Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

לאבא שלי יש רכב מסוג סובארו DL מודל 91 אוטומט מנוע 1600.

טיפול אחרון נעשה לפני 5 אלף ק"מ כרגע האוטו עומד על 240.000 ק"מ

 

 

והבעיה:

לאחרונה הרכב שותה דלק בצורה מחרידה ממוצא 1 ל 6

שהרכב לפני מספר חודשים היה צורך הרבה פחות.

השאלה:מה אתם ממליצים לי לעשות למען שיפור צריכת הדלק .

לפני מה שאני זוכר אנחנו משתמשים בשמן דק.עדיף עבה? או שאין צורך?

ניקוי קרבורטור עם ספרי? ניקוי פילטר אויר? עוד המלצות אשמח לשמוע....

פורסם

שמן מנוע 15W40.

 

בדוק שמסנן האוויר נקי, שהפלאגים הוחלפו ושהפילטר דלק הוחלף.

 

הפתרון בדרך כלל זה ניקוי ייסודי לקרבורטור, לשם כך יש צורך בפירוקו לגורמים, ניקוי והחלפת חלקים, הרכבה+כיוון והצריכת דלק תשתפר פלאים.

 

אם אתה מאזור נתניה שקול בחיוב לפנות לחבר הפורום "צביקה." המומחה בקרבורטורים.

פורסם
שמן מנוע 15W40.

 

בדוק שמסנן האוויר נקי, שהפלאגים הוחלפו ושהפילטר דלק הוחלף.

 

הפתרון בדרך כלל זה ניקוי ייסודי לקרבורטור, לשם כך יש צורך בפירוקו לגורמים, ניקוי והחלפת חלקים, הרכבה+כיוון והצריכת דלק תשתפר פלאים.

 

אם אתה מאזור נתניה שקול בחיוב לפנות לחבר הפורום "צביקה." המומחה בקרבורטורים.

 

אני מאזור מרכז אני חסר ידע בפירוק והרכבת קרבורטורים.בתקופה הנל אין לי ממש תקציב להיכנס למוסך.

האם ספרי לניקוי הקרבורטור גם יכול לעזור מעט?

פורסם

אני ממש לא חושב שזה יעזור לשיפור צריכת הדלק, אך אם הייתה לך סתימה אז אולי זה היה עוזר לזמן מה.

 

כשהמנוע בטמפ' עבודה כבה אותו, הסר את מסנן אוויר רסס ספריי לתוך הלוע של הקרבורטור תוך כדי שאתה משחק עם הגז.

 

לאחר כ10דקות תתניע, המנוע יתקשה קצת אבל בסוף יניע.

פורסם
שלום לכולם..

לאבא שלי יש רכב מסוג סובארו DL מודל 91 אוטומט מנוע 1600.

טיפול אחרון נעשה לפני 5 אלף ק"מ כרגע האוטו עומד על 240.000 ק"מ

 

 

והבעיה:

לאחרונה הרכב שותה דלק בצורה מחרידה ממוצא 1 ל 6

שהרכב לפני מספר חודשים היה צורך הרבה פחות.

השאלה:מה אתם ממליצים לי לעשות למען שיפור צריכת הדלק .לנקות ולשפץ את הקרבורטור במכון קרבורטורים מומלץ, ובעל שם בתחומו!

לפני מה שאני זוכר אנחנו משתמשים בשמן דק.עדיף עבה? או שאין צורך?,יש להשתמש בשמן חצי סינטטי, בצמיגות 10/40, במנוע עם שסתומים הדראולים, ובשמן מינרלי, בצמיגות 20/50 במנוע בשסתומים רגילים, הדורשים כוון.

ניקוי קרבורטור עם ספרי? ניקוי פילטר אויר? עוד המלצות אשמח לשמוע....

מיותר לציין, שנקוי עם ספריי הוא כמו כוסות רוח למת, וגורם נזק מיידי מהיר על ידי סתימת מעברי אוויר בקרבורטור, ובכך יגרום לכבוי המנוע בסרק, לסרק לא יציב, ולהגדלת תצרוכת הדלק, שהיא כבר גבוהה, ב100 אחוז מהנדרש.

מכיוון שאתה חסר ידע בנקוי קרבורטורים ותקציבך מוגבל, פנה לאביך לעזרה, בהשקעה בחיסכון בדלק, שיחזיר את ההשקעה תוך זמן קצר פי אלף מונים.

בהצלחה בהמשך הדרך.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בניגוד למה שרשמו מעליי, אם כבר אתה מחליט לעשות ניסיון חירום ולהשתמש בספריי קרבורטורים אתה צריך לדעת כמה דברים:

קודם כל זה חומר מאוד מאוד חזק, אז ככה שאם הגומיות והאטמים שלך במצב גרוע זה רק יאיץ את קצב ההתפוררות שלהם והמצב יהיה יותר גרוע ממקודם,

 

אם כבר החלטת לקחת סיכון, אז תרסס לתוך הקרבורטור קצת ספריי ( בשום אופן אל תציף אותו או תרוקן בקבוק שלם !!!!)

ורק כשהרכב קר , הכוונה אחרי שעמד לילה שלם, אם הצ'וק ידני אז תפתח לפני זה את הצ'וק, תמתין 5-10 דק'

ותניע .

 

שוב אני מזכיר, זה יכול לשפר ויכול גם להחמיר את המצב, אז אם כבר אתה מוכן כספית ונפשית להשקיע בקרב' אז כדאי שתנסה את זה אולי זה ישפר מעט.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
בניגוד למה שרשמו מעליי, אם כבר אתה מחליט לעשות ניסיון חירום ולהשתמש בספריי קרבורטורים אתה צריך לדעת כמה דברים:

קודם כל זה חומר מאוד מאוד חזק, אז ככה שאם הגומיות והאטמים שלך במצב גרוע זה רק יאיץ את קצב ההתפוררות שלהם והמצב יהיה יותר גרוע ממקודם,

 

אם כבר החלטת לקחת סיכון, אז תרסס לתוך הקרבורטור קצת ספריי ( בשום אופן אל תציף אותו או תרוקן בקבוק שלם !!!!)

ורק כשהרכב קר , הכוונה אחרי שעמד לילה שלם, אם הצ'וק ידני אז תפתח לפני זה את הצ'וק, תמתין 5-10 דק'

ותניע .

 

שוב אני מזכיר, זה יכול לשפר ויכול גם להחמיר את המצב, אז אם כבר אתה מוכן כספית ונפשית להשקיע בקרב' אז כדאי שתנסה את זה אולי זה ישפר מעט.

 

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...