Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

מעלה את השרשור מהמתים לצורך בקשת עזרה..



 

לגבי עדכון אז הרכב נוסע בכבישי ישראל אבל כמובן שזה עדיין לא הסוף ויש עוד הרבה עבודה (זה לא יגמר בחיים הא? :))

 

אז לעניינו:

כל היודע דבר על קפיצים לאלפאסוד מוזמן לפנות אלי אפילו קפיצי הנמכה אפטרמרקט

מישהו מכיר את זה? springs-1972-1985-2130811-400537-726958.php

 

הא,ולגבי תמונות...צריך לשטוף אותה קודם ואני עצלן :)

פורסם

מעלה את השרשור מהמתים לצורך בקשת עזרה..



 

לגבי עדכון אז הרכב נוסע בכבישי ישראל אבל כמובן שזה עדיין לא הסוף ויש עוד הרבה עבודה (זה לא יגמר בחיים הא? :))

 

אז לעניינו:

כל היודע דבר על קפיצים לאלפאסוד מוזמן לפנות אלי אפילו קפיצי הנמכה אפטרמרקט

מישהו מכיר את זה? springs-1972-1985-2130811-400537-726958.php

 

הא,ולגבי תמונות...צריך לשטוף אותה קודם ואני עצלן :)

 

בהנחה ואתה לא רוכש מפיטר, אשמח לסייע ולשלוח לך רביעיה.

Cobra Performance Springs היא חברה ניו-זילנדית המייצרת קפיצי אפטר-מרקט.

יש להם קפיצים לסוד.

המקטים שלהם הם:

CAFL-01 לקפיצים קדמיים

CARL-01 לקפיצים אחוריים

 

זה האתר שלהם.

אתה יודע איך להשיג אותי אם אתה צריך.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

היי ברק,



תודה על הטיפ!

ראיתי אצל פיטר רק קפיצים ל33 והם לא יתאימו לי לפי דעתי למרות שצריך לשאול אנשים יודעי דבר.

בכל מקרה החלטתי שהוא תמיד יהיה האופציה האחרונה שלי לקניית חלקים,100 פאונד לזוג קפיצים?! בכל מקום אחר אפשר להשיג רביעיה בקרוב לאותו מחיר,וזה עוד לפני משלוח - הבחור נהיה מונופול :evil:

 

בכל מקרה,לא שמעתי על החברה הזאת אז שאלתי ב alfa owner,נראה אם ומה יגידו החבר'ה שם.

יש דעות מאלפיסטים מקומיים אצלכם?

פורסם

מקפיץ,

מישהו יודע משהו על King Springs? מסתבר שהם עושים קפיצים תחליפים מוקשחים וללא הנמכה,דעות?


×
×
  • תוכן חדש...