Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ללכולם...

אני מטלבט יש פיאסטה שנת 97 או פיג'ו 205 שנת 96או פיג'ו 306 גם בערך אותה שנה

המחיר נע בין משו כמו 6000-7000

שקל עכשיו השאלה מבחינת אמינות ותקלות לדעתי ה306 ירדה מהפרק כי במחירים כאלה האוטו בטוח לא במצב טוב תקנו אותי עם אני טועה

מה הכי עדיף בטווח המחירים האלה ועם יש עוד הצעות למכוניות במחיר הזה אני אשמחחח תודה:smile:

פורסם

ערב טוב.

זכור- שום דבר לא בטוח מקסימום סביר להניח, יכול להיות 1001 שיקולים שבגללם המוכר מוכר בזול רכב.

 

לדעתי הבחירה הנכונה פג'ו 205.

פורסם

תודה רבה ניראה לי אני ילך על ה205 הבעיה שיש לי 10000 ביד זאת אומרת שעם אני ישקיע על 306 לא ישאר לי לבטוח ולטיפולים קטנים שבטוח יהיה

פורסם
לדעתי הבחירה הנכונה פג'ו 205.

יכול להיות שמישהו מתחיל לשנות את דעתו לגבי ה205? אחרי שראית שניתן להגיע לאחת שמורה שנוסעת יפה.

פיג'ו 205 - האהבה הראשונה.

פורסם

מהיכרות וניסיון של ה - 205 והפיאסטה התשובה די ברורה.

 

ה 205 רכב יותר נוח ומהנה לנהיגה, ועשוי לגלות אמינות טובה , בתנאי שלא הוזנח בעברו וטופל היטב באופן רציף.

 

פיז'ואים רבים הוזנחו ועלולים לגרור אותך לים של תקלות מעצבנות ולא זולות .

 

הפיאסטה המומלצת היא עם מנוע 1300 אנדורה המיושן.מדובר בסוס עבודה של ממש , שמפגין שרידות ואמינות נהדרים,

 

ולא רגיש כמעט להזנחה. חלקים ותיקונים זולים מאוד. המס שתשלם יהיה בנסיעה לא נוחה ורועשת ובינוניות בהתנהגות

 

עם ביצועים פושרים.

 

לשיקולך...

×
×
  • תוכן חדש...