Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיוון פרונט מקצועי למי שלא מתפשר על איכות - המעבדה לרכב, חולון


שימו לב! השרשור הזה בן 2418 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ממליץ בחום שירות ומקצועיות ברמה של חו"ל

 

בבעלותי sti2004 אחרי התקנת קוליאוברים הפנו אותי לפחות 5 אנשים למעבדה..

 

הגעתי למקום ועוד לא הספקתי לכבות את האוטו אפילו ,ניגש אליי עידן וקיבל אותי בברכה הקשיב למה שאני רוצה לעשות וייעץ העלו את האוטו לליפט והתחילו בעבודה 3 אנשים עבדו על האוטו השקיעו המון זמן וטיפלו באוטו כאילו האוטו היה שלהם בדקו ושינו שינו ובדקו עד שהגענו בדיוק למה שרצינו ...

 

יצאתי לסיבוב לבדוק שזה באמת הכיוון הנכון ואפשר להגיד שהאוטו יצא מושלם האוטו אוחז בסיבובים בצורה מושלמת :twisted: העבודה באמת מספר 1 .

ובנוסף לכל בתחילת השבוע עידן טרח והתקשר לשאול אם הכל בסדר.

 

חברים אני ממליץ לגשת ולראות לבד המעבדה נותנים שירות ועבודה ברמות וסטנדרטים גבוהים.. :)

DSCF4351.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום חברים.

 

נתחיל בכך,שהרכב עליו מדובר ,הינו גיפ' טויוטה לנד קרוזר 2001.

לאחרונה ,הרכב החל "לשייט" במהירויות גבוהות והגעתי למצב שממש פחדתי לנהוג ברכב.

לאחר בירורים והמלצות ,הגעתי בשעת בוקר מוקדמת ל"מעבדה לרכב".

הגעתי למקום נקי ומסודר (שאכן הזכיר תנאי מעבדה...) ואת פני קיבל בחור חביב בשם עידן וניגש מיד לבדוק את הרכב.

הרכב נבדק והבעיה אותרה בתוך 2 דקות! ( 2 תפוחי הגה שחוקים!)

בעצתו של עידן,הרכב נשלח למוסך והוחלפו כל ארבעת תפוחי הפרונט.

הרכב הוכנס הבוקר חזרה" למעבדה" והפרונט כוון כהלכה.

ההגה מרגיש חד ומדוייק והבעיה נפתרה.

בקיצור ,המקום מומלץ בחום גם לבעלי ה 4X4!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

מצטרף להמלצות החמות והמוצדקות לצוות המעבדה בראשות עידן וג'וגו'.

הגעתי עם איביזה טורבו על צמיגי טויו T1R חדשים עם רצון לקמבר שלילי של 2 מעלות וTOE OUT סביר להפחתת תת היגוי וכניסה חדה יותר לפניה.

קיבלו אותי מיידית ובזריזות ג'וג'ו ועידן עם הסברים מתומצתים ואמון שנסכו בי שיש על מי לסמוך.

כמו כן זיהו רעש ממיסב הבולם שלא פוגע בביצועים אך בכ"ז עלו על תקתוק שאני כבר שומע שנים ותוהה לגביו.

כן ירבו חבר'ה כאלה . ממש הרגשה של בית חם לרכב:beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצות, הגעתי עם הרכב לאבחון כמה רעשים במתלה, קיבלתי אבחון מדוייק מ ג'וג'ו. ו"רשימת מכולת" של חלקים שיש צורך להזמין מחו"ל (זה בסדר, אני כבר רגיל לזה).

 

יתרה מזו גיליתי אדם נעים לשיחה ,בשם עידן.

 

ח'ברה מיקצועים לגמרי.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני לקוח מרוצה של המעבדה.

הגעתי עם רעידות שמתחילות באופן מוזר ב90 קמ"ש ונגמרות באזור ה 110.

הפתרון היה חד וחלק והרעידות פסקו להם .

 

עבדוה טובה , מקצועית ושירות מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני והמיאטה ביקרנו היום במעבדה לצורך כיווני פרונט ויישור ההגה.

 

השירות היה מעולה ואני מאוד מרוצה מהרמה המקצועית, חל שיפור אדיר בהתנהגות הרכב.

 

מומלץ בחום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר'ה מהמעבדה שלום,

 

אמנם לא רכב ספורט, אבל האם יש לכם נסיון עם סיטרואן C5 PK 2003?

 

תודה,

 

אודי

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני ביקרתי היום במעבדה, בעקבות משיכונת קלה של ההגה בשיוט.

השרות והמקצועיות ברמה שלא מכירים, הרכב מתנהג עכשיו הרבה יותר טוב.

 

מגיע להם :mm_yeah:, ותודה.

-----

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי עידן

מה שלומך?

אני הבחור עם האיביזה הצהובה שעבר כיוון פרונט מוצלח אצלך ביום א' השבוע .

הכל בינתיים מצויין , אך לפני בדיקה ממשית בכבישיי נהיגה כדיי לקבל התרשמות רצינית יותר .

דבר אחד שחשבתי שאולי אתה יכול לעזור לי בו -

אני עדין לא מרוצה ממשקל ההגה. הוא קל מידיי ובעל שטח מת גדול . הייתי רוצה יותר חדות ומשקל . כיצד משיגים זאת?

האם ע"י תושבות משופרות ?

מוסך רון מציע כאלו והשאלה אם זה יעזור ואם אפשר לקפוץ אחריי זה לכיוון נוסף אצלכם?

אשמח לכל סוג של INPUT מצידכם בנושא משקל וחדות היגוי .

תודה על הכל

נועם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי עידן

מה שלומך?

אני הבחור עם האיביזה הצהובה שעבר כיוון פרונט מוצלח אצלך ביום א' השבוע .

הכל בינתיים מצויין , אך לפני בדיקה ממשית בכבישיי נהיגה כדיי לקבל התרשמות רצינית יותר .

דבר אחד שחשבתי שאולי אתה יכול לעזור לי בו -

אני עדין לא מרוצה ממשקל ההגה. הוא קל מידיי ובעל שטח מת גדול . הייתי רוצה יותר חדות ומשקל . כיצד משיגים זאת?

האם ע"י תושבות משופרות ?

מוסך רון מציע כאלו והשאלה אם זה יעזור ואם אפשר לקפוץ אחריי זה לכיוון נוסף אצלכם?

אשמח לכל סוג של INPUT מצידכם בנושא משקל וחדות היגוי .

תודה על הכל

נועם

 

 

 

שלום נועם

 

הבוקסות של הTT יגרמו להיגוי מעט חד יותר ובעיקר אמינות גבוהה יותר (מעולם לא ראינו בוקסות של TT קרועות)

אתה מוזמן אלינו אחרי ההחלפה, ניצור לך הגה יותר כבד.

 

חג שבועות שמח

 

עידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במה אפשר לעזור?

 

לידע כללי לצורך שימוש במקרה הצורך.

 

תודה וחג שמח

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...