Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יש שיטה מדוייקת לקלייה נכונה של ערמונים בתנור ביתי?

זמן? פעולות הכנה לערמונים? וכו..

באופו אישי אני חורץ X עמוק בערמונים,שם במגש,מרטיב טיפה במים, מחמם תנור(לא גריל) ל200 מעלות וקולה במשך כ25 דקות-חצי שעה.

הבעיה שלפעמים חלקם נשרפים וחלקם לא,והבעיה היותר גדולה היא שהם לא מתקלפים ביעילות גם כשהם עדיין חמים(נשארת הקליפה הפנימית).

אני עושה משהו לא נכון? אשמח לטיפים.

תודה.

פורסם

לאחר קלייה של 20 דקות בחום גבוה הייתי מניח את הערמונים על מחבת סטקים (עבה וכבדה) חמה כהוגן ואוסף אותם אחד אחד לפי העין.

הרבה עבודה, כבר די הרבה שנים לא עשיתי בבית. אני נהיה עצלן יותר ויותר עם השנים.

 

בתיאבון.

copy.pngfavicon.icofavicon.ico

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

לבשל אותם לפני תמיד עזר לי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לא מומחה לקליית ערמונים אבל לאבא שלי יש חנות פירות וירקות.

אנחנו בבית לא אוכלים את זה אבל אחת הלקוחות שלנו אמרה לי לא מזמן שעושים חתכים על הערמונים ושמים במיקרו על החום הכי גבוה ותוך כמה דקות הקליפה מתפוצצת ונפרדת מהערמונים.

אימא שלי גם עשתה במיקרו ולא היו לה בעיות עם זה.

קובי

פורסם

אני חאפר. :oops:

 

קח 4 ערמונים, חרוץ אותם, שים 2 דק' במיקרו (לפחות אצלי, עשיתי מספר בדיקות עד שהגעתי לזמן הזה) ותגלה שהטעם מעולה, ללא הבדל מהערמונים שמוכרים לך מגולגלים בקונוס נייר עיתון בסן מישל.

 

אני לא אוכל שום מזון שיצא מהמיקרו, ומשתמש בו רק לערמונים. בחיי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ואללה ואללה,ננסה את המיקרו.

צריך לחרוץ אותם לפני ההכנסה למיקרו?

להרטיב אותם?

מה סדר הפעולות?

תודה ויום טוב לכולם.

פורסם

אתה לוקח את הערמון, עושה בו מספר חתכים, לא חורים וכדומה.

מלמעלה עד למטה, ואז מכניס למיקרו, אני לא יודע בידיוק לכמה זמן אבל תתחיל בדקה ומקסימום תוסיף כל פעם חצי דקה עד שהקליפה תתפוצץ מהערמון.

קובי

פורסם

אף מילה על בחירת ערמונים ?

 

שים לב טוב !

בבואך לקנות ערמונים, זה קצת עבודה אבל ... אתה צריך לשים לב שהערמון כבד לגודלו

ושאם את מקיש עליו או מקיש אותו על שולחן נניח, אין צליל של חלל בפנים. שזה בניגוד לאבטיח ששם מחפשים דווקא

את הצליל החלול. כך תדע שזה ערמון טרי ולא איזה אלטע זאכען מצומק.

זאת הסיבה שחלקם נעלמו לך בתנור.

 

וכמובן בלי שום סימנים של עובש כלשהו.

 

לא ניסיתי את שיטת המיקרו,אבל לא נראה לי שזה יפתור לך את עניין הקליפה הפנימית.

תעדכן !

פורסם
אתה צריך לשים לב שהערמון כבד לגודלו!

 

זה בול מה שאח שלי תמיד היה אומר עלי, "הוא לא שמן, הוא רק כבד לגודלו" :roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תודה על הטיפים.

הערמונים בבית כבר נגמרו ביום שבת,מחר נעשה קניה לבית וננסה את שיטת המיקרו,נשמע די יעיל,בטח שיש רק כמה דקות לפני משחק.

נעדכן בהמשך.

פורסם

יש מבצע כבר הרבה זמן ביינות ביתן בראשון,9.99 לקילו,יש ארוזים כבר בשק ויש בתפזורת.

אני אישית קונה בתפזורת,אוהב לבחור אותם קשים קשים.

×
×
  • תוכן חדש...