Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, מדדתי, והגובה הוא של 4 ס"מ. מה שלדעתי מוריד את האופציה של D1,

שהגובה הסטנדרטי שלו הוא 5 ס"מ.

מה שככל הנראה עשו בקומפוננט זה מסך נשלף במקום הטייפ,

ואת המכשיר עצמו שמו בתא הכפפות או מתחת למושב.

כמו שכתבתי, אני אנסה לקפוץ לשם ולשאול מה הם מציעים.

פורסם

מה שאתה רואה בתמונה זה מכשיר DIN אחד שממנו יוצא המסך. אין שום יחידה נוספת בעוד מקום. לא משהו חריג.

ממליץ לך בכל אופן ללכת על דאבל דין לטעמי הרבה יותר יפה. המכשירים עם המסך הנשלף החוצה יקרים יותר.

לגבי מסכים במשענות הראש, מה שכיום הולך בשוק זה משענות ראש שבאים ביחד עם המסכים. אתה פשוט מוציא את המשענת ומלביש משענת עם מסך.

פורסם

והמכשיר נכנס במקום של ארבעה סנטימטר?

אם כן זה הכיוון.

אולי אני יוותר על הגיפיאס,כי הוא מיקר מאוד

ולא כזה קריטי,ונסתפק רק בבלוטוס.

לגבי היופי,זה כנראה עניין של טעם,כי באיקס

חמש e53 זה הורס לטעמי את המראה של

הקונסולה.

לגבי המשענות,אם הן נראות יפה כמו המקוריות

אז אין לי בעיה.

בכל אופן המון תודה על העזרה.

אני יעשה חושבים ואחליט.

פורסם
MOTI, תודה, אני קודם אחליט מה אני רוצה, ואז "אבלבל להם ת'מוח"...

AUDIO_KING, אתה בטוח שזה מכשיר רגיל? כי לי נראה שהמקום של

הטייפ הוא דק יותר מעובי של מכשיר סטנדרטי, ולכן אני חושב שהוא לא נכנס

במקום המקורי.

אם כן, אני חושב שזה הכיוון שאני אלך עליו.

בכל מקרה אני אמדוד היום את עובי הטייפ, וכך אדע אם זה אפשרי.

 

יש לך רכב יקר וטוב, לך ליוסי alpine, דבר איתו.

חבל שמתקין מתחיל יקצר לך אותו.

פורסם
יש לך רכב יקר וטוב, לך ליוסי alpine, דבר איתו.

חבל שמתקין מתחיל יקצר לך אותו.

 

תודה, אבל בכל מקרה אני לא אתן לאיזה חאפר לעשות את העבודה.

אני מניח שאני אגיע גם אל יוסי, אחרי שאחליט סופית מה אני רוצה.

פורסם

המלצה שלי שקודם תגיע ליוסי, ושם תחליט סופית מה אתה רוצה.

 

יעוץ נכון בלתי תלוי למוצר אתה לא תקבל במקומות אחרים. בדרך כלל המתקנים הם גם מוכרים בבתי עסקים שלהם.

 

יוסי מתקין נטו, אין לו מלאים, ולא משנה לו מה להתקין.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

סתם לעדכן מה עשיתי בסוף(אם זה מעניין מישהו ;-) )

אחרי הרבה חיפושים בפורומים בחו"ל, והתייעצות עם לא מעט אנשים,

הבנתי שדאבל דין ייראה מכוער ברכב, ויאלץ אותי לוותר על פיצ'רים שקיימים

כרגע במבנה האורגינלי של הרכב.

האפשרות לדין אחד עם מסך נשלף גם נפסלת, כיוון שהמבנה הנוכחי לא מאפשר להכניס

דין אחד, אלא 1/2 דין, וגם האפשרות הזו ירדה מהפרק.

מה שאפשר זה לבנות מע' ייעודית, עם מסך שנשלף דרך החצי דין, וכל שאר המע' יושבת במקום

אחר, מה שמייקר מאוד את העסק, וגם הופך אותו למסורבל.

אז חזרתי לייעוד המקורי, לאפשר לבנות שלי לראות DVD מאחור, ולוותר על GPS ובלוטוס

מובנה במע'.

קניתי זוג משענות ראש, עם מסכים מובנים, שבאחת מהן DVD מובנה, כך שאין צורך להוסיף

כלום. בהתקנה מחברים בין שתי המשענות, ואז רואים בשתיהן.

משדר FM מאפשר לשמוע את הסאונד דרך המע' ברכב, או אם רוצים דרך הרמקולים

של המסכים(נותנים סאונד דיי עלוב...).האמת ששומעים לא רע דרך ה FM.

כל הסיפור כולל ההתקנה נגמר ב 1800 ש"ח, והיום אני ואישתי נהנים מנסיעות שקטות יותר,

כל עוד ה DVD פועל :-)

תודה לכל מי שייעץ ועזר.

פורסם

תודה חברים.

אכן זה היה מסובך מידי, והגיע כבר לסכום שלא נראה לי הגיוני להוציא על מע'

כזו. מה גם שהמטרה הראשונית היתה DVD מאחור, והשאר זה רק "בונוס".

יצאתי יחסית בזול, ומה שחשוב הוא שאני יכול ברבע שעה להחזיר הכל לקדמותו.

מרוצה? יחסית כן, כי קיבלתי פתרון לא רע בכלל, אבל הייתי מעדיף פתרון כולל

במחיר הגיוני, כמו שנאמר, גם וגם... :-)

פורסם

תודה. לגבי המפגש הקרוב, לצערי יש כבר תוכניות, אולי במפגש הבא.

לגבי מה ששמתי ברכב, לא נראה לי שזה משהו שיכול לעניין/להרשים

את חברי הפורום. סה"כ שני מסכים עם משענות וDVD מובנה באחת

מהן. ממש לא משהו מיוחד, אבל בכיף, אם יצא לי להגיע למפגש הבא,

אני אשמח להראות את התוצאה.

פורסם

צנוע אתה :lol:

 

סתם שני מסכי משענות , DVD מובנה.... :-D

 

 

 

חבל, אני אישית ממש רציתי לראות את מסכים, כי אני מחפש בדיוק מסכי משענת ראש לילדה שלי

×
×
  • תוכן חדש...