Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עושה מכונית לספורטיבית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קשה מאוד לתת הגדרה קבועה של מהי מכונית ספורטיבית?

 

מבחינתי , כוח אינו מדד לספורטיביות, ישנם הרבה רכבים חזקים אך לא ספורטיבים בעליל.

 

ספורטיביות היא התנהגות הרכב בעת נהיגה "אגרסיבית". יכולת העברת ההילוכים, תוך כדי שמירה על מומנט בנק סל"ד מסוימות.

 

העברות משקל נכונות, נכון שרוב הזמן הנהג הוא חלק בלתי נפרד ומשפיע על התצואה הסופית, אך גם לרכב יש חלק משמעותי לא פחות.

 

לרוב רכב שמהנדסיו תכננו אותו כנישה ספורטיבית, יכלול מכלולים חזקים יותר תחת עומס (מטלים וכו'). מנוע גמיש יותר למשחקי סל"ד. אך לאוו דווקא מנוע חזק יותר.

 

יותר כיף להיכנס לפניות, עיקולים עם (וזו רק דוגמא) פגו 106 GTI , מאשר עם מאזדה 3 מנוע 2000. נכון שלמאזדה יש יותר כוח , אך ההתנהגות של הרכב תחת העומס המופעל עליו היא זו שמבחיתי קובעת.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

איינשטיין אמר שהכל יחסי, מכונית ספורטיבית בהשוואה למה?

בהשוואה לתלת אופן אפילו מאזדה 3 ספורטיבית, ויש מכוניות שיכולות לגרום גם ל M5 לשבת בפינה עם אגודל בפה..

 

אני אומר שאם רכב מעלה לך חיוך אדיוטי על הפנים כל פעם שאתה יוצא ממנו, הוא הרכב המושלם בשבילך...:wink:

פורסם
אתה יכול לשים את שומאכר בפונטו והיא עדיין תשאר פונטו ולא תהפוך לפרארי.

 

כניראה שגם אם אתה תשב בפארארי כניראה לא ממש תצליח להתניע אותה...הכל יחסי בחיים

 

ללחוץ ולפתח מהירות זו לא החוכמה ..החוכמה לשלוט באוטו...

ברוך

פורסם
במכונית עם מאפייני התנהגות בלבד, ללא "כח" למממש אותם, או במכונית עם ביצועים מעולים, אבל ללא התנהגות - קשה להנות בנהיגה ספורטיבית..

 

 

מה עם כל הmuscle cars של ארה"ב??? או הפיז'ו הספורטיביות של פעם (106 ראלי לדוגמא ) ???

 

תפסיקו ללכת כל הזמן לפי הספר...

יש חלום חדש...

 

פורסם
מה עם כל הmuscle cars של ארה"ב??? או הפיז'ו הספורטיביות של פעם (106 ראלי לדוגמא ) ???

 

תפסיקו ללכת כל הזמן לפי הספר...

מכונית שרירים אמריקאית היא לא רכב ספורט, אולי רכב רכב דראג.

ומי טען שה106 ראלי לא רכב ספורט? רכב עם התנהגות מעולה, אבל חסר קצת כוח.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
מכונית שבכתבה עליה ב- YNET יש טוקביקסט שכותב שמי שקונה מכונית כזאת הוא אדם ללא עומק פנימי. :-P

יונדאי גטץ? :roll:

איך אפשר לשכוח- כיתוב "SPORT" על הדופן...

נכון! וכיתוב BMW 740LI הופך טרקטור ל-BMW 740LI...

 

bmwtractor-499x600.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בואו נגיד לכם מה זה מכונית ספורטיבית.

מכונית שיש לה איבזור מתאים כמו כיסאות מחבקים,מתלים,עיצוב ספורטיבי בעיקר קופה.

מכונית בעלת התנהגות כביש טובה למסלול לפניות ,בעלת יציבות גבוהה משל מכונית סטנדרטית .

מכונית שהיא בעלת הספק גובה,שיהיה לה כוח ,שתיהיה מהירה בקו ישר .

הנעה אחרוית זה יתרון .

כמו שאמר פה אחד ,נהג טוב יכול להפוך כל אוטו לספורטיבי.

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם
מכונית שרירים אמריקאית היא לא רכב ספורט, אולי רכב רכב דראג.

ומי טען שה106 ראלי לא רכב ספורט? רכב עם התנהגות מעולה, אבל חסר קצת כוח.

 

 

דראג זה לא ספורט?! לגיטימי בדיוק כמו כל ענף ספורט מוטורי אחר.

 

106 ראלי היא הוט האטצ' בקושי, warm hatch תהיה ההגדרה הנכונה. המחשבה מאחוריה בכלל הייתה בסיס לגרסת מרוצים לפורמולות ראלי זולות ונגישות ביחס (אם כי אני הייתי אפילו משאיר אותה סטנדרטית). היא בהחלט טובה ומהנה בזכות עצמה, אבל קצת פרופורציות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...