Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הולך לעשות טיפול 10,000 ק"מ בעצמי לסיטרואן AX מנוע 1.4 הזרקה שנת 1997.

1. איזה שמן מומלץ? 10W40?

2. פילטר שמן האם יש חשיבות מקורי או לא? האם יש חברות מומלצות?

3. לבעלי AUTODATA: איזה דגמים של פלאגים מתאימים למנוע הזה?

 

עשיתי הרבה פעמים טיפול 10,000 ביונדאי ובאופלים. האם יש משהו מיוחד ולא סטנדרטי שאני צריך לדעת שקשור לרכב הזה?

פורסם
אני הולך לעשות טיפול 10,000 ק"מ בעצמי לסיטרואן AX מנוע 1.4 הזרקה שנת 1997.

1. איזה שמן מומלץ? 10W40?

אני נהגתי להשתמש ב-ACDELCO אבל אתה יכול לרכוש גם AGIP, ESSO וכ'ו.

הצמיגות - 10W-40

2. פילטר שמן האם יש חשיבות מקורי או לא? האם יש חברות מומלצות?

שוב -אני השתמשתי בחליפי. רק תקפיד שלא מדובר במוצר סיני קקה.

3. לבעלי AUTODATA: איזה דגמים של פלאגים מתאימים למנוע הזה?

CHAMPION RC9YCC

BOSCH FR7DC0

NGK BCPR6E-VG

 

אני זוכר בפירוש שהשתמשי במצתים של דנסו אבל באוטודאתא הם לא מפיעים...

 

עשיתי הרבה פעמים טיפול 10,000 ביונדאי ובאופלים. האם יש משהו מיוחד ולא סטנדרטי שאני צריך לדעת שקשור לרכב הזה?

 

אין שום דבר מיוחד ברכב הנ"ל. הכל פשוט ונגיש.

בהצלחה.

פורסם

הפלאג של צ'אמפיון מופיע כמקורי, לכן הוא יכול להיות המתאים ביותר. אם הרכב לא צורך שמן רצוי לרכוש חברה מוכרת ואיכותית כמו מוביל או אססו. בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...