Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מזמין רכב ליסינג וצריך לבחור בין מאזדה 3 החדשה לסקודה אוקטביה.

שניהם גירסאת ליסינג 1.6 כאשר הסקודה מגיעה עם מנוע MPI

מה אתם ממליצים ? יתרונות \ חסרונות

 

בתודה מראש לעונים

פורסם

לא מכבר נתקלתי בדילמה דומה כאשר הייתי צריך להחליט על המחליפה לריו בת ה3. הפיינליסטיות במקרה שלי היו קיה פורטה וסקודה אוקטביה, כאשר משיקולי צריכת דלק עדיפה (לצערי החלו להגביל את צריכת הדלק בחברה בה אני עובד) ואבזור עשיר יותר בחרתי בפורטה.

 

האוקטביה בהחלט מהווה תמורה טובה למחיר ומעניקה תחושה של רכב בקטגוריה גבוהה מה3/פורטה/פוקוס/פלואנס וכו'. בנוסף עומדת לזכותה תיבה משושת הילוכים משובחת, תנוחת נהיגה מצוינת (לטעמי), פתחי מיזוג אויר מאחור גם בגרסת ה'ביזנס' (ליסינג), איכות חומרים מעולה ותא מטען ללא תחרות בקטגוריה. מנגד, יצוין לחובתה צריכת דלק גבוהה משמעותית (קולגה דיווח על ממוצע של 9 ק"מ/ל' בנסיעה רגועה ולאורך 10K ק"מ, לעמת צריכה ממוצעת של 12.3 ק"מ/ל' בפורטה 'שלי' לאורך 20K ק"מ) ואבזור צנוע יחסית.

 

דווקא ה3 אכזבה אותי במהלך נסיעת מבחן שערכתי בה. מצאתי אותה רועשת, צפופה ובעיקר מצועצעת. אך לפי נתוני המכירות, רובו של עם הליסינג (כלומר, רובו של העם היושב בציון:oops:) חולק עליי...

 

בהצלחה!

פורסם

התחילו לשווק אוקטביה עם מנוע 1.2 טי.אס.איי. - לא מכונית מרוץ, אבל מנוע עם נתונים עדיפים על ה- 1.6 הוותיק.

 

מציע לך לבדוק זאת.

×
×
  • תוכן חדש...