Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור בקצרה:

יש לי כעשרים ומשהו נקודות שהאחרונה שבעברות נעשתה לפני כשנתיים וחצי.

קיבלתי דרישה לשלילה לשלושה חודשים והצלחתי להשיג דחיה

בנוסף עברתי את הקורס הבסיסי של נהיגה מונעת אך משום מה לא קיבלתי שום זימון לקורסים נוספים

בכל זאת אני עושה אחד בקרוב

איזה טיעונים יכולים לסייע בהפחתת העונש או בשינוי העונש למשהו אחר?

פורסם

במילים אחרות זה מה שאתה אומר:

 

עד לפני שנתיים וחצי הייתי נהג ח^א וכנראה מסוכן לציבור. כעת אני נדרש לשלם על כך, ולא בא לי.

תעזרו לי להתחמק מהעונש. נכון?

 

יש דרך קצת מורכבת לעזור לך אבל אני בעד שתלמד לנהוג על פי החוק ובזהירות. אם לא דרך הראש, דרך הרגליים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ממש לא

ראשית אם כבר להרחיב אז ככה

א1) אני זקוק לרכב עקב בעיות רפואיות הדורשות טיפולים בבית חולים באופן תדיר

2) עבירה אחת של מהירות לא נעשתה על יד אך מכיוון שהיא נעשתה על ידי אשתי לעתיד ולפני החתונה לא טרחתי לנסות להעביר את הניקוד ועכשיו כבר מאוחר יותר

3) יש הרבה מרווח בין נהג ח^א כפי שהניקוד כביכול יכול לקטלג לבין מצב בפועל שדורש (אולי) התייחסות שונה

חבל שתגובתך מיא של הכללה לכלל הנהגים ולא התיחסות ספציפית לבעיה אישית

פורסם

נראה שבשלושת החודשים הקרובים תזכה לשרותי הסעה במונית (או מאשתך דהיום) ובדרך יהיה לך זמן ליהנות מהנוף ולחשוב על עבירות התנועה שעשית (מן הסתם לא על כולן גם נתפסת).

 

בתקווה שתחזור להגה נהג שומר חוק ולא תענש עוד.

פורסם

כן, אני בטוח שאם הוא היה עושה את העבירות האלה על מיאטה/S2000/GTI-6?/במוו M3 ....

 

הוא היה בחור רציני שמבין נהיגה ואחריות...

 

הבן אדם השתולל קצת כשהיה יותר צעיר, ועכשיו רוצה להקל על השלילה...

 

עונש ברטרו. מבאס.

פורסם
2) עבירה אחת של מהירות לא נעשתה על יד אך מכיוון שהיא נעשתה על ידי אשתי לעתיד ולפני החתונה לא טרחתי לנסות להעביר את הניקוד ועכשיו כבר מאוחר יותר

 

יקירי,

ראשית אני מאחל לך רפואה שלמה ומהירה.

שנית ולגופו של עניין, עבירת מהירות יחידה אינה מעניקה לך "עשרים ומשהו" נקודות כדבריך.

מצבך הרפואי אינו סיבה רצינית המאפשרת לך להתפרע על הכביש ולהיות סכנה לציבור.

אולי נעשה סקר בין גולשי קארספורום - כמה נקודות יש לכל אחד. זה יכול להיות מעניין. אני מעריך כי לא רבים נהנים מיתרה מרשימה כמו שלך.

 

כנראה שתצטרך להתמודד עם שלילה, ולאחריה אני מקווה שתנהג בבטחה, ועם יותר הפעלת שיקול דעת.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

שלום

לא טענתי שעברתי עבירת מהירות אחת,

רשמתי כי עבירה אחת נעשתה על ידי אשתי לעתיד . לא ברור לי מדוע אתה מסיק מכך כי יש לי עבירה אחת

בנוסף עובדת היותי סכנה לציבור היא מסקנה מופרכת עוד יותר

מעולם לא עשיתי תאונה , מעולם לא נהגתי עם אלכוהול, מעולם לא עברתי באדום, מעולם לא חציתי פס הפרדה לבן וכד'.

יש לי שתי עבירות מהירות ועבירה של אי עצירה מלאה במעבר חציה או משהו כזה.

מעולם לא טענתי שמגיע לי פרס הנהג הזהיר כל מה שביקשתי הוא סוג של סיוע ולא הטפת מוסר

קל לתייג ולהכליל כל אחד שיש לו כמות של נקודות כסכנה וכיו"ב. קשה הרבה יותר לנסות להפריד בין סוגיות פרטיות ומקרים אישים

וכנראה שלקבל עזרה או סיוע בכלל בלתי אפשרי.

פורסם

שלוש עבירות מהירות לא מלהיבות במיוחד מביאות אדם בישראל ל-24 נקודות. בכל הכבוד, זה לא עושה אותו נהג חרא ובוודאי לא מצדיק תגובות מתחסדות כמו שהיו פה, כמיטב האופנה האחרונה בפורום.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...