Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיול מועדון Asport השני, 6-7.11 בצפון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלושה שבועות לאחר טיול המועדון הראשון שנערך בדרום,

יצאנו לטיול נוסף בצפון כדי לסגור את עונת הקיץ הכי טוב שאפשר.

הטיול נערך יומיים (שישי-שבת) וכלל נסיעה ספורטיבית בכבישי הצפון המדהימים,

לצד נופים עוצרי נשימה וביקור "במערת קשת" המפורסמת.

כמו כן את הלילה בין שישי לשבת, העברנו לצד הכנרת,

בחוף כורסי שחלקו נסגר עבורינו בשילוב על האש מדוגם בערב שישי,

ארוחת בוקר נוסח "שטח" בשבת לפני היציאה, ובעיקר בין הארוחות שעות של צחוק בריא,

שחייה בכנרת ושאר רגעי כיף לחברי המועדון.

 

מקבץ תמונות קטנטן מהרבים שהועלו להנאתכם:

 

40500254.jpg

12053598.jpg

37115907.jpg

75727778.jpg

10007636.jpg

40420741.jpg

81046323.jpg

 

תודה לכל החברים מועדון שהגיעו במיטבם, נתראה בקרוב!

פורסם

וואלק הסתדרתם.. כל המשטרות היו עסוקות עם טיול אחר בצפון והשאירו לכם את האפשרות להתענג על הסיבובים!

 

 

מקווה שניצלתם זאת ונהנתם :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מקנא בכם - כבישים מדהימים בהחלט (רק חבל שהייתי שם דרך הצבא והיינו עם פורד - לא אני לא נהג בצבא :lol:).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
וואלק הסתדרתם.. כל המשטרות היו עסוקות עם טיול אחר בצפון והשאירו לכם את האפשרות להתענג על הסיבובים!

 

 

נראה לי שהיתה שבת גדושה בטיולי מכוניות בצפון...

 

אפשר להבין את השוטרים, לא כל יום יוצא להם לראות R8,GT3 ועוד ביחד עם האפשרות לעצור אותם...8)

 

4095268589_611dd69309_o.jpg

 

4096028544_a08def4e4b_o.jpg

 

לעוד תמונות

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

באווריה זה כאן?

אני מאמין שבפורומים אחרים ולא של רכבים מסתובבות תמונות דומות של "אטרקציות" בצפון.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • אחראי פורום
פורסם
באווריה זה כאן?

 

קרוב, ספסופה :lol:

 

יש לי מגרש משחקים מאחוריי הבית ואני כמעט לא מנצל אותו, בושה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
הם שקטים ואיכותיים שם ב-Asport, אבל כל פעם מחדש מרימים מפגשים מרשימים מאוד.

 

מה שנכון - נכון.

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

אני מצטער שלא יצא לי להצטרף לטיול..

לפחות הסיבה מוצדקת ומבורכת- יש לי חודש של לידות אצל קרובי משפחה.

גם הסופ"ש הזה כבר "נתפס" :-)

 

תמונות יפות, כל הכבוד על היוזמה.

פורסם

הסתקרנתי ונכנסתי לאתר הבית של Asport והתרשמתי לטובה, טיול מהנה במיוחד, עם המון תמונות מדהימות!

כל הכבוד, ישר כח:-P

×
×
  • תוכן חדש...