Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב וחג שמח לכולם....גיליתי נזילת שמן באוטו שלי פיג'ו XR 1995 אחרי בדיקה במוסך אמר לי שצריך להחליף מחזיר שמן אחורי...עכשו הקטע שהוא עשה לי מזה סיפור שצריך לפרק את הגיר וצריך להחליף קלאץ חדש ושזה יעלה לי בערך אלף ש"ח האם זה נכון מה שאמרו במוסך או שהוא סתם רוצה להרוויח כסף....

פורסם
המוסך צודק

כן אחי אבל קראתי בפורום הזה שכל העניין של המחזירא שמן יעלה בסביבות ה 200 ש"ח בגלל זה אני לא יודע מי צודק

פורסם

בוקר טוב

אם נזילת השמן היא ממחזיר שמן אחורי , הוא מורכב מאחורי גלגלג התנופה ולכן אין ברירה אלא להוריד את הגיר והקלץ ואת גלגל התנופה, כדי להחליף את המחזיר. את הקלץ מחליפים רק אם הוא באמת לא תקין ,או שהוא בלוי.

תבקש מהמוסך שיסביר לך כמה עולה העבודה, אם הקלץ באמת לקראת הסוף חבל יהיה להשקיע בקרוב את אותו הסכום

שוב כדי להחליפו.

חג שמח

פורסם

אם אין לך בעיה במצמד או בגיר דחה את התיקון...

בצע החלפה של המחזיר כחלק מהעבודה הכוללת שחבריי לעיל הזכירו (אם יש נזילה רצינית בצע תיקון מיידי)

אל תשכח לבדוק שמן לעיתים קרובות

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

×
×
  • תוכן חדש...