 בבוקר ולא יעצור לחלוק עימו סגרייה יענש בחומרה.

12. אופנוען שמעשן סיגריות מנטול או סיגריות של כוסיות יכול להדיח את עצמו מעכשיו מהאגודה.

13. אין לכבות סגריה בשום מצב.(גם לא אם ראיתם תאונת דרכים חזיתית מולכם..קודם כל ..לעשן את הסיגריה)

14. במידה וראית אופנוע מגניב...והרוכב אומר לך "בוא גבר..יש שם מקום מגניב להפסקת סיגריה" ראה את סעיף 13 כמבוטל.

15. בזמן עישון הסיגריה יש להישען על המיכל דלק בנונ-שלנטיות ולהתבונן ברכבים העוברים תוך כדי סינון "עוד שניה אני גם ככה תופר את כולכם".

16. לא משנה על מה אתה רוכב..אם זה CBR900 או פיאג'ו C.תמיד תכבד את השני בסיגריה.

17. בימי גשם ניתן לעצור מתחת לגשרים של מחלפים (לסחוט את השליחים לסיגריה תמורת פיצה).

 

 

יש להפיץ את השמוע על האגודה לכל אופנוען מעשן.

בקרוב יוצאו מציתים וקופסאות גפרורים עם לוגו האגודה.

 

תודה. :lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה אם אני לא מעשן?

לידיעתך, כבר הוצאתי שלושה אנשים ממעגל העישון :twisted:

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
מה אם אני לא מעשן?

לידיעתך, כבר הוצאתי שלושה אנשים ממעגל העישון :twisted:

 

במידה ואתה לא מעשן, הנשיא יחשוף בפנייך את הסעיף הסודי..

אני רוצה שתשב..תישען לאחור..תתרכז...תפנים...תנעל את הדלת..

ותחזור אחרי 3 פעמים..

 

"ממחר אני מתחיל לעשן"

 

יפה..עכשיו...תדליק סיגריה..ותירגע! :twisted:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
איזה כיף לי אני גבר גבר (ראו סעיף 5 )

אם כבר סרטן אז עד הסוף!

תגידו מישהו הצליח פעם עם סעיף 7 ?

 

אין לך מוסג כמה פעמים ניסיתי :lol:

מאז יש לי מצית במעיל, מצית מתחת למושב (מאובטח בסלוטייפ שלא יעוף מצד לצד), מצית בתיק ומצית בכיס של החליפת סערה.

 

אין מצב שאני נתקע בלי מצית שוב :?

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

אני איתך אחי, להתחיל להדפיס פליירים לחלוקה בצמתים?

יאללה ממחר מבצע "הקש בדלת" - יום התרמה לטובת "האגודה למען הסרטן".

 

ואת ההוא שלא מעשן אפשר בקלות להכניס לקטגוריית "אוייב הציבור".

 

אני אומר לכם.... המצות האלו עושות עם הנשיא רק טוב. :crazyeye:

"ברחל ביתך, זה נכון שיש לך רק בנים?"

פורסם

עדיפה המצה על מצע.

 

צר לי, גם אחרי שראיתי את פרסומת מרלבורו עם שני XR600R סקסיים, עדיין לא השתכנעתי.

יכול להיות שזה קשור לעובדה שכל קמצוץ עשן גורם לי לבחילה, דמעות ושיעול כואב? אולי.

בכל מקרה שלא יהיה, העשן היחיד שאני מוכן לסבול הינו עשן הנוצר משריפת שמן ד"ופ איכותי. אחח....איזה ריח....

 

כן, אני אפטימי.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

תקנון שנון ומצחיק, אבל עצוב לי שאתה לא מסוגל לשבת על הבנדיט שלך במשך יותר מ-15 דקות בלי לעשן.

 

עדיף לרכב בכיף כמה זמן שבא לך ולא להתחיל להילחץ "מתי אני עוצר לסיגריה, מתי אני עוצר לסיגריה....עוד דקה אני אעצור....עוד חצי דקה..." :?

 

 

 

די לעישון בצידי הדרכים :!::!:

:evil:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

פשוט מאוד , צריך להוסיף לסעיף הנ"ל שאם האופנוען לא מצליח להדליק מחום המנוע ( כי א, הוא לא נסע חזק או ב, יותר מדי פלסטיקה יפנית מפריעה לו בדרך ... )

הוא צריך לדפוק פשוט ברקס חזק לפני העצירה כדי להרתיח את הדיסק הקידמי ... ולהדליק מהחום של הדיסק ... אני די בטוח שזה יעשה את העבודה :)

 

ליביו

שמעשן

אבל בפחית ספורטיבית ... :)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יד אחת על ההגה.

1 סיגריה ביד הנ"ל.

יד שניה על ירכה של נערה חסודה.

מתרווח במושב.

משקפי שמש ב-20 ש"ח - יש.

פלאפון מחובר למערכת שעלתה יותר מהסוברו פשע - יש.

פרווה על הדשבורד + דיסק תלוי - יש.

 

הכל מוכן, אפשר לנסוע, ערס-סטייל...

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
איזה כיף לי אני גבר גבר (ראו סעיף 5 )

אם כבר סרטן אז עד הסוף!

 

אדון מלברו ועלייך נאמר שאתה אופנוען אופטימי

שואל למה ?!

כי בתור אופנוען מעשן אתה בסרט שתמות מסיגריות לפני שהאופנוע יהרוג אותך 8)

 

 

יש מצב שהרסתי קצת את הבדיחה אבל במקור היא יפה :roll:

אופנועים-"תהנה היום כי אולי תמות מחר,אבל לא יותר מדי כי אז תמות היום.."-guysta

פורסם
תקנון שנון ומצחיק, אבל עצוב לי שאתה לא מסוגל לשבת על הבנדיט שלך במשך יותר מ-15 דקות בלי לעשן.

 

עדיף לרכב בכיף כמה זמן שבא לך ולא להתחיל להילחץ "מתי אני עוצר לסיגריה, מתי אני עוצר לסיגריה....עוד דקה אני אעצור....עוד חצי דקה..." :?

 

 

 

די לעישון בצידי הדרכים :!::!:

:evil:

 

לא..לא ...לא..שום דבר לא נעשה בלחץ..זה פשוט השעון הביולוגי של הנשיא...הרמוניה מושלמת.

:lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
אם כבר אז ההפך ,אני מעשן כי אני יודע שהאופנוע יהרוג אותי קודם .

 

אני לא זוכר מי רשם ת זה-

"אופנוען שלא מעשן- אופטימי" :wink:

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)


×
×
  • תוכן חדש...