Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הנה עוד עידכון בנוגע להתקדמות שלי: התחלתי לעשות את הבניה בתא מטען למגברים וכ'ו. הבנייה עדיין בשלבים אבל מה שחשוב זה שאת השלד של הבניה יש:

 

מיקום ותושבת המגברים:

 

3495905.jpg

 

74585204.jpg

 

1409484.jpg

 

64024760.jpg

 

שאר הבניה:

 

17444320.jpg

 

95103972.jpg

 

55504344.jpg

 

99673581.jpg

 

4316483.jpg

under construction...

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בהצלחה קובי

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ומי ? מי תכנן את הבניה בבגאז' ממש און דה ספוט אצל הנגר, מי ???

 

סתם.. תתחדש ותהנה מותק - יאללה בקצב שלך ב 2011 יהיה סאונד והיא תהיה מכוונת +- ב 2012.. :)

...CASKA for life

פורסם

וואו W12 :shock:

 

לחבר היו 2 כאלה בגולף והם פשוט היו מדהימים, בעטו לי בישבן* כמו מטורפים, וכמה שלא הגברנו הם לא הפסיקו!

פשוט התעללות מינית מה שהלך שם.

 

תתחדש רכיבים מצוינים ברמה גבוהה, אל תמהר בהתקנה תעשה הכל כמו שצריך בלי לחפף ובלי לחאפר, יש מספיק חאפרים בשביל זה לא צריך עוד, אני הייתי ממליץ לך עם העניין של חיתוך הפח ללכת לבעל מקצוע שיעשה לך את זה ישר פלס

זה לא כזה פשוט לחתוך פח כזה, מניסיון.

 

בהצלחחה!

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

שלום לכולם,

 

ההתקנה ירדה הילוך בזמן האחרון אבל התכנון שלי הוא לסיים אותה עד סוף מאי, בכל מקרה רציתי להתייעץ פה על משהו:

 

אני יודע מה הוא ההבדל בין און-אקסיס לאוף אקסיס, אני רק לא מבין מה הקטע של אוף אקסיס.

 

כפי שהבנתם בתחילת התרד אני מתקין מערכת 4WAY סאב, וופר, מיד וטוויטר.

 

עכשיו שנמצאים בהופעה הרמקולים מכוונים באון אקסיס מלא כי הקהל עומד ממש מול הבמה והרמקולים מופנים אליו בזווית של 180 מעלות. אני אישית בחיים לא הייתי בהופעה שהרמקולים הם באוף אקסיס, לכן אני לא מבין מה היתרונות של אוף אקסס. הרי גם במערכת קולנוע ביתי הרמקולים הם תמיד באון אקסיס. אז מאיפה הגיע ומה היתרונות של אוף אקסיס?

 

אני יודע שהטוויטרים שלי (HAT-L1PRO) מומלצים בהתקנה באוף אקסיס ולא מבין למה, אשמח לקבל ייעוץ על זוויות למידים ולטוויטרים, כמו כן האם יהיה יתרון משמעותי להתקין את הוופרים בזווית הפונה כלפי מעלה?

 

שיהיה סופ"ש קסום ומופלא לכולם ונתראה מחר.

under construction...

פורסם

בעיקרון, רכב זו ח*א סביבה לסאונד, ולכן יש למצוא פתרונות אלטרנטיבים.

אאל"ט שגיא שינה את הזווית ה L4 שלו, בצע חיפוש בנושא.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

קובי,

 

אוטו זה לא כמו בית\הופעה ולהפך, התנאים שונים בתכלית, אין להכליל שום חוק\תנאי של בית על סביבת האוטו.

 

האם בבית אתה יושב כל כך קרוב לרמקולים? האם בבית אתה תמיד יושב קרוב יותר לצד שמאל? וכו' וכו'.

 

נסה לקרוא קצת על beaming effect, אאל"ט כתבתי על זה פעם בפורום, נסה להריץ חיפוש, אם לא תמצא אולי אני אכתוב פה משהו לטובת כולם.

 

דני.

פורסם

לגבי הוופרים:

במערכת שלושה חלקים בה הוופרים מנגנים תחום יחסית צר, במיוחד של תדרים יחסית נמוכים, כמעט ואין חשיבות לזוית שלהם.

ככל שהרמקול מנגן תדרים גבוהים יותר, יש יותר חשיבות לזוית בה הוא נמצא יחסית למאזין.

מתחדשת*

פורסם

מודה מראש על התגובות והייעוץ,

 

דני, ביצעתי חיפוש בנושא שהצעת ולא מצאתי דבר, אשמח להסברך.

 

בשבוע הבא ההתקנה שוב תיכנס להילוך גבוה ואולי אפילו תיגמר, בנתיים השבוע אני מתכוון לעשות הכנות אחרונות לקראת התקנת המחשב ולחשב את מיקום הרכיבים בהתקנה.

 

מבטיח תמונות בהמשך.

under construction...

פורסם

סליחה על ההקפצה, קבלתי הצעה די מפתה ורציתי את דעתכם בעניין:

 

החלפת הוופרים שיש ברשתי כרגע ScanSpeak 18W/4531G 7" Revelator

 

בוופרים HAT L8.

 

מה דעתכם בעניין? כדאי?

 

מבחינת התקנה, אני לא חושב שזה כ"כ משנה כי גם ככה הולכת להתבצע בדלת בניה, אז אני לא יודע אם יש כזה הבדל בין בניה של 8" ובניה של 7".

 

אני שומע בעיקר רוק ומוזיקה ווקלית לרוב, מבחינתי לוופר יש חשיבות מכרעת מכיוון שרק ביום יום אני אסע עם סאב ודווקא בנסיעות ארוכות לטיולים וכ'ו אני אצטרך להוציא אותו כי הוא תופס נפח עצום בתא מטען, לכן לוופר יש חשיבות מכרעת.

under construction...

פורסם

תשב ברכב של אליקו... תיגע בדלת, תראה את הגודל של הרמקול

 

ואז אתה תבין מה ההגדרה של "להתמודד" איתו :twisted:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...