Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ברור למה, הרי המתאם הזה לא עושה כלום הוא רק מחבר גיד לגיד

לדעתי זה פונקציה של איכות המתאם נטו

כי אני לא מאמין שממשק PCI כזה רגיש מבחינת התנגדות

אחרת כל פעם שכרטיס לא היה נקי במאה אחוז (=התנגדות עולה בגלל מוליכות ירודה) זה לא היה עובד

ואני חיברתי כרטיסים ללקוחות במצב שלא מבייש אתר בניה

פורסם

לאחר שאני נכוותי בנושא, עשיתי חיפוש, ומצאתי כמה עם אותה בעיה.

הנושא הזה לא נפוץ בכלל.

לאחר ברורים יש ירידה באות בגלל המתאם, יש מספר גורמים, איכות המאריך, הלוח אם, והכרטיס עצמו.

לדעתי זה אותו הדבר כמו ב USB שאתה לא יכול להאריך יותר מ 5 מטר, לרוב אפשר יותר.

 

אני במקומו הייתי מנסה את הגמיש בכול זאת, אם לא עובד שידע שזה לא סוף העולם, ואפשר לשים את הרגיל (לא גמיש)

פורסם

היי,

 

אני שמח לשמוע שאתה עוד בשלב התכנון ושהראש שלך פתוח לשינויים - בד"כ זה לא ככה..

 

אני מסתדר עם מעבד AMD מדגם 5050E שצורך 45W, עם אוורור סטוק בתוך מארז בעייתי יחסית והמעבד לא עבר את ה 50 מעלות בקיץ. הלוח ראה גם 68.. (בימים אלו מד הטמפ' מדווח על פחות מ 40)

 

כרגע, אני שומע FLAC עם סוג של UPSCALE ל 96K (רק לצרכי השוואה - צריכת המשאבים של המעבד מוכפלת עם כל הכפלה של תדר הדגימה !!), ללא ה UPSCALE המחשב צורך בין 17% ל 19 % (כולל GPS ברקע). עם הUPSCALE אני ב +- 34%. לא רציני.

 

אני לא רואה סיבה לקנות מחשב מאתר אחד.

...CASKA for life

פורסם

נימיקיפוד,

האם מהתשובה שלך אני מבין שאתה לא משתמש ב-VST של אקולייזר כלשהו?

 

האם מישהו ניסה לנגן blu-ray, DTS-HD, Audio-DVD במחשב נייד / רכב? מה היו הביצועים?

 

תודה על העזרה.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

אני משתמש ב VST של EQ שנותן 31 ערוצים. מאוד פשוט ואפקטיבי. הוא יושב אחרי ה ARC ונותן תיקונים לטעמי האישי. איזה VST בדיוק ? תצטרך לשאול את האמיץ (DJ GUTZ).

 

ניסיתי BLURAY ועבד יפה מאוד אבל כעיקרון זה הושמע דרך 2 ערוצים וסאב ולא דרך 5.1.

...CASKA for life

×
×
  • תוכן חדש...