Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, קניתי קרטר מפירוק לפיג'ו gti 1900 (אמרו לי שזה אותו קרטר של 405)

והוא במצב מחריד , גריז ולכלוך ושמן שנדבק וכו,

איך אני מנקה את זה? איך מבריקים אותו? יש חומר מסויים? דרך?ֿ

אשמח לתשובות.

פורסם

נפט,סולר,בנזין וחומרים חזקים כאלו יעשו את העבודה מצויין אם הלכלוך ממש נדבק לקרטר אתה יכול לקחת סקוץ ולשפשף

אותו טוב טוב לאחר מכן ניתן לשטוף עם מיים וליבש טוב.

שים לב שלא נשאר בקרטר שום לכלוך על מנת שתרכיב אותו הוא יהייה מבריק מבפנים כדי לא ללכלך את השמן.

בהצלחה

פורסם
נפט,סולר,בנזין וחומרים חזקים כאלו יעשו את העבודה מצויין אם הלכלוך ממש נדבק לקרטר אתה יכול לקחת סקוץ ולשפשף

אותו טוב טוב לאחר מכן ניתן לשטוף עם מיים וליבש טוב.

שים לב שלא נשאר בקרטר שום לכלוך על מנת שתרכיב אותו הוא יהייה מבריק מבפנים כדי לא ללכלך את השמן.

בהצלחה

+1 ואחרי הניקוי תשפוח אציטון או סוג אחר של אלכוהול ותנקה אותו.

פורסם
נפט,סולר,בנזין וחומרים חזקים כאלו יעשו את העבודה מצויין אם הלכלוך ממש נדבק לקרטר אתה יכול לקחת סקוץ ולשפשף

אותו טוב טוב לאחר מכן ניתן לשטוף עם מיים וליבש טוב.

שים לב שלא נשאר בקרטר שום לכלוך על מנת שתרכיב אותו הוא יהייה מבריק מבפנים כדי לא ללכלך את השמן.

בהצלחה

מחזק את דבריו של חברי לפורום. נפט יעשה את העבודה מצויין קצת עם מברשת לצחצח טוב טוב קצת מים לאחר מכן יבוש קל והכל יהיה טוב :). שמחתי לעזור

Rover 214Si

מכונאי רכב

×
×
  • תוכן חדש...