Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

ברשותי סקודה פאביה 2005 בנזין 1400 אוטומט.

האוטו במצב טוב ושמור מאוד.

 

לאחרונה אני מרגיש שמשהו ברכב לא בסדר- והאמת היא שאני פדנט ומודאג.

כמה דברים שאני מרגיש:

 

1. בחודשים האחרונים, לעיתים, כשאני מתניע את הרכב והוא קר, כאשר אני מתחיל נסיעה האוטו מאיץ אבל התאוצה נפסקת בשלב מסויים. האוטו ממשיך לנסוע באותו מצב לכמה שניות.

התופעה נעלמת אם אני לחוץ מעט יותר על הגז או אחרי דקה של נסיעה.

זה לא משהו קיצוני, והוא מורגש אם שמים לב ומכירים את האוטו.

 

2. אתמול, כאשר נסעתי בפקק, הרגשתי כאילו האוטו עושה את אותו הדבר כמו שתיארתי בסעיף 1.

רק שהתחושה היתה עדינה יותר ופחות מורגשת. קרה פעמיים בטווח של כמה שעות.

 

3. רעש האגזוז אינו אחיד, והוא השתנה מעט בתקופה האחרונה (כך נראה לי)

זרימת האויר היא במכות קטנות וכאשר מקשיבים טוב יש רעש של "פק" עמום. כאילו דפיקה עמומה

שמסתדרת עם תחושת היד של יציאת האוויר.

 

4. תופעה נוספת, שקיימת מיום שקניתי את האוטו, אם אני עומד בניוטרל, ומעלה טורים ממש מעט, הסל"ד אינו יציב.

הנושא נבדק במוסך מומחה וגם במוסך המרכזי- טענו שזה תקין לחלוטין.

 

היום חיברתי מחשב עם VAGCOM וקיבלתי שני קודי תקלה:

 

1) 17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

 

2) 01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

 

 

אני אשמח מאוד למעט עזרה:

 

1. מה הפירושים של התקלות הללו?

2. האם יכול לגרום לאחת או לכל התופעות שאני מרגיש ברכב?

3. ממה יכולות לנבוע התופעות שתיארתי כאן? האם הן אופייניות למשהו?

 

תודה מראש! :)

  • ספונסר פורום
פורסם

התקלה הראשונה מתיחסת ללחץ סעפת לא תקין

יכול להגרם ממצערת מנוע מלוכלכת ,אטימה לקויה של סעפת היניקה ,

שסתום אוורור בית הארכובה תקול (PCV) .

התקלה השניה מתיחסת למנוע מדף האויר הפנימי ,הוא כנראה תקוע וזו

תקלה דיי שכיחה לרכב הזה מחירו של מנועון מדף כזה הוא כ 800 שח

ואני לא ממליץ להחליף אותו .

 

בגדול לגבי שתי הבעיות אני ממליץ למחוק את התקלות מהזיכרון

ולבדוק שוב לאחר כשבוע ולראות באם התקלות האלו חזרו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון תודה-רבה!!

 

"מנוע מדף האויר הפנימי" - זה הבורר של המזגן? סירקולציה פנימית חיצונית?

 

 

אשמח מאוד אם תייחס גם לסימפטומים שתיארתי בנוסף.

  • ספונסר פורום
פורסם

כן זהו המדף של סחרור האויר פנימי/חיצוני .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...