Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא לאמא שלי בעיקר וישמש אותה לנסיעות עירוניות קצרות .

מה שאנחנו מחפשים במכוניץ הוא שלא תשתה הרבה דלק, שתהיה אמינה, נוחה, אוטומטית ועיצוב גם חשוב.

 

אנו קורצים לאזור במאזדה 3 (יד שנייה).

השאלה היחידה שלי היא הצריכת דלק שלה. האם תורגש עלייה בצריכה הדלק אם אנו עוברים מרכב שעושה 1 ל9-10 (אמיתיים ולא לפי נתוני יצרן, שאת אמינותם אני מעמיד בסימן שאלה)?

 

אנו מעוניינים אך ורק ברכב יפני.

 

מה אתם חושבים על רכב מהשכרה/ליסינג? אני אישית נגד השכרה (חושב על מה אלו שמשכירים עושים לרכבים).

ליסינג עוד נשמע בסדר אך עדיין מעלה חשש. האם החששות שלי מיותרות?

מפני הטעונות של אלו שבעד השכרה/ליסינג הם שהרכבים הנ"ל מטופלים תמיד ובצורה הטובה ביותר.

פורסם

למה לא לקנות סוזוקי אלטו חדשה דנדשה, להישאר עם הרבה כסף ביד, הרבה שקט נפשי ולחסוך בדלק?

האם באמת יש צורך במאזדה משפחתית לנסיעות קצרות בתוך העיר?

פורסם
למה לא לקנות סוזוקי אלטו חדשה דנדשה, להישאר עם הרבה כסף ביד, הרבה שקט נפשי ולחסוך בדלק?

האם באמת יש צורך במאזדה משפחתית לנסיעות קצרות בתוך העיר?

 

כי לאנשים מבוגרים האוטו הזה לא הכי נוח.. ואני מדבר על אמא שלי, שהיא בת 56 בסה"כ, ובכושר טוב..

לא לדבר על אנשים עם בעיות ברכיים

פורסם

לא אמורה להיות עלייה בצריכת הדלק. 9-10 זאת צריכת דלק סבירה לרכב משפחתי שנוסע בעיר רוב הזמן.

המזדה 3 בהחלט אופציה טובה בהתחשב בתקציב, אך דווקא לעיר הייתי ממליץ אולי על סופר מיני כמו סוזוקי סוויפט או מזדה 2 אשר תוכלו לרכוש משנתון טיפה יותר גבוה במחיר הנ"ל ויתנו צריכת דלק טובה אף יותר, מבלי להתפשר על הנוחות או האמינות.

פורסם

דניאל, האלטו לא באה בחשבון. אני נגד מכוניות שמנסות יותר מידי להיות זולות וקטנות. מה אתה כבר יכול לצפות מרכב חדש ב70K? (את העיצוב המזעזע אני משאיר כעת מחוץ לתמונה). אני לא מאלה שאומרים שרק היקר טוב, אבל במקרה הזה, זה נכון.

 

edward, אני הבנתי שהמאזדה 2 לא ממש חסכונית (מניסיון של חבר). האם זה נכון?

פורסם

קח גם את הניסאן מיקרה בחשבון. יפנית, אמינה , נראית טוב וגם נוחה מאוד לשימוש

עירוני. אין שום סיבה לקחת מאזדה 3 לאישה מבוגרת שכל נסיעותיה או מרביתם בעיר.

 

המיקרה מצויינת ונמצאת בתקציב שציינת לרכב ממודל חדש יחסית.

ששי כהן

 

wheel

×
×
  • תוכן חדש...