Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיוון פרונט מקצועי למי שלא מתפשר על איכות - המעבדה לרכב, חולון


שימו לב! השרשור הזה בן 2416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי קריאת השירשור הזה, הגעתי היום מאיזור השרון במיוחד לחולון.

 

האוטו - פוקוס 2000 סמ"ק - סוטה קלות ימינה כשעוזבים את ההגה.

 

אין ספק שזה מקום ברמה אחרת.

בניגוד למקומות אחרים, במעבדה אין להם מה להסתיר והם לא מנפנפים אותך למשרד, רחוק מהאוטו.

(רק במוסך אחד נתקלתי גם ברמת מיקצועיות כזו ובמתן בהסברים ללקוח, ליד האוטו)

 

עידן קיבל אותי בחיוך, לקח אותי לנסיעת מבחן והסביר לי על כל האופציות העומדות בפני, תוך שהוא מציין שאם זה היה האוטו שלו הוא בכלל לא היה נוגע.

 

בסוף סיכמנו על בדיקה, ואחרי הבדיקה החלטה מה לעשות.

 

עבדו על האוטו ז'וז'ו ואנדרי.

שניהם מקצועיים וענו לי לכל שאלה.

פתחו בפני את כל האפשרויות והמליצו מה לדעתם נכון.

:not_worthy:

 

ביחד החלטנו על סוג הכיוון המבוקש, תוך התחשבות בסיגנון הנהיגה שלי, והעבודה בוצעה.

חזרתי עכשיו עם האוטו הביתה והנהיגה פשוט תענוג. :)

 

 

 

אז מוסך כיוון פרונטים טוב, יש לי. חשמלאי טוב לבית יש לי.

יש למישהו המלצה על אינסטלטור טוב ? :biglaugh:

 

בעלי מיקצוע טובים זה פשוט נכס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אחרי שבכיוון פרונט התחיה דחו את הקרנף הצרפתי בתואנה שיש חופש בבוקסות משולשים ואחרי בדיקה מעמיקה שלי יחד עם העובדה שהוחלפו משולשים ובוקסות לגרופ N (מוסך ר.מ. עננים בדק וכל הפרונט נמצא תקין למעט גומיה לציריה שהוחלפה), ניגשתי היום בצהריים למעבדה, ניגש ג'וג'ו ומייד אח"כ עבר על הרכב בחור ששמו ברח לי, היה נחמד להפליא הסביר כל התהליך, מושגים כגון קאמבר וקאסטר, היה זריז, אמנם לא מכבדים כרטיס אשראי של אמריקן אקספרס או דיינרס אבל המחיר לא היה כזה יקר ובגדר סטנדרט מקובל בענף. לשמחתי יצאתי מרוצה אחרי נסיעת מבחן עם ג'וג'ו.

ממליץ בחום!

התענוג שמוביל אותך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

שאלות מקצועית למעבדה

כל כמה זמן או קמ צריך לעשות כיוון פרונט?

האם הכיוון נשמר ולא משתנה או שהוא משתנה בנסיעה ויוצא מכיוון ?

האם יש צורך בהחלפת צמיגים לפני כיוון הפרונט ולמה

אשמח לטיפים והמלצות בנושא

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

חזרתי בזה הרגע מ"המעבדה לרכב", ופשוט תענוג.

הכנסתי את המאזדה 2 שלי עם ליקוי שבמוסך מורשה של היבואן לא ידעו מי נגד מי אפילו, ויצאתי עם הרגשה של רכב חדש.

לא אפרט מה היה הטיפול בכלליות כי זה לא רלוונטי, אבל הליקוי הספציפי היה תיקתוקים בעת הפנית ההגה בעיקר, ולפעמים על כביש משובש. האומנם לקח להם להם זמן למצוא את התקלה, אבל בסופו של דבר הם עלו על זה, והיא תוקנה.

 

חייב לציין את האדיבות של כלל העובדים שם, מארחים בכיף, יש פינת המתנה נעימה עם הרבה חומר לקרוא (מגזינים כמו "אוטו", "אוטו שטח" ו"בלייזר" :twisted: ), אבל יותר מכל את המוכנות שלהם לעזור, להסביר ולהראות מה התקלה ואיך תוקנה, ואת המקצועיות שלהם!

לשם אני יודע שאחזור בוודאות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לאור ההמלצות החמות גם אני לקחתי את הפג'טה שלי למעבדה.

הבעיה: משיכה ימינה. מעבר לזה רציתי שיעיפו מבט לראות אם יש עוד בעיות מכיוון שההיגוי הרגיