Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי פורום,

 

כמות קילופי ופיצוצי הצבע עברה את גבול הסביר (לטעמי) ובנוסף שפשף אותי איזה חמור עם רכב צהוב :evil:

מצורפות תמונות למטה.

 

1. האם צביעה תפתור את 2 הבעיות?

2. אם כן, כמה תעלה צביעה של הפגוש (סדר גודל)?

2. המלצה למקום בתל אביב והסביבה.

3. האם צביעה כרוכה בפירוק הפגוש? אם כן, יש עם זה בעייתיות?

 

תודה

car1.jpg

car2.jpg

פורסם

300 עד 500 ש"ח תלוי במקום.

גם אני צבעתי את הפגושים לאחרונה (את שניהם)

אם אתה רוצה להצפין עד נתניה למקום שיעשה לך עבודה מדהימה, אין לי בעיה להמליץ.

אם לא , אז חכה להמלצות אחרות.

עם גוון הצבע שלך חשוב לעשות התאמת צבעים מדוייקת.

 

אגב, רוב הסימון הצהוב ירד עם פוליש.

 

נ.ב. מצב הצמיגים הקדמיים שלך לא נראה מבטיח. כבר אין חריצים מרוב שחיקה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
היי פורום,

 

כמות קילופי ופיצוצי הצבע עברה את גבול הסביר (לטעמי) ובנוסף שפשף אותי איזה חמור עם רכב צהוב :evil:

מצורפות תמונות למטה.

 

1. האם צביעה תפתור את 2 הבעיות?

2. אם כן, כמה תעלה צביעה של הפגוש (סדר גודל)?

2. המלצה למקום בתל אביב והסביבה.

3. האם צביעה כרוכה בפירוק הפגוש? אם כן, יש עם זה בעייתיות?

 

תודה

 

אז ככה:

הצביעה כן תפתור לך את הבעיה של השריטה בצד ימין בקשר לקילופי צבע אז יש לי רק משהו קטן לומר זה תלוי לאיזה פחח אתה פונה ואיזה צבע הוא צובע את הפגוש (איכותי או צבע ב10 שקל).

אני משאר שהצביעה תעלה בין 500 לאלף (גם אלף זה יותר מידי).

בתל אביב אני לא יודע אבל יש שתי מקומות בנתניה שהייתי ממליץ (תחפש בפורום ראיתי כאן המלצות על אנשים מיקצועים).

בדרך כלל לא מורידים את הפגוש אלה מכסים את הקדימה בעיתון (חוץ מהפגוש) וצובעים אומנם ישנם פחחים שכן מורידים,למען האמת אין הבדל.

 

מקווה שעזרתי לך.

פורסם
300 עד 500 ש"ח תלוי במקום.

גם אני צבעתי את הפגושים לאחרונה (את שניהם)

אם אתה רוצה להצפין עד נתניה למקום שיעשה לך עבודה מדהימה, אין לי בעיה להמליץ.

אם לא , אז חכה להמלצות אחרות.

עם גוון הצבע שלך חשוב לעשות התאמת צבעים מדוייקת.

 

אגב, רוב הסימון הצהוב ירד עם פוליש.

 

נ.ב. מצב הצמיגים הקדמיים שלך לא נראה מבטיח. כבר אין חריצים מרוב שחיקה.

 

אייל אתה איזה מקומות אתה מכיר בנתניה?

פורסם

אייל, תודה של התגובה.

 

עם נתניה אני אחכה עוד קצת,

 

פוליש? אפשר לעשות לבד? אם כן, אשמח להדרכה..

 

צמיגים- בזמן הקטנת התמונה גם אני תהיתי לפשר הדבר. תהיתי ברמה שהלכתי לבדוק :?. בקיצור- אשליה אופטית. הצמיגים בני שנה ויש חריצים עמוקים.

 

vanchik IS עזרת, רק שאם אני מבין נכון- לשתי הבעיות הפתרון הוא צביעה?

פורסם

בנתניה אני ממליץ על רפי ובניו. (מכיר אותם היכרות רבת שנים)

אני נסעתי בשבילם מתל אביב.

 

בקשר לפירוק : אצלי לא פירקו אבל השקיעו כל כך הרבה עבודה בעיטוף כך שהיה הרבה יותר פשוט לפרק :)

 

אני ממליץ, דרך אגב, לצבוע גם את הגריל הקדמי כדי שלא יהיה הבדל צבעים בולט בינו לבין הפגוש.

 

לדעתי החלק הכי חשוב בצביעת פגוש זה ההכנה לצבע ושימוש בחומרים נכונים שיאפשרו הצמדה מקסימלית של הצבע, כי אחרת הקילופים יחזרו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני ממליץ, דרך אגב, לצבוע גם את הגריל הקדמי כדי שלא יהיה הבדל צבעים בולט בינו לבין הפגוש.

 

quote]

 

 

זה לא אותו החלק? :shock:

פורסם

ממש לא.

הצדדים שמקיפים את הפנסים מבפנים זה הפגוש הקדמי אבל הגריל עצמו נפרד. אני צבעתי גם אותו כשהוא מפורק מהרכב.

 

אם אתה רוצה אני אפרסם בערב תמונות מהצביעה שתבין מי נגד מי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
זה כמו ווקס? כי כזה יש לי.. :-D

 

אני ממליץ מאוד לקנות חומר שנקרא J27 אם אני לא טועה בכל מקרה החומר הזה מצוין.

בקשר לווקס אני לא בטוח לא ניסיתי אבל אין לך מה להפסיד תנסה מה שבטוח המצב לא יהיה יותר גרוע :)

פורסם

כל פוליש יעשה את העבודה, גם הרגיל של טרטל וגם No.7

בכל מקרה הייתי צובע את כל הפגוש אלא אם כן הוא ממשיך להיות מועד לפורענות כתוצאה ממגורים במרכז ת"א.

 

אגב התמונה בסמלון שלי היא אחרי צביעת הפגוש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • אחראי פורום
פורסם

babayaga,

לפי מראה הקילופים, הפגוש שלך כבר עבר צביעה אחת. זו דוגמא קלאסית להכנה לא טובה לצביעה.

במצב כזה יש לשים דגש מיוחד על ההכנה לצבע, במקרה הזה לשייף את כל הפגוש בצורה אחידה.

תגיע להבנות האלה עם בעל המקצוע שתבחר כדי שתקבל תוצאה עמידה להרבה שנים.

 

אייל, יש לך תמונות משלב אחד לפני היסוד?

לא הרבה צבעים מקפידים על יסוד, אגב.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

יש לי אבל ממצלמת הסלולרי.

במקרה שלי היה צבע יסוד, מקצה שיפורים ושוב צבע יסוד (לפני מספר שכבות צבע הרכב כמובן). כפי שאמרתי : סופר פדנטים.

 

יש תמונה גם של התוצאה הסופית כמובן.

תמונה274.jpg

Copy of IMG_1517.jpg

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...