Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אח! האבן הירושלמית הזאת - אומרים שכשיושבים עליה עם מכנס קצר זה מקרר את החמינדוס :-D

 

לא פלא שהירושלמים שפויים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אדגר- אם היה מקום בדלת- היה יושב משהו דומה ולא רק אצלי אני בטוח (אהמ אהמ אליקו ) .

 

יעקב

בסדר, רק חצי מגנט יהיה בדלת, כל השאר תהיה בניה מפיבר. דבר עם ישראל, לפי עקרון שלו "אין דבר כזה אין מקום" :-D

 

 

:evil::evil::evil:

 

אדגר-אתה ממש "רע"! :wink:

 

מה לעשות? בחור רוצה מכות/פיצוצים, למה לא.

 

זה לא אני ואתה שאהבים רק לשמוע...:cry:

פורסם

לאחר ירידה דרסטית מנושא של הCDT M6+ (מבטיח שזה יתפרץ עוד כמה חודשים) , בעקבות שהיום עשיתי חישוב כמו שצריך מא'-ת' והגעתי למסקנה פשוטה .

אם אני רוצה להחזיק וופר כזה + M6ּ + טויטר שצריך להיות דומיננטי מאוד .

אני לא יכול להשתמש בקרוס כמו המורל ההרץ והפוקל , ולכן אצתרך הגברה אקטיבית , עכשיו זה לא שאין לי מגברים - זה פשוט שאין לי מגברים מתאמים (ללא חיתוךלמיד) .

או לעבוד עם פרוססור שזה גם עסק יקר ולא כרגע בשבילי .

וכל זאת משיקולים כלכליים בלבד (למרות ששוב אני בטוח שזה יחזור בגדול ! ) החלטתי לקנות סט 3WAY מלא ללא שינויים בסט .

הסטים המועמדים הם :

מורל אילייט 3WAY - שהוא לטעמי לא בדיוק רלוונטי !

Focal utopia 165W3 - שהוופר שלו מנגן הכי קרוב למה שאני מחפש .

L6 L4 L1 - סט ששוב דורש הגברה אקטיבית .

ושוב הייעוץ חוזר אליכם .

איזה סטים שווה לשמוע ואתם חושבים שיכולים לרצות אותי (ואני יודע שזה נשמע סוציומטי מאוד אבל אני רוצה להנות ואחרים מעניינים לי ת' - .!. )

 

בבקשה חברים יקרים עזרו לי להגיע לדבר האמיתי הבא .

תודה מראש

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אני חושב שה 4XS של אדי יהיה "ה" פתרון עבורך (כשהוא יהיה למכירה כמובן)

קרוס אקטיבי מעולה, שתוכל עם קצת עבודה להתאים אותו לכל נקודת חיתוך שתרצה.

ככה תוכל לנצל את המגברים שברשותך וגם לקנות בדיוק את האלמנטים שתרצה.

מתחדשת*

פורסם

יאללה אדי מסע ומתן :D

הגיע הזמן ללמוד על המכשיר כי הרבה אני לא יודע , נראה נתרשם ונתחשבן כלכלית .

תודה רבה על התגובה המהירה רומן .

 

יעקב

 

ד"א יש לי בבית את המכשיר

sherwood XN-1000T

האם הוא יכול לעזור לי?

 

עריכה נוספת :

במכשיר יש לי חיתוך בין :

75HZ -3 KHZ

150HZ - 6KHZ

300 HZ -12 KHZ

 

עוד אחד :

עד 75/150/300 HZ

 

ועוד אחד :

עד 50/100/150 HZ

 

אני יודע שוופר מנגן טוב עד 300 HZ לפי מה שאנשים רשמו .

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אני מקוה שלא התכונת אלי.

אם כן, השם הוא רומם.

 

לגבי המכשיר שיש לך, יעזור אם תכתוב איזה חיתוך מבצע כל אחד מהתחומים שרשמת. (LPF, HPF, BEND PASS)

מתחדשת*

פורסם

סליחה רומם , התכוונתי אליך .

יש לי 2 HI PASS ואחד LOW PASS מה שאומר שבנד פס לא קיים , אך זה עדיין אפשרי או ממש לא ?

 

בברכה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

מאמין שבשילוב הקרוסים שבמגברים (ב HU יש גם?) ניתן להגיע למשהו פחות או יותר סביר.

מתחדשת*

פורסם

אחרי שמיעה של פוקל אוטופיה 3WAY עם הוופרים הישנים - אני חושב שמצאתי את מה שאני מחפש .

אולי לא באס ברמה כמו שרציתי אבל זה נותן יותר ממה ששמעתי בכל מקום אחר .

להפך מאנשים אחרי אני אוהב שהטוויטר ומיד נשמעים חזק יותר , ככה שזה מאזן לי את הנושא עם הבאסים החזקים. בשבילי זה לא צורם כמו שהבנתי שאצלך אנשים אחרים זה צורם .

בעזרת ה' מחר תתבצע התקנה ואז אני אוכל לתת חו"ד נורמאלית מא'-ת' .

מקווה שבזמן הקרוב יהיה לי תזרים נוסף של מזומנים ואז השמיים הם הגבול ;)

 

מאז שמעתי את ה -

K2P , היי אנרגי' , מורל הייבריד , ורוקפורד . הכי הרבה שאהבתי זה האוטופיה שנתנו לי את מה שחיפשתי - ווליום מטורף .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

או דפוק בראש ...

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

לא FNQ מבחור במבשרת ציון .

וגם את של עידן שמעתי - לא הצלחתי להשיג :x

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

שוב מקפיץ לגבי החיתוכים עם הקרוס שיש לי .

טווטר לחתוך לא מניח שיהיה לי בעיה וגם לא וופר - יש לי כמה סוגים של קרוסים שאני יכול להתאים אותם לצרכי .

הבעיה היא עם חיתוך המיד , האם השוורד יכול לעזור לי עם החיתוכים הנ"ל ?

 

תודה מראש .

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

חיתוך למיד צריך להיות גם מלמטה וגם מלמעלה, דייהנו ערוץ אחד עם שני סוגי פילטרים.

אם יש לו את האפשרות הזו אז הוא מתאים (מקסימים מחפשים רכיב שיכול לעבוד בתחום הנתון) ואם לא, אז צריך קומבינה עם פילטר מסוים בקרוס ופילטר נגדי במגבר (למשל).

מתחדשת*


×
×
  • תוכן חדש...