Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי אל תוריד את הפלסטיקים , אמור להיות עליהם פס ירוק שאומר שהספרינט שלך היא תלתן ירוק . וכמו שאמרו לפני , הספרינט ללא הפלסטיקים היא 1300 .( אם אני לא טועה ב 88 הביאו מספר ספרינטים 1700 אורגינליות שלדעתי לא שרד מהן אף אקזמפלר וגם הוא היה ללא הפלסטיקים ). יש גם ספרינטים עם פלסטיק ופס אדום וזה אומר שזה 1500 רגיל ולא תלתן ירוק .

יורם.

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהצלחה רבה בשיפוץ!

 

כאשר חיפשתי רפד ל-164 שלי נתקלתי בכמה.

איגור היה יקר מאוד (הכי יקר מבין אלה שדגמתי).

 

המחיר הטוב ביותר שקיבלתי לריפוד עור מלא היה אצל אחים אמירה באזה"ת חולון.

קיבלתי המלצות חמות עליהם אך לא ראיתי עבודות שלהם בפועל כך שאינני יכול לתת המלצה ממקור ראשון אלא על סמך המלצה שקיבלתי אני.

 

כמו כן, כנראה שהמומחים בריפודי עור הם "אוטו אלגנס". הצעת המחיר שלהם היתה גבוהה מעט מהאחים אמירה אך אצלם ראיתי עבודות שבוצעו במקום ומדובר באיכות גבוהה מאוד... ממש ברמת גימור של ריפוד מקורי מהחברה.

 

בברכה,

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

שלום לכולם,



 

אמנם עדיין לא אספנות אבל בכל זאת..

קצת על הרכב:

אצלי קרוב לשנתיים,במהלכן הוחלפו :

בוקסות לפוליריתאן (כל הרכב),בולמים לקוני צהובים,שופצו קליפרים קדמיים+אחוריים + בוצעה הסבה לבלמים כפולים מקדימה (גם על הגיר וגם על הגלגל תוך כדי שימוש בחלקים מ33),הוחלף רדיאטור לחדש.

כמובן בוצע גם טיימינג ועוד כל מיני דברים ששכחתי.

 

בתוכנית : פחחות וצבע מהיסוד,מעבר לגיר של 145,סידור החשמל ברכב,התקנת חלונות חשמל,אזעקה ונעילה מרכזית,מערכת סטריאו,מיזוג אויר,ריפוד כללי,חידוש ג'אנטים,הכהיה של החלונות האחוריים ועוד כל מיני דברים שאני אזכר בהם בהמשך.

 

כמה תמונות של הרכב לאחר שנשלפו המנוע והגיר ממתין לתחילת עבודה.



אני אשדתל לעדכן מדי שבוע.

צפייה מהנה והערות יתקבלו בברכה.

 

כמו כן,אני בחיפוש נואש אחר פגוש קדמי חדש(או משומש במצב חדש),וגומיות לקורות שבין החלונות האחוריים לקדמיים וגומיוות לחלונות (אלו שבין הדלת לחלון כשהוא יורד).



כל היודע דבר מוזמן ליצור איתי קשר.

 

 

יורי.

 

 

לגבי פחחות וצבע מהיסוד,האם אתה מתכוון לעשות ניקוי חול? לגבי ריפוד כללי אני אשמח לדעת איפה אפשר להחליף את היריעת בד של תיקרת הרכב.

ולגבי גומיות שחיפשת יש איזה מישהו שמוכר דברים כאלה שגם אני צריך להזמין ממנו גומיות למרצדס 65 שלי שאני משפץ עכשיו אני לא מוצה כרגע את המספר אבל מחר אוכל להשיג אותו בטלפון אחד.

פורסם
אם אני לא טועה ב 88 הביאו מספר ספרינטים 1700 אורגינליות שלדעתי לא שרד מהן אף אקזמפלר וגם הוא היה ללא הפלסטיקים

 

הייתה דווקא אחת כזו שהרבה זמן תכננתי עליה והבנאדם לא מכר, בסוף קנה אותה נמרוד סודאי, שיפץ והיא היתה למכירה.

