Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב לתופעה חדשה אצל סוחרי הרכב שאינם מעוניינים להיחשף כסוחרים.

 

כולם כבר מכירים את שיטת ה-"שלום, בקשר לרכב" ותשבות בסגנון "איזה מהם, אנחנו מוכרים שניים; הטויוטה או המאזדה?" כאשר התשובה לשאלתו היא הוולבו...

 

עכשיו יש להם משהו מתוחכם (??) יותר. מפרסמים מודעה ומוסיפים ליד מס' הטלפון של המוכר "יעקב" - נא לבקש את גילה. כלומר, אני מתקשר בקשר למאזדה. במוגעה אחרת של אותו הברנש, במקרה של הקרייזלר, מופיע המשפט 'נא לבקש את מירי'.

 

לתשומת לבכם.

פורסם
שמתי לב לתופעה חדשה אצל סוחרי הרכב שאינם מעוניינים להיחשף כסוחרים.

 

כולם כבר מכירים את שיטת ה-"שלום, בקשר לרכב" ותשבות בסגנון "איזה מהם, אנחנו מוכרים שניים; הטויוטה או המאזדה?" כאשר התשובה לשאלתו היא הוולבו...

 

עכשיו יש להם משהו מתוחכם (??) יותר. מפרסמים מודעה ומוסיפים ליד מס' הטלפון של המוכר "יעקב" - נא לבקש את גילה. כלומר, אני מתקשר בקשר למאזדה. במוגעה אחרת של אותו הברנש, במקרה של הקרייזלר, מופיע המשפט 'נא לבקש את מירי'.

 

לתשומת לבכם.

 

אני מתפלא עליך,תתחיל בשאלה כמה זמן טסט נותר לרכב.

 

.......שלום אדוני,כמה זמן טסט יש לאוטו והאם ההגה הוא הידרמטיק או סקוונסיאלי ?

 

כל מילה נוספת גורעת.

פורסם

אצלי אם מתעורר חשד קל שבקלים, אני פשוט שואל: האם אתה סוחר רכב ?

 

הם יתמודדו עם זה ב2 דרכים :

או ינתקו בפרצוף, או יגידו כן . בדרך כלל האופציה הראשונה.

גם אפשר לגרום להם להפיל את עצמם ע"י כל מיני מניפולציות בשיחה אבל זו אומנות בפני עצמה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הכי פשוט:

איפה אפשר לראות את הרכב.

אם הוא מתחיל להתפתל ולבקש שתתקשר לפני שאתה בא ,תתחיל לחשוד מדובר בסיכוי סביר שזה סוחר סמוי.

אם הוא מגרש ישר הוא יגיד לך אני מגרש תבוא לראות ב...

 

אני יודע שחלק קטן מהאנשים הם לא סוחרים ואי אפשר לראות את הרכב כשהם בעבודה אבל לשאלה המדוברת אפשר לשאול באיזה שעות הרכב עומד במיקום המדובר ואם אפשר לבוא לראות אותו בלילה \מחר \תוך כדי שאני חוזר מהעבודה אני יעיף מבט חיצוני.

שוב אם זה סוחר הוא יתחיל להתפטל ,אם מוכר הגון יש מצב שיגיד לך שהרכב חונה במיקום X בין השעות ככה וככה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
אני מתפלא עליך,תתחיל בשאלה כמה זמן טסט נותר לרכב.

 

.......שלום אדוני,כמה זמן טסט יש לאוטו והאם ההגה הוא הידרמטיק או סקוונסיאלי ?

 

כל מילה נוספת גורעת.

אני מכיר המון אנשים , שלא יודעים מה זה הגה הידמטיק או סקוונסיאלי, ביניהם אני .

אני לא הייתי נותן את המיקום של הרכב שלי , ובאיזה שעות הוא חונה לאיזה מישהו שנאי לא מכיר שהתקשר, לקבוע זמן פגישה מתאים וזהו.

פורסם
אני יודע שחלק קטן מהאנשים הם לא סוחרים ואי אפשר לראות את הרכב כשהם בעבודה אבל לשאלה המדוברת אפשר לשאול באיזה שעות הרכב עומד במיקום המדובר ואם אפשר לבוא לראות אותו בלילה \מחר \תוך כדי שאני חוזר מהעבודה אני יעיף מבט חיצוני.

שוב אם זה סוחר הוא יתחיל להתפטל ,אם מוכר הגון יש מצב שיגיד לך שהרכב חונה במיקום X בין השעות ככה וככה.

 

אולי הוא לא ייצא סוחר אבל אתה תצא גנב.:?

שיטה גרועה.

פורסם
עכשיו יש להם משהו מתוחכם (??) יותר. מפרסמים מודעה ומוסיפים ליד מס' הטלפון של המוכר "יעקב" - נא לבקש את גילה. כלומר, אני מתקשר בקשר למאזדה. במוגעה אחרת של אותו הברנש, במקרה של הקרייזלר, מופיע המשפט 'נא לבקש את מירי'.

עכשיו יש עוד יותר מתוחכם - סוחר שמחזיק כמה פלאפונים עם מספרים שונים, ובמודעה של כל אוטו הוא מפרסם מספר אחר, כך שכשמתקשרים, הוא יודע בדיוק על איזה רכב מדובר.

 

אם כבר, צריך להיזהר מכאלה שמוכרים רכב שלא רשום על שמם. אני לא אומר שצריך להירתע מהם לגמרי, כי הרכב יכול להיות רשום על בן משפחה מסיבות טכניות, אבל לבדוק בשבע עיניים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לדעתי בטלפון מאד קל לשקר ולעבוד על אנשים לכן אני חושב שהדרך הטובה ביותר זה פשוט שמגיעים לראות רכב דבר ראשון לבקש רשיונות ותעודת זהות של בעל הרכב במידה ואחד מהשלוש לא מתאימים והמוכר מתחיל לגמגם שזה רכב של חבר בחו"ל וכו' אז יאללה ביי

פורסם

שיטה של חבר שעבד כסוחר רכב.

 

5 פלאפונים שונים, על כל אחת מודבקת מדבקה עם שם הרכב הנמכר. (מאזדה, הונדה , רנו כו')

 

כך לא מתבלבלים לעולם כשהטלפון מצלצל.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

היה לי שכן שהיה דווקא שמאי רכב, אבל היה לו קשיון סוחר ולפעמים היה קונה איזה אוטו, מעביר עליו פוליש ומוכר.

או קונה אוטו, נוסע עליו חצי שנה ומוכר. בשנתיים בבניין שלי אצלו במשפחה עברו אולי איזה 20 מכוניות.

איך תזהה אחד כזה שכל פעם מוכר רכב אחד?

פורסם
היה לי שכן שהיה דווקא שמאי רכב, אבל היה לו קשיון סוחר ולפעמים היה קונה איזה אוטו, מעביר עליו פוליש ומוכר.

או קונה אוטו, נוסע עליו חצי שנה ומוכר. בשנתיים בבניין שלי אצלו במשפחה עברו אולי איזה 20 מכוניות.

איך תזהה אחד כזה שכל פעם מוכר רכב אחד?

כשבנאדם מוכר אותו שבבעלותו חודשיים זה מדליק נורה אדומה.

פורסם

דבר נוסף שיצא לי לעשות, אבל זה כבר בשלב הבא שכן יש חשד לסוחר. "אני בא עכשיו נותן לך מזומן ביד X פחות 10% העברת בעלות נעשה שבוע הבא,כי אני אגיד לך דוגרי אני סוחר".

פעמיים לפחות התשובה שהיתה זה צחקוק קל והמשפט"אחי,אנחנו באותו מקצוע".

אביב8)

×
×
  • תוכן חדש...