Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טרייד מוביל 2010


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ידידיי

 

קראתי פה בפורום קצת על טריידמוביל - אבל אלו הודעות ישנות.

 

מישהו מכיר אותם?

 

ואת הסניף בחולון?

 

האם הם אמינים? ניתן לסמוך עליהם?

 

הם מוכרים רכבים טובים?

פורסם

היי אלון

לפני יותר מחודש קניתי מהם(סניף חולון) פונטו sx 2001.

יחסית למגרשים של סוחרים הם בסדר,לא מאמין שהם יתעסקו עם רכבים גמורים/עם פגיעות שילדה.

מבחינת הרכבים,כמובן יש רכבים ויש רכבים.

יש להם מציאות לפעמים(הפונטו שלי היתה יד 1 מפרטי,88k ק"מ.טופל רק במורשה).

יחד עם זאת אל תסמוך אף פעם על מה שהם אומרים ותבדוק הכל בעצמך.

תעשה כמובן בדיקה במכון מעצמך ואל תסמוך על בדיקה שהם יראו,אם הם יראו.

לגבי התיקונים שיעשו לך ברכב אחרי הבדיקה,תוודא טוב שאכן התיקונים נעשו.

לגבי אמינות ושירות-עד שתשלם להם הם יהיו נחמדים ואדיבים,אח"כ זה כבר סיפור אחר.

עד היום אני רודף אחריהם כדי שיביאו לי חלק מסויים במראה,שהם התחייבו לי בצורה כתובה במפורשת בחוזה שהם יתנו לי.

לסיכום:אפשר לקנות מהם אך לשבת להם על הווריד,ועדיף לא לשלם ולקחת את הרכב עד שהוא מוכן לגמרי ותיקנו בו כל מה שסיכמתם.

פורסם
היי אלון

לפני יותר מחודש קניתי מהם(סניף חולון) פונטו sx 2001.

יחסית למגרשים של סוחרים הם בסדר,לא מאמין שהם יתעסקו עם רכבים גמורים/עם פגיעות שילדה.

מבחינת הרכבים,כמובן יש רכבים ויש רכבים.

יש להם מציאות לפעמים(הפונטו שלי היתה יד 1 מפרטי,88k ק"מ.טופל רק במורשה).

יחד עם זאת אל תסמוך אף פעם על מה שהם אומרים ותבדוק הכל בעצמך.

תעשה כמובן בדיקה במכון מעצמך ואל תסמוך על בדיקה שהם יראו,אם הם יראו.

לגבי התיקונים שיעשו לך ברכב אחרי הבדיקה,תוודא טוב שאכן התיקונים נעשו.

לגבי אמינות ושירות-עד שתשלם להם הם יהיו נחמדים ואדיבים,אח"כ זה כבר סיפור אחר.

עד היום אני רודף אחריהם כדי שיביאו לי חלק מסויים במראה,שהם התחייבו לי בצורה כתובה במפורשת בחוזה שהם יתנו לי.

לסיכום:אפשר לקנות מהם אך לשבת להם על הווריד,ועדיף לא לשלם ולקחת את הרכב עד שהוא מוכן לגמרי ותיקנו בו כל מה שסיכמתם.

 

 

תודה רבה על התגובה.

 

מאז שפרסמתי את ההודעה ועד עתה, עשיתי בדיקה קטנה.

 

אחרי שראיתי היום רכב יפה ומרשים, עם קילומטרז' נמוך יחסית, יד1 מבחורה, ושמעתי סיפורים טובים עליו מהסוכן, נתתי להם צ'ק יפה של 1000 שקל שישמרו לי על הרכב. אבל - אני יכול כמובן לחזור בי. (חסר להם שלא) ואני חוזר בי.

 

זאת מפני 2 סיבות. האחת, הם הציגו בפניי ספר טיפולים שחתום עד סוף 2006. מאז אין תיעוד והם לא יכלו לספק לי תיעוד להיום.

 

ביקשתי שידאגו להוציא את כל הטיפולים מתועדים למחר.

 

הם אמרו שהרכב נקי מתאונות.

 

טלפני לפני שעה קלה לבעלת הרכב. שמעתי ממנה קצת פרטים שעזרו לי לגבש החלטה.

 

הרכב אכן היה בטיפולים שוטפים עד סוף 2006 במוסך מורשה, ואחר כך הגיע אליה מוסכניק (לא מורשה טויוטה) שהיה לוקח ממנה את הרכב ומחזיר אותו "מוכן" (לא רציתי להגיד לה מה דעתי על זה).

 

וחשוב מכך - היא סיפרה לי שהיתה תאונה, היא התנגשה ברכב אחר והחליפו חלקים באוטו. שאלתי אותה כמה עלה הטיפול והיא אמרה 15!!! אלף ש"ח. לי זה נשמע כמו תאונה רצינית.

 

אגב, היא ציינה שלכן הורידו לה הרבה בטרייד-אין שעשתה.

 

אני מוותר על הרכב. מישהו אחר מחפש יאריס ב"מצב טוב" ו"ללא תאונות" ?

 

ולא מזיז לי שידעו שטלפנתי אליה. ככל הידוע לי שום חוק לא אוסר על כך.

פורסם

לא רק שמותר לטלפן, חוק "גילוי נאות" שנכנס לא מזמן מאפשר לך לתבוע אותם בתביעות קטנות, גם אם לא נגרם לך נזק, בגלל שהסתירו ממך מידע חשוב לגבי התאונה שהרכב עבר.

על כל מוכר רכב (פרטי או סוחר) להציג לפני הקונה מידע מלא לגבי עברו של הרכב (ובכלל זה תאונות שהרכב עבר).

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

גם אני השגתי את הבחורה שהרכב היה בבעלותה,והרכב טופל אצלה כיאות.

אגב,הם נורא כעסו כשגילו(דרך האישה)שהתקשרתי אליה לברר על הרכב.

אם אתה מגלה אצלם בעיות חוסר אמינות לגבי רכב ספציפי תברח,אבל לדעתי אם מצאת שם רכב מציאה(ויש כאלה)חבל לפספס אותו.

פשוט צריך להתעקש איתם ולוודא כל פרט,בלי לסמוך עליהם בכלל.

לגבי המקדמה שנתת,הם לא עושים בעיות.אני נתתי מקדמה על פונטו 2006 שלאחר בדיקה ראיתי שלא היתה במצב הכי טוב,והחזירו לי את המקדמה

×
×
  • תוכן חדש...