Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מפשיר האדים בשמשה האחורית ברכב שלי- דייהטסו שרייד קךאסיק 1997 לא ממש מפשיר את האדים.

יש 12 וולט בטרמינלים של רשת החימום.

ההתנגדות שאני קורא בקצוות רשת החימום היא 189 אוהם.

מישהו יודע מה אמורה להיות התנגדות מפשיר האדים ברכב?

 

תודה מראש ושבת שלום.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

התתנגדות שציינת במתח 12V נותנת 0.7 וואט שזה נמוך מידיי למחמם. זה אומר שההתנגדות גבוהה מידיי. בדוק את החיבורים לפסי ההולכה.

 

רק כדי לוודא:

1. המתח שאתה מציין נמדד כאשר החוטים מחוברים למחמם (כלומר הוא אמור לפעול)?

2. ההתנגדות שציינת היא ההתנגדות שמדדת על גוף החימום כאשר חוטי הזנת המתח מנותקים?

 

אם התשובה שלילית לאחד הסעיפים בצע את המדידה כפי שציינתי.

פורסם

אני ממליץ לך לבדוק מתח ולא התנגדות כאשר מסופק מתח למפשיר אדים.

 

1. חבר פרוב אחד של מד-המתח לצד החיובי (+).

2. מקם את הפרוב השני באחד מחוטי מפשיר האדים באמצע החוט ! המתח שצריך להתקבל הוא בין 4-6 וולט.

בצורה זו בדוק את כול החוטים, במידה והמתח המתקבל הינו 10 וולט אזי קיים נתק בין צד הפלוס למרכז.

במידה והמתח המתקבל הינו 0 וולט אזי קיים נתק בין צד המינוס למרכז.

 

מומלץ לעטוף את הפרוב של מד-המתח בנייר כסף (או כול חומר מוליך אחר) בכדי לקבל מגע טוב בין הפרוב למוליך וגם למנוע נזק למוליך החשמלי.

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה רבה על המענה.

בעניין הבדיקות- ההתנגדות והזנת המתח נמדדו כאשר המפשיר מנותק והקצוות באוויר.

ניסיתי גם למדוד זרם דרך המפשיר (חיברתי בטור ) וראיתי 0 אמפר.

מה שחשוד מבחינתי זה ההתנגדות הגבוהה לדעתי.

מצאתי פה ושם איזכורים באינטרנט על כך שצריכה להיות התנגדות של 1Ω

אם כך הדבר אז 189Ω הוא כמו נתק (יחסי).

מישהו יכול להגיד מה היא התנגדות אופיינית למפשיר האדים :lol: ?

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

1. כאשר הקונקטור מנותק והמפשיר מופעל האם אתה מקבל מתח של 12 וולט בקונקטור ?

2. האם ביצעת את הבדיקה שרשמתי כאשר המפשיר עובד ? מה הם התוצאות ?

 

עזוב אותך כרגע מבדיקת התנגדות.

איזה כייף לי :)

פורסם

כאשר החיוט מחובר, בדוק בצידיו של כל פס, ככל שיש גישה, שיש מתח מלא. אם כן, בדוק בעיין או בזכוכית מגדלת,שאין ניתוק בפסים, בין הקצוות.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לפי מה שאתה מתאר שהמפשיר כלל לא עובד וההתנגדות בין קצותיו גבוה כניראה שיש נתק בין הקונקטורים הדבוקים בחלון לפסי החימום



הבדיקה לזה היא פשוטה

כאשר הכל מחובר והמפשיר לא פועל חבר את מד ההתנגדות בין החוט עצמו - תכניס סיכה לתוך החוט ותיגע בה ועם הצד שני תיגע במוליך בחלון קרוב לקונקטור של החוט. אם אתה רואה התנגדות 0 הכל בסדר בצד הזה ותעבור לצד השני ותעשה אותו דבר בצד השני

אם באחד הצדדים ההתנגדות גבוה או שיש נתק כניראה שהקונקטור איבד מגע עם פסי החימום בחלון

מה שאתה צריך לעשות זה דבר פשוט

גש לחנות לחלקי חילוף לאלקטרוניקה, היכן שמוכרים נגדים קבלים וציפים

תבקש לקנות צבע מוליך

זה ניראה כמו לק לצפרניים כסוף עם מכחול דק

לא כל חנות מוכרת את זה אבל אם תחפש בסוף תמצא

קח את הלק הזה ותמרח ממנו שכבה בין קצות החוטים או הקונקטור שצמוד לחלון ולמוליך על החלון ותמתין כמה דקות להתיבשות

הלק הזה מתחיל ליצור הולכה רק כאשר הוא מתיבש אז אל תמהר לבדוק לפני שעברו כמה דקות

תפעיל את המפשיר, ותגלה שהבעיה נפתרה

הלק הזה מצוין גם אם יש נתק באחד הפסים, אתה צריך רק למצוא היכן הנתק ולמרוח שם שכבה דקה בעובי של הפס

 

הלק הזה הוא הפתרון היחיד שאני מכיר לניתוקים בפסי החימום כי הם לא ניתנים להלחמה ואין שום דרך אחרת לסדר אותם, אני החזרתי איתו לחיים הרבה פסי חימום

×
×
  • תוכן חדש...