Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה העצה המטומטמת של לחנות חניה כפולה? זה פשוט מרתיח לראות לבוא לחניה ולראות שאיזה שמוק חנה חניה כפולה (וממש לא מעניין אותי הסיבה שלו) ואני צריך להמשיך לחפש חנייה כי אותו אחד לא רוצה שיחנו לידו.:x

העצה הזאת באה כנראה על בסיס שאין הרבה סוציומתים כמוכם שיתפסו גם שתי חניות אלא יחנו כחוק.

פורסם

פעם כשהאוטו היה חדש, בכיתי על כל נקודת לכלוך, דאגתי רצח לצבע, ובכלל הייתי מוטרד מדי.

 

היום - אחרי עשרות סימני דלת, אי-אלו כיפופי חניה הודות לתקופת הנהיגה המוקדמת של אמא, ועוד כמה מכות של זבלים שלא השאירו מספר... אני יכול להגיד בפה מלא:

שאלה שחונים לידי ידאגו לאוטו שלהם.

שקלתי לא פעם לעשות פחחות לאוטו, ופשוט כל פעם הגעתי למסקנה שאני הרבה יותר רגוע כשאני יודע שהנהג באוטו השני ידאג לאוטו שלו הרבה יותר ממני.

 

מישהו פתח עלי דלת? נו... אז התווסף עוד סימן לאוסף. פחות סיכויים לגניבה/פתיחת עיניים/איורים פרי מפתחו האיום של הקנאי.

בברכה!

יונתן.

פורסם

עוד אחת מהסיבות בשלהן כדאי לשקול אם אוטו חדש ונוצץ שווה את כאבי הלב הכמעט בלתי נמנעים, לפחות בשבועות או החודשים הראשונים, זאת בנוסף לאבדן הערך התלול וכמובן העובדה שבאותו כסף אפשר לקנות משהו הרבה יותר טוב בשוק המשומשות.

פורסם
שאנשים קנאים לא יראו את האוטו, זה תחלופה זולה לכיסוי.

 

מקום חשוך עלול להביא עימו למקום אנשים "לא ידידותיים" שעלולים לנסות לפרק חלקים מהרכב, והמקום החשוך יתן להם יתרון.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
הפתרון הכי טוב לדעתי זה 2 חניות וכיסוי, זה תמיד עובד

איזה גועל נפש!

עוד כמה חודשים יבוא מישהו בפורום הזה ויפתח נושא "לא מבין את אלה שחונים בשתי חניות"? ואז כולם יכתבו כמה התופעה מרגיזה - יבוא הצדקן ויגיד לנפץ/להוציא אוויר/לחסום/להשאיר חתימה, אחריו יבוא הצדיק שיכתוב לדווח ואז יבוא החכמולוג שיכתוב "באירופה זה לא קורה".

והכל בגלל העצות המפגרות מסוג זה.

 

כואב לך על מכונית שלך?? מצידי תחנה בעזה - כשתתפוס לי שני חניות, אני אטפל באוטו שלך.

פורסם

ב-2008 רכשתי לראשונה בחיים רכב חדש ולמשך כשנה הפחתי לעבד של האוטו. עשיתי קלקולציות לגבי החניות, שיחות נפש עם השכנים הדופקים, כיסיתי את הרכב בכל הזדמנות וכו וכו. בסופו של דבר המצב הגיע לכך שהתחלתי אפילו לשנוא את הרכב, אישתי אמרה כי לא תנהג בו כי היא פוחדת ממנו, ואף גמרתי אומר שזו הפעם האחרונה בה אני קונה רכב חדש. אבל אחרי זמן מה זה עבר לי. אומנם בזכות מאמצי העל הרכב נשמר בצורה יוצאת דופן, אבל חלס, די. כיום אני חושב שגם להבא אקנה רכב חדש, רק הפעם בצבע לבן או אפור בהיר. והפעם השיקול של הגיאומטריה המונעת נזקי הדפיקות יהיה חשוב מאוד.

פורסם
הפתרון הכי טוב לדעתי זה 2 חניות וכיסוי, זה תמיד עובד

2 חניות מאתגר להראות לך שזה לא משתלם ובצדק. אתה מתלונן בצדק על אלה שלא נזהרים, אבל אתה גרוע מהם. לכמוך מגיבים בתנועה לא רצונית ששוברת מראה. בשיפשוף "קל" עם הטמבון, הרבה יותר כואב ובולט ממכה של דלת.

אולי תמרח את האוטו האהוב שלך בלשלשת של ציפורים/חתולים כולם יתרחקו ממנו.רק אל תשכח לחדש את זה מפעם לפעם.

בחייך תלמד להתעלם ולהנות, זה רק פח שהולך ופוחת עם מכות ובלעדיהן.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
ב-2008 רכשתי לראשונה בחיים רכב חדש ולמשך כשנה הפחתי לעבד של האוטו. עשיתי קלקולציות לגבי החניות, שיחות נפש עם השכנים הדופקים, כיסיתי את הרכב בכל הזדמנות וכו וכו. בסופו של דבר המצב הגיע לכך שהתחלתי אפילו לשנוא את הרכב, אישתי אמרה כי לא תנהג בו כי היא פוחדת ממנו, ואף גמרתי אומר שזו הפעם האחרונה בה אני קונה רכב חדש. אבל אחרי זמן מה זה עבר לי. אומנם בזכות מאמצי העל הרכב נשמר בצורה יוצאת דופן, אבל חלס, די. כיום אני חושב שגם להבא אקנה רכב חדש, רק הפעם בצבע לבן או אפור בהיר. והפעם השיקול של הגיאומטריה המונעת נזקי הדפיקות יהיה חשוב מאוד.

 

למה לבן או אפור בהיר? בגללל הגוון הרגיל לכאורה ולא מנקר או כי על צבע בהיר הדפיקות פחות נראות לעין?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

כאשר הצבע כהה כל נגיעת דלת משאירה חותם קטן. כי הרי השיכבה הפנימית של הצבע הינה לבנה. אילו לא הייתי מכסה את הרכב, כולו היה מלא בשריטת מכוערות כאלה. ובכל זאת פעמים-שלוש קרה שפתחו דלתות כאשר חניתי למספר דקות והתעצלתי לכסות. על הצבע הלבן זה לא היה משאיר כלום. ישנם הרכבים בעלי הגאומטריה הנכונה, למשל רנו פלואנס החדשה, והחלק הבולט שלה סגור עם הטסה. הטסה הנ"ל אמורה לספוג את רוב הדפיקות. אך בכל זאת יש דלתות כאלה שיגעו בבשר החיי. הדלתות המסוכנות ביותר הם של הג'יפים ושל המסחריות. אגב, לרכבי השטח והפנאי ישנה גאומטריה עוד יותר טובה. יש אפילו כאלה שסגורים לגמרי עם הפלסטיק ואין בהם חשש כלל.

×
×
  • תוכן חדש...