Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלוש לכל חברי הפורום הנכבד.. ברצוני לרכוש מיצובישי קולט ידנית 97' ורציתי לדעת

מה אני יכול להרכיב עליה כדי להוציא כמה שיותר שרירים (כ"ס)

וגם בסביבות כמה זה יעלה..

(אפשר להגזים אבל בתכלס התקציב עד 10K לכל היותר של היותר)

אם הנושא לא במקום הנכון אני מצטער.

פורסם

איזו צורה יש לך? הישנה או החדשה?

אצלי יש אחת כזו שנת 98, כלומר הצורה החדשה, ומקריאה בפורום הבנתי שאין לה בסיס טוב לשיפורים (במעט כסף כמובן, כי עם הרבה אז כמובן שאפשר להשתולל).

פורסם

אם אתה רוצה להוסיף לה כמות סוסים נכבדת, זה כבר לא יהיה פרוייקט זול.

תחכה אולי מישהו שמבין בזה יותר יאמר לך כמה עולה דברים כאילו, ואם ניתן לעשות לרכב הזה בכלל.

פורסם

לעשות קודם כל יישור קו, שכולל החלפה של שמנים, פילטרים וכו'.

 

לאחר מכן לקנות צמיגים איכותיים ואולי גם ג'אנטים יפים.

 

 

בעיקרון הרכב הוא לא בסיס טוב לשיפורים, אבל מצד שני יש קולט טורבו בארץ ( מהצורה הישנה ), שנוסעת דיי טוב.

 

פרוייקט כזה יעלה לפחות פי שתיים וחצי מהתקציב שיש לך ( כולל בניית מנוע, טורבו, חיזוקים שונים, ברקסים וכו' ).

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

איזה מנוע מורכב לך שם?,1.6 4G92 או משהו אחר,אני לא מבין בקולט הצורה החדשה

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

עם אתה רוצה כוח רצוי להחליף מנוע ועם תמצא dohc אז אתה מסודר...

שוב תקציב תלוי עד כמה אתה גמיש תחפש טורבו ...

ועל המנוע החדש להתחיל להשקיע

 

או שתסתפק באטמוספרי מה שגם יביא לך שיפור מאוד ניכר !

פורסם
יש קולט טורבו בארץ ( מהצורה הישנה ), שנוסעת דיי טוב.

 

יש גם מהצורה החדשה יותר (צבע טורקיז)

תברר עלויות של השתלת מנוע 1.8 של גאלאנט

הבנתי שזה שידרוג שהרבה עושים

פורסם

אם כבר שמים מנוע 2.0 של גאלנט וגודשים אותו,יש אחת שחורה שמסתובבת ברחבי הארץ ונוסעת גיהנום,בוא נגיד ככה השלדה כבר לא מה שהיא הייתה פעם :roll:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...