Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט בראבו חדשה, הלך מזגן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל "זה מנוע טורבו עם 120 כוחות סוס", לא?! אז איך יכול להיות?!

 

בכל אופן, כמו שנאמר פה, מזל נאחס קצת אבל בדיוק לשם מקרים כאלה קיימת האחריות.

מקווה שמעבר למקרה הזה המכונית תרווה בך (או בחברך) נחת.

172 סוסים שיודעים איזו גבינה לקנות בסופר!

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
במבחן דרכים ארוך טווח שוואלה רכב עשו לסיאט איביזה החדשה אחרי שבועים החימום ברכב לא עבד.

לפני כמה חודשים היה כתבה בקלובטק על 2 פורד מונדואים חדשות ,שבועיים על הכביש שהלך להם המנוע.

דברים קורים מה אתה רוצה שנגיד?

האם אתה מנסה לסחוט מילים רעות על חברת פיאט?

 

חברה מעולה נקודה! זה מה שיש לי להגיד.

 

טוב שאתה לא משוחד(תסתכל למטה אצלך):lol:

אל תיקח אישית,אבל לא הייתי קונה פיאט,וזה לא שאני בעל מרצדס,אבל פיאט לא בשבילי.

 

בנוגע לכל השאר-פשוט גן ילדים,כל אחד זורק מילה רעה על חברה אחרת,בסוף תראו מה יוצא,אחד מתנפל על השני,לסיכום כל מכונית היא עגלה בסופו של דבר,למה? כי רכב נועד לקבל בלאי ולהתקלקל,אז אוקי יש פגם ביצור,ההערה שלי הייתה כללית ולא משקפת שום השוואה ישירה בין פיאט למרצדס.חג שמח!

פורסם
יש עוד בעיה קטנה שאני לא מחשיב אותה, שלעיתים קרובות אתה מכניס מ N לטיפטרוניק הוא לא נכנס ומצפצף וצריך להחזיר חזרה ל N ושוב פעם:|

בעיות שלא היינו רוצים שיהיו במכוניות כאלו חדשות.

 

אצלי בפנדה זה קורה כשלא לוחצים על דוושת הברקס בעת ההעברה.

כנראה שזה מה שקורה גם אצלו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5


×
×
  • תוכן חדש...