Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תלוי אצל מי,איך למה וכמה,אבל אם אתה רוצה מחיר באוויר +/- באזור ה1000 שקל.

המלצה שלי-לפי המחיר של הסאנרוף הזה,הוא לא שווה שקל!

ואין צורך שאני אפרט מעבר לזה.

פורסם

דבר ראשון אם אין לך קומבינות באיזה מכון רישוי, אין סיכוי שתצליח לאשר את זה ברשיון הרכב.

המקום היחיד שאפשר לעשות בו{ממה שאני יודע} נמצא במושב גנות, שם עושים סאנרוף עם אישור וזה עולה משהו כמו 12אלף שקל.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
תבין לבד לפי מחיר הסאנרוף מה האיכות שלו:wink:

 

למה זה אומר ישר שזה זבל?

אנשים פה לא יודעים,אבל לפעמים יש דברים שלא עלה להם בראש,שמוכרים להם מוכר זול ביוקר.

 

בסוף הכול מיוצר מסין.

פורסם

נהג צעיר תרתי משמע, אין לאף אחד פה אינטרס להרוס לך את החלום.

קח את הדברים שאמרו לך פה, תחשוב עליהם טוב טוב ובסוף תקבל איזה החלטה שאתה רוצה.

 

אפרופו, גם אני נגד הפתרון סוג ב' הזה לגג נפתח. הגג היחידי שנראה נורמלי זה ה TVS מהאתר סאנרוף.סי או אי אל

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

זה בדיוק הקטע-גומיות לא צריך להחליף גם לא כל כמה זמן!:-P

ברגע שהן מוחלפות סימן שמתחילות הבעיות,וסט גומיות מקורי וטוב עולה יותר מהסאנרוף שברצונך לקנות.

סאנרוף טוב זה אחד מקורי שיוצא עם הרכב מהחברה או שמותקן במקום התקנות מיועד לסאנרוף שמוכר בכל הארץ ולא אחד שעושה "שיפורים לרכב" עם עלות של 3 אלף שקל לסאנרוף,אלו מחירים שתיהיה בטוח שיהיו לך בעיות בעתיד,סאנוף טוב מתחיל ב7 אלף שקל

אז אין סיכוי שאתה מקבל סאנרוף נורמאלי ב700 שקל,רד מהרעיון.

אבל אם לא בא לך להקשיב,ניתן לנזילות לדבר בעד עצמן:shock:

פורסם

סנרוף ב 700 שח?!

 

תבדוק במושב גנות אצל מתקין מס 1 א. סביר מה שווה הסנרוף הנ"ל כאשר לפי המחיר אם הוא לא גנוב הוא לא שווה הרבה.

 

במקרה הגרוע תמכור את הרכב מעל המחירון באמתלה : למכירה רכב עם בריכה......:lol:

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם

:-P

זה שמעליי,הרכב בתמונה שלך?(איבו נכון?)

 

לפותח השרשור,אני לא מנסה חלילה לבאס אותך,אם הפנטזיה שלך זה סאנרוף אז תעשה זאת כמו שצריך,ברכב הבא תיקנה אחד עם סאנרוף (רק מקורי מהחברה),אני חוסך לך פה הרבה עלויות מיותרות וכאב ראש עם מוצרים זבל שבסוף מתברר יותר יקרים מאחד נורמאלי,בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...