כמה שזכור לי היה לה בודיקיט של זנדר מקורי.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לגבי פחחות וצבע מהיסוד,האם אתה מתכוון לעשות ניקוי חול? לגבי ריפוד כללי אני אשמח לדעת איפה אפשר להחליף את היריעת בד של תיקרת הרכב.

ולגבי גומיות שחיפשת יש איזה מישהו שמוכר דברים כאלה שגם אני צריך להזמין ממנו גומיות למרצדס 65 שלי שאני משפץ עכשיו אני לא מוצה כרגע את המספר אבל מחר אוכל להשיג אותו בטלפון אחד.

 

ניקוי חול אני לא מתכוון לעשות,פשוט כי אין צורך. העלנו את הרכב על ליפט,הרצפה הייתה במצב מעולה ולכן אין צורך סתם להכניס את הכיס להוצאות.

 

לגבי הריפוד של התקרה,כל רפד יוכל לעשות זאת.

ואם תמצא את המספר של הבחור עם הגומיות אני אשמח לדעת.

 

אליבבה (אלי?):

את הספרינט שקנה סודאי הוא מכר לבסוף,אם אני לא טועה היא הייתה צבועה בכחול כהה שכבר התקלף מאד כשאני ראיתי אותה

שמו של הבחור שקנה התחיל באות א' (אבי אולי?) ראיתי אותו פעם במפגש אלפא. ולא היה לה קיט מורכב.

 

יש שמועות על מישהו שקנה קיט ובסוף התחרט ולא ירכיב אותו,אם מישהו שמע משהו אני מעוניין מאד לדעת כי אני מחפש אחר הקיט הזה המון זמן!

פורסם

רפי,

עם אוטואלגנס דיברתי בטלפון,לצערי הם מתעסקים רק בתפירת ריפודים מעור למושב.

כלומר במושבים שצריכים שיפוץ (קפיצים,ספוגים וכו') הם לא מתעסקים,כנ"ל גם בכל דבר שהוא לא מושב או הגה,

מקסימום השק של הידית הילוכים ושל הבלם יד שהם מוכנים לעשות.

לכן העדפתי לחפש מקומות אחרים,אחרת כנראה שהייתי משלם את ההפרש ומשאיר להם את העבודה כי ההמלצות והתמונות מדברות בעד עצמן.

 

אתה ריפדת בסוף את הרכב?

 

יורי.

פורסם

אני טרם ריפדתי מחדש את האלפאסוד שלי, אבל באחים עמירה קיבלתי בזמנו הצעה של 3500 ש"ח לחידוש המושבים וריפוד כמו המקורי (מאחורה סקאי, מקדימה בד)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אליבבה (אלי?):

את הספרינט שקנה סודאי הוא מכר לבסוף,אם אני לא טועה היא הייתה צבועה בכחול כהה שכבר התקלף מאד כשאני ראיתי אותה

שמו של הבחור שקנה התחיל באות א' (אבי אולי?) ראיתי אותו פעם במפגש אלפא. ולא היה לה קיט מורכב.

לאיש קוראים גרשון, לא זוכר את שם משפחתו. אדם נחמד מאוד ואיש שיחה נעים.

אני זוכר שבמשך תקופה מסויימת הוא רצה למכור את הרכב, אך אינני יודע האם הוא הצליח. למען האמת, כבר הרבה מאוד זמן עבר מאז הפעם האחרונה שהוא הגיע למפגש בהרצליה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
רפי,

עם אוטואלגנס דיברתי בטלפון,לצערי הם מתעסקים רק בתפירת ריפודים מעור למושב.

כלומר במושבים שצריכים שיפוץ (קפיצים,ספוגים וכו') הם לא מתעסקים,כנ"ל גם בכל דבר שהוא לא מושב או הגה,

מקסימום השק של הידית הילוכים ושל הבלם יד שהם מוכנים לעשות.

לכן העדפתי לחפש מקומות אחרים,אחרת כנראה שהייתי משלם את ההפרש ומשאיר להם את העבודה כי ההמלצות והתמונות מדברות בעד עצמן.

 

אתה ריפדת בסוף את הרכב?

 

יורי.

 

יורי, אתה צודק. לא לקחתי בחשבון שאתה זקוק לשיפוץ מושבים מהיסוד.

שווה לבדוק אם האחים עמירה עושים זאת, הם יושבים ברחוב הלהב 2 בחולון 03-5594703.

 

אני עדיין לא ריפדתי את הרכב.

המצב אצלי לא נורא, וסדרי עדיפויות קודמים גמרו לי את התקציב. אני מעריך שגם זה יבוא מתישהו בהמשך.

 

בהצלחה,

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם
אני טרם ריפדתי מחדש את האלפאסוד שלי, אבל באחים עמירה קיבלתי בזמנו הצעה של 3500 ש"ח לחידוש המושבים וריפוד כמו המקורי (מאחורה סקאי, מקדימה בד)

 

אחלה מחיר!

יורי, כדאי לבדוק.

משכנתא זה קל

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בראש ובראשונה, יורי, מזל טוב, בשעה טובה. :-D

לא ביקרתי בפורום זמן מה ,כך שרק היום ראיתי את הה"פ ששלחת לי ואת השרשור הזה.

עכשיו (יותר נכון לפני כשנתיים) הרכב הגיע לידיים הנכונות.

 

למי שלא מכיר את הסיפור:

אי שם בשנת 2005, רכשתי את הספרינט הזו מאיזה מסומם בדרום, שבע שעות לפני שירדה סופית מהכביש ונמכרה לברזל.

הרכב עבר ישור קו מכאני, שכלל את כל מערכות הבטיחות, רענון והחלפת כל הנוזלים, שיפוץ מלא של הקרבורטורים וכל מה שנדרש להשמיש אותו ולהפוך אותו לרכב קלאסי לשימוש יום יומי.

זה היה אמור להיות פרוייקט ארוך טווח, כשבעתיד תוכננו פחחות וצבע יסודיים, החלפת מערכת המתלים לאחת סופר איכותית (תותבים ,בולמים, קפיצים ומייצבים) וריפוד הרכב.

אמנם היו לרכב חלודות, אבל הוא היה מקורי עד העצם ובסיס מצויין לשיפוץ. רכשתי סט חישוקים מקוריים של ספרינט (חוגת טלפון), קיבלתי הצעת מחיר מפחח אומן (גדי) והתכוננתי לימים יפים יותר.

 

לצערי, מסיבותי, נאלצתי למכור את הרכב.

המון אנשים התקשרו ובאו לראות, אני הצהרתי מראש שהרכב ימכר אך ורק ל"אלפיסט" אמיתי ולא לכל אחד. הרבה אנשים מצהירים במודעות המכירה שלהם שהרכב ימכר "למבינים בלבד" או "לחובבי הז'אנר", אבל בפועל, כשחבילת המזומנים מרצדת להם מול הפנים, הם מוכרים לכל אחד.

אני התעקשתי וסרבתי למכור את הרכב למספר רוכשים פוטנציאלים, משום שהיה ברור לי שהם הולכים לרצוח את הרכב, תוך נסיונות להפוך אותו ל"מהיר ועצבני - בת ים סטייל".

 

לבסוף קיבלתי טלפון מברנש נחמד, איש של אלפות, הרבה בעברו ואחת בהווה. נראה היה שלאיש הממון (והרצון) הנדרש להשיב לספרינט את מרץ נעוריה. הבחור הבטיח הרים וגבעות, אמר שישפץ, יתקן, יסדר, יפחח ויצבע ברמה גבוהה. נשמע מושלם.

 

אז מכרתי.

 

טעיתי.

 

לפני כשנתיים קיבלתי ה"פ מיורי, הוא אמר לי שהרכב הגיע אליו. לא במצב מזהיר.

נפגשנו ושמחתי לראות שהרכב אכן הגיע לאדם הנכון, קצת מאוחר, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא. היום הרכב בדרך הנכונה.

 

 

אז שוב, מזל טוב, בהצלחה ושתיסע רק בדרכים טובות.

ברק.

 

 

 

אם זכרוני לא מטעה אותי,אז לוולוצ'ה אמורים להיות להיות טמבונים ממתכת

והוולוצ'ה יוצרה עד שנת 83 (שהוולוצ'ה היא בעצם אלפא סוד קופה)

 

 

אתה בטוח ששלך וולוצ'ה,אולי מדובר בספרינט תילתן ירוק ?

 

לדעתי אין בארץ אלפאסוד ספרינט, הדור שיוצר עד 1983 במצב נסיעה.

היא אמורה להראות ככה:

והיא זהה לסוד - צלחות בלם קדמיות צמודות לגיר שבלם החניה עובד עליהן, 4 דיסקים וכד'.

מה שיש לפותח השרשור זו ספרינט תלתן ירוק מוקדמת (מודל 1984-1985 בארץ) שיותר דומה לסוד מאשר ל 33, עם הזמן הספרינט קיבלה יותר מכללים מהאלפא 33. וולוצ'ה זו רמת איבזור ככל הידוע לי.

 

 

הייתה דווקא אחת כזו שהרבה זמן תכננתי עליה והבנאדם לא מכר, בסוף קנה אותה נמרוד סודאי, שיפץ והיא היתה למכירה.

כמה שזכור לי היה לה בודיקיט של זנדר מקורי.

 

בתגובה לכתוב למעלה, זו אכן " אלפא סוד ספרינט וולוצ'ה" בשמה המלא.

כבר הסברתי את זה בעבר, אבל למי שרוצה להשכיל שיקרא פה את הסיפור המלא.

 

לגבי "התלתן זהב" המיתולוגית מרמלה, שדובר בה כה רבות, עד שעלתה לשמיים כמרכבת אש, גם עליה מדובר בקישור שהעלתי. שורה תחתונה, למי שלא מעוניין לקרוא, נ.ס הפך אותה לפח אשפה באמצעות שיפוץ בשקל תשעים.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הרבה זמן לא עדכנתי עקב עיכובים כאלו ואחרים,

אז סוף סוף תא מנוע נצבע מבפנים,ואפשר להתחיל להרכיב בחזרה אביזרים ובתקווה שבקרוב אני אוכל לקחת אותה להרכבת מנוע.

 

ניתן לראות באיזה בלאגן נמצאת הצמה,זה המצב של "בתהליך"-הרבה מאד אלתורים,חוטים שמובילים לשום מקום,חאפריות בכל מקום,ניתן לראות בצד שמאל את החלק שהספיקו לעבור עליו ביינתים.

 

עוד בתמונות : פנסי ערפל Old stock,מנגון של הידית אורות/מגבים/צופר - שלי דורש החלפה

וקונסולה מרכזית של סוד תלתן זהב - מישהו מאד חכם החליט בזמנו להתקין דיבורית ומנעול הילוכים בקונסולה שלי ודאג לשבור ולחורר אותה בשביל זה,עוד בונוס שהקונסולה הזאת באה עם מתגים מובנים לחלונות חשמל ונשאר רק להעביר חוטים.

 

ועוד שתי תמונות לאלירן ושי :)

P1030315.JPG

P1030316.JPG

P1030319.JPG

P1030320.JPG

P1030321.JPG

P1030322.JPG

P1030324.JPG

פורסם

עוד קצת תמונות מהיום,



ינון החשמלאי עובד קשה מאד על סידור הצמה והחוטים,אלתורים שנעשו בעבר וכל מיני ממסרים שלא ברור עדיין מה תפקידם

 

 

 

P1030325.JPG

P1030326.JPG

P1030327.JPG


×
×
  • תוכן חדש...