Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המונדיאו שלנו נכבית לפעמים ישר אחרי ההנעה בסל"ד סרק (למדה? מאפ סנסור? ).

 

זה מתחיל ברעידות של כל הרכב ותוך כ5 שניות הוא נכבה, אם נותנים גז בזמן הרעידות אז הוא לא נכבה.

 

אם בכל זאת הרכב נכבה אז כדי להניע אותו שוב צריך ללחוץ על הגז בזמן ההנעה אחרת הוא לרוב לא יניע.

 

התופעה קורית לפעמים (10% מההנעות) וכמעט תמיד אחרי תידלוקים.

 

ברור לי שלאנשים פה אין כלי דיאגנוסטיקה בטלפתיה אבל בגלל שיש פה כמה אנשי מקצוע תהיתי אם מישהו מכיר תקלה נפוצה כזאת במונדיאו.

 

הרכב היה במוסך וביקשנו שיטפלו בזה, נאמר לנו שטופל אבל הבעיה נשארה בדיוק כמו שהייתה (אני בספק אם עשו משהו בכלל, הרכב מליסינג).

 

אם אני אוכל לכוון את חברת הליסינג לבעיה ספציפית זה יהיה הרבה יותר קל (ואולי הפעם באמת יטפלו בזה :? ).

 

תודה מראש.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

יש קודן כלשהו באוטו?

 

אצלי הוא גרם לבעיה דומה מאוד (גם במונדיאו, אבל זקנה ב-9 שנים).

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
המונדיאו שלנו נכבית לפעמים ישר אחרי ההנעה בסל"ד סרק (למדה? מאפ סנסור? ).

 

זה מתחיל ברעידות של כל הרכב ותוך כ5 שניות הוא נכבה, אם נותנים גז בזמן הרעידות אז הוא לא נכבה.

 

אם בכל זאת הרכב נכבה אז כדי להניע אותו שוב צריך ללחוץ על הגז בזמן ההנעה אחרת הוא לרוב לא יניע.

 

התופעה קורית לפעמים (10% מההנעות) וכמעט תמיד אחרי תידלוקים.

 

ברור לי שלאנשים פה אין כלי דיאגנוסטיקה בטלפתיה אבל בגלל שיש פה כמה אנשי מקצוע תהיתי אם מישהו מכיר תקלה נפוצה כזאת במונדיאו.

תודה מראש.

 

אמנם אני לא בעל מונדאו, אבל חבר טוב שלי הוא כזה ויצא לי לנהוג עליה הרבה.

הייתה (או שאולי עדיין קיימת) קיימת אצלו בדיוק אותה תופעה (הרכב נכבה בניסיון הנעה אחרי תדלוק).

גם אצלו המונדאו היא מחברת ליסינג.

כרגע אני לא יכול ליצור איתו קשר, עד יום שישי. אני חושב שאצלו הבעיה סודרה אבל כדי להיות בטוח אני אדבר איתו ביום שישי, ואכתוב כאן את התשובה.

 

נ.ב.

שמעתי על עוד מקרה כזה במונדאו 2004. גם היא מליסינג (אין קשר לדעתי...)

פורסם
יש קודן כלשהו באוטו?

 

אצלי הוא גרם לבעיה דומה מאוד (גם במונדיאו, אבל זקנה ב-9 שנים).

 

שי

אין קודן. למיטב ידיעתי גם אין אימובלייזר מכל סוג שהוא אבל יכול להיות שאני טועה.

 

פורד פרפקט, אני אשמח לשמוע איך הבעיה סודרה. תודה.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

1. לפורד מונדיאו 2004 יש אימובילייזר מקורי.

2. נסה להגיע למוסך עמל בת"א - מקצוענים אמיתים ובלי שום קשר חולי הגה (הבעלים הוא גם של מוסך מוטורוני).

3. במונדיאו שלי (גם שנת 2004) אין בעיה שכזו...טפו טפו טפו.היתה אחרת :roll:

בהצלחה

פורסם
1. לפורד מונדיאו 2004 יש אימובילייזר מקורי.

2. נסה להגיע למוסך עמל בת"א - מקצוענים אמיתים ובלי שום קשר חולי הגה (הבעלים הוא גם של מוסך מוטורוני).

3. במונדיאו שלי (גם שנת 2004) אין בעיה שכזו...טפו טפו טפו.היתה אחרת :roll:

בהצלחה

1. טוב לדעת.

2. זה רכב ליסינג. לא רק שאנחנו לא בוחרים את המוסך, אין לנו שום עסק איתו. אנחנו מרימים טלפון ובאים לקחת את האוטו. ככה שאין לי אפשרות להגיע למוסך שהמלצת. תודה בכל מקרה.

3. טפו טפו טפו... :lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

סע למוסך עמל אבל אל תפתח כרטיס אלא תשאל רק לגבי הבעיה. מנסיוני המוסך מאוד שירותי ומאוד מקצועי כאמור ונראה לי שיעזור לך.

בהצלחה

פורסם
סע למוסך עמל אבל אל תפתח כרטיס אלא תשאל רק לגבי הבעיה. מנסיוני המוסך מאוד שירותי ומאוד מקצועי כאמור ונראה לי שיעזור לך.

בהצלחה

 

ממש שירותי: אותי הוא זרק בצעקות כשבאתי להחליף טיימינג, אבל לא ביצעתי אצלו טיפול (עשיתי לבד-לא במוסך אחר ברשת).

 

גם מקצועי הוא לא: הוא לא הצליח לאתר בעיה במד זרימת אוויר, שמוסך אחר איתר תוך שתי דקות.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
סע למוסך עמל אבל אל תפתח כרטיס אלא תשאל רק לגבי הבעיה. מנסיוני המוסך מאוד שירותי ומאוד מקצועי כאמור ונראה לי שיעזור לך.

בהצלחה

 

ממש שירותי: אותי הוא זרק בצעקות כשבאתי להחליף טיימינג, אבל לא ביצעתי אצלו טיפול (עשיתי לבד-לא במוסך אחר ברשת).

 

גם מקצועי הוא לא: הוא לא הצליח לאתר בעיה במד זרימת אוויר, שמוסך אחר איתר תוך שתי דקות.

 

שי

שוחחתי איתו בטלפון:

 

"כן, נתקלתי בכאלה תופעות במונדיאו, בלי דיאגנוסטיקה אני לא יכול לדעת מה זה, בלה בלה בלה, אולי עידכון תוכנה, בלה בלה בלה, אולי חיישן דפוק, בלה בלה בלה."

 

או במילים אחרות: "אין לי שמץ".

 

טוב, אני רואה שאין מנוס מלהכניס את הרכב שוב לטיפול ושינסו לאתר את הבעיה. בגלל שהיא מופיעה רק מדי פעם אני בספק רב אם יצליחו למצוא אותה, שלא לדבר על לתקן אותה. :?

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

×
×
  • תוכן חדש...