Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי חיפוש (גם בפורום וגם ברשת) והגעתי ל- 2 אפשרויות שאני לא בטוח מי מהן נכונה לגבי:

 

אני רוצה לחבר אייפון (3Gs) לרדיו-דיסק שיש לי ברכב (Alpine 9855).

 

אני רוצה שהשליטה על הנגן תתבצע דרך ה- HU. יש לו את האפשרות הזו. השאלה היא מה אני צריך לקנות בשביל זה.

 

1. את ה- KCA-420i שכולל את הקופסאת מיתוג המיוחדת הזו:

 

http://www.volumestereos.com/store/images/kca420i.jpg

 

 

2. רק את הכבל שמתחבר מה- HU ל- לנגן:

 

http://cgi.ebay.com/IPOD-ALPINE-Ai-net-HEADUNIT-CABLE-ref-KCA-420i-/320522198770?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4aa09c9ef2#ht_1409wt_939

 

לא ברור לי מה מתאים...

 

מישהו יכול לעשות לי סדר בנושא?

 

 

ועוד שאלה לסיום:

 

הרכב הוא מאזדה 3 (שנת 2005). למישהו יש מושג על איזשהו כבל/מחבר/פטנט כלשהו שיאפשר שימוש בפקדי השליטה שבהגה על ה- HU הזה?

 

האם זה יכול להתאים:

 

http://www.crutchfield.com/p_127SWIJACK/PAC-SWI-JACK.html?tp=3405

 

תודה לעוזרים!

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

אף אחד? כל המומחים שיש פה, אף אחד לא חיבר אייפוד או אייפון ל- 9855?

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

אלפין 9855 לא שולט על איפון איפוד באופן מקורי

1.kce 420 רק נותן לך חיבור AUX+טעינה,כלומר האלפין אינו שולט על האיפון,(כבל שמאפשר לך כניסת AUXוטעינה)

2.היחידה השניה שנראת כמו מגבר קטן נותנת לך,האלפין שולט על האיפון(שליטה מלאה על האיפון)

לגבי מתאמי הגה לא אוכל לענות לך

לא היתי קונה את היחידה היקרה יש לי חבר שיש לו אלפין ששולט והוא מעדיף חיבור AUX

יותר נוח לו לעבוד עם הממשק של האיפון מאשר של אלפין,אני נוטה להמליץ לך לעשות אותו הדבר מכיוון שאין לך דיבורית בלוטוס?ואולי כן?לא צינת

לגבי הטעינה אין תשובה נחרצת תלוי בכבל ובדור של האיפון-איפוד חלק אומרים טוען,חלק אומרים לא טוען

אצלי בIR9850 טוען

אצל חבר 101e טוען

אצל שנינו האלפין שולט על האיפון באופן מקורי,ועדין מי שאוהב רגיל לאפל ואין לו בלוטוס עדיף ללא שליטה מהאלפין

פורסם

תודה על התשובה.

 

לא הבנתי מה הקשר ל- BT? יש לי דיבורית BT של Parrot. אני לא מתכוון לחבר בין האייפון ל- HU באמצעות BT.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

אני קניתי את הKCA-420i עם ממיר פנימי למתח 5V בכדי שהוא יטעין את האייפון.

 

ברגע שחיברתי את האייפון שלי לכבל הזה הוא עבר לairplane mode מה שאומר בעצם שהטלפון מנוטרל. קצת מרגיז, כי לא זו היתה הכוונה שלי אבל זה מיועד לרכב הפרטי שגם ככה אין לי בו דיבורית ואני מעוניין בIPHONE רק בתור מקור מוזיקה וגם לחסוך על הדרך מטען רכב.

 

יש לי גם את הטלפון הישן אז ככה שאם אני צריך טלפון תוך כדי הנהיגה אני עדיין מכוסה עם פתרון.

 

היתה עוד אופציה והיא כבל שמתחבר ל9853/9855 מצד אחד לAI-NET ומצד שני ליציאת אוזניות (תקע PL במקום תקע שמתחבר לעריסה של האייפון) ואז אפשר לחבר אותו לרכב בצורה כזאתי מצד אחד ולמטען רכב מצד שני והטלפון עדיין יעבוד לי מבלי שימוש במתאמים חיצוניים - המינוס - צריך מטען רכב, שני חיבורים, שני ניתוקים ואיכות ירודה יותר מאשר בחיבור המקובל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה על ההסבר.

 

חסכת לי את הקנייה של הדבר הזה כיוון שזה לא עוזר לי לשמוע מוזיקה באמצעות המכשיר בזמן שהוא מצב טיסה.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

"אני קניתי את הKCA-420i עם ממיר פנימי למתח 5V בכדי שהוא יטעין את האייפון. "

 

האם קנית בארץ ? או בחו"ל ?

 

אשמח לשמוע פרטים.....

 

בתודה

יוסי

פורסם

אותו סיפור קניתי את הכבל הזה עם 5V

כך שהוא יטעין את האייפון שלי

העניין הוא שזה לא תומך באייפון זה רואה אותו כפלייליסט אחד

פתרון שלי לבעיה

פשוט קניתי אייפוד נאנו שעובד יופי עם הכבל הזה ועם 9887 וזה עובד מעולה

רואה את כל הפלייליסטים

מטעין את האייפוד.

פתרון של 300 שקל.

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

יש לי איפוד נאנו ויש לי

ALPINE W200 דבלדין

ואני לא מצליח להטעין את האייפוד איתו רק להשמיע מוסיקה

יש למישהו פתרון בבקשה?!

פורסם

טוב יש לי עדכונים וחידודים בנושא הזה



 

קודם כל רכשתי מEBAY

 

בנוסף לכך כאשר אני מחבר את הפלאג הזה לאייפון שלי הוא לא ישר עובר למצב טיסה אלא שואל אותי אם אני רוצה לעבור למצב טיסה היות וההתקן הזה לא נתמח.

 

אם אני לוחץ על "לא" - הטלפון ממשיך להיות פעיל.

 

מה הבעיה אבל עם כל החיבורים האלה? - הם מזוהים כחיבור לעריסה ולכן השקע של האוזניות מנוטרל... מה שקורה כתוצאה מזה זה שלא ניתן להשתמש באזניות כדיבורית אישית בזמן שהטלפון הזה מוטען ולא ניתן לדבר דרכו בזמן שהוא מוציא שמע למערכת.

 

צריך או לנתק אותו מהטעינה או להעביר אותו למצב של רמקול...

 

אבל - יש פתרון לבעיה - רכשתי דיבורית פארוט מיניקיט וברגע שהטלפון מחובר בבלוטוט' ברגע שאני מדבר דרך הדיבורית הטלפון ממשיך להטען כרגיל ללא כל הפרעה - שיחה נכנסת, המוזיקה נפסקת והשמע עובר לדיבורית פארוט.

 

סה"כ זה עובד נהדר.

 

ולזה שמעליי - תנסה לבדוק מול אפריל טקליין אם ישנו מתאם שאתה אמור לרכוש בכדי להטעין את המכשיר...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
"אני קניתי את הKCA-420i עם ממיר פנימי למתח 5V בכדי שהוא יטעין את האייפון. "

 

 

בתודה

יוסי

 

יש משהו כזה לפתרון בעיה הטעינה למכשירי איפוד שנטענים רק מ 5V

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

אני עם ALPINE 103BT וכבל KCE-433iv המכשיר נטען ולא נכנס למצב טיסה

אבל הוא מנגן את כל השירים כפלייליסט אחד, יש פתרון לזה?

פורסם

עבדתי עם הכבל שמתחבר ישירות לAI NET , וגם עם הKCA420I,

העבודה עם הכבל הישיר לAUX, לא נוחה, גם כשאייפון מקובע במקום נגיש יחסית ולא זרוק באיזה מחזיק כוסות ברכב.

 

העבודה עם הKCA420 מצריכה התרגלות, המעבר בין הדיסקים בצ'יינג'ר הוא למעשה אפשרויות החיפוש השונות (אומן/ אלבום וכו')

הדפדוף לא להיט, בייחוד שעוברים את ה255 שירים (16 ביט)

הפיתרון לדעתי עדיף

 

אישית - לא נתקלתי בבעיה של המעבר ל"מצב טיסה",

אך נתקלתי בבעיה של מתח מוצא שהוא לא 5V, כך שהמכשיר לא נטען. מכשיר אייפוד טאצ' דור ראשון נטען.

M-TECH E46

פורסם

אני פשוט מעביר למצב SHUFFLE ואז מה שבא ברוך הבא והדרך יותר מעניינת.

 

או שאני בכלל מפעיל את VISUAL RADIO (יש לי חבילת אנלימיטד מהעבודה) ושומע רדיו באיכות נהדרת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...