Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לאחר שמכרנו את הטויוטה שלנו, אני רוצה לקנות לעצמי רכב קטן להתנייד איתו.

אני בן 21, חייל משוחרר, ואני רוצה רכב בסכום של 15-30 אלף ש"ח.

אם יש למישהו עצה או רכב שכדאי לבדוק שיגיב בבקשה. 8)

פורסם

מה הדרישות שלך מהרכב?

 

ה206 היא מכונית טובה יותר מהפיאסטה. נוחה יותר, בטוחה יותר, מודרנית יותר. אבל שלא ישתמע מכך שהפיאסטה גרועה במיוחד, היא בסדר גמור אבל יש טובות ממנה. מצד שני, היא כנראה תיהיה זולה יותר לאחזקה מה206.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מה הדרישות שלך מהרכב?

 

ה206 היא מכונית טובה יותר מהפיאסטה. נוחה יותר, בטוחה יותר, מודרנית יותר. אבל שלא ישתמע מכך שהפיאסטה גרועה במיוחד, היא בסדר גמור אבל יש טובות ממנה. מצד שני, היא כנראה תיהיה זולה יותר לאחזקה מה206.

 

אני מחפש רכב אמין וזול לאחזקה.

ברור שנוחות ובטיחות חשובות לי מאוד, אבל התקציב די מוגבל.

פורסם

דייהטסו שרייד - אתה יכול לקנות שנת 97

פיאט פונטו ספייס - תגיע לשנתון יחסית טוב - 2004-2005

יונדאי אקסנט

 

במקומך הייתי בוחן את האופציות הללו בנוסף

 

בלי קשר אתה יכול לחפש ביד 2 לפי חיפוש מתקדם ולהזין את אופציות החיפוש המתאימות לך, אתה לא תאמין כמה מציאות ניתן לראות שם...

Confidence In Motion

פורסם

בבעלותי פולו 2001 (שעומדת במסגרת התקציב שלך)

פחות זולה לאחזקה - לא שיצא לי לשפוך עלייה את הארנק..) - אבל לדעתי טובה יותר מה - 206 (לכן בחרתי בה...)

בהצלחה.

פורסם
דייהטסו שרייד - אתה יכול לקנות שנת 97

פיאט פונטו ספייס - תגיע לשנתון יחסית טוב - 2004-2005

יונדאי אקסנט

 

במקומך הייתי בוחן את האופציות הללו בנוסף

 

בלי קשר אתה יכול לחפש ביד 2 לפי חיפוש מתקדם ולהזין את אופציות החיפוש המתאימות לך, אתה לא תאמין כמה מציאות ניתן לראות שם...

 

תודה!

פורסם

חבר הציע לי לבדוק גם פיאט פונטו, מה אתם חושבים?

וגם יש למישהו מושג מה האגרה השנתית על שני הרכבים האלו?

×
×
  • תוכן חדש...