Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלך לי החיישן חמצן בסיאט איביזה 2003 1400 סמ''ק ידנית..

 

זה הגיע למצב שמנורת הENGINE הייתה דלוקה ולאחרונה הייתה נדלקת לי המנורה של epc ושלשום באמצע נסיעה המנוע כבה לי החלטתי להחליף את החיישן חמצן וכעת זה במוסך מישהו יודע כמה העלות צריכה להיות בצ'מפיון?

 

תודה רבה לעוזרים הנחמדים

פורסם

ברכב שברשותך למיטב זיכרוני קיימים 2 חיישני חמצן אחד אחורי ואחד קידמי השאלה איזה מהם תקול ?

 

מחירו של חיישן תחליפי תוצרת בוש הינו בסביבות 800-100 שקלים.

 

המנוע ברכב זה לא אמור להכבות כתוצאה מתקלה בחיישן חמצן ועצם העבודה שמנורת EPC נדלקה הדבר מצביעה על תקלה אחרת (חיישן מצב מצערת כנראה או בעייה במצערת).

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

האם המנוע ברכבך מדגם BBY .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

החיישן שהתקלקל אצלך זהו חיישן החמצן הקדמי ,

החיישן המקורי הינו מתוצרת יפנית NTK ונכון לעכשיו עדיין אין

חליפי מתאים בשוק חוץ מהמקורי .

מחירו של חיישן מקורי כ 1200 שח ועבודת ההחלפה תעלה כ 200 שח

המחירים האלו לא כוללים מעמ .

אצלנו במוסך תוכל לקבל הנחה של 10 אחוז על החלק והעבודה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רק החלק עלה לי 1096

 

הנה הפירוט של מה שעשו לי:

בדיקה דיאגנוסטית ע''י מחשב + איתור תקלה

ביוניט אור בלם + חיישן חמצן והחלפתם

פירוק שסתום EGR וניקוי מפיח + חומר ניקוי

גוף מצערת ואיפוס קוד תקלה + נסיעת מבחן

 

סה''כ כולל עבודה:

1856

 

האוטו ישב במוסך מיום ראשון עד יום רביעי אחרי מיליון בעיות ותקלות עם החיישן פעמיים נסעו להחליף את החיישן כי לא היה תקין...

 

שווה המחיר הזה ?

פורסם
ברכב שברשותך למיטב זיכרוני קיימים 2 חיישני חמצן אחד אחורי ואחד קידמי השאלה איזה מהם תקול ?

 

מחירו של חיישן תחליפי תוצרת בוש הינו בסביבות 800-100 שקלים.

 

המנוע ברכב זה לא אמור להכבות כתוצאה מתקלה בחיישן חמצן ועצם העבודה שמנורת EPC נדלקה הדבר מצביעה על תקלה אחרת (חיישן מצב מצערת כנראה או בעייה במצערת).

תחליפי לא מתאים לסיאט הזאת רק אורגינל.. ראה גם את התגובה של רון המוסכניק..

  • ספונסר פורום
פורסם

המחיר המדוייק של החיישן הקדמי הוא 1250 שח לפני מעמ

המקט הינו 030906262K .

יכול להיות שקיבלת שם הנחה מיוחדת כפיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לך ..

בכל זאת ארבעה ימים להחלפת חיישן זה באמת קצת הרבה

אבל רצוי שתבדוק שוב בחשבונית איך המחיר הגיע למס הזה שציינת

ואם מופיע המקט של החלק שהורכב .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
מסתבר שצמפיון יותר זולים ממוסך רון?

מסתבר שלא, בלי קשר רמת המקצועיות אצל רון עולה 1000 מונים על רמת המקצועיות במרכזי ובכל מוסך אחר של צמפיון!!!

זה שמוסך הוא "מורשה" לא אומר שהוא טוב יותר ממוסך לא מורשה!!

×
×
  • תוכן חדש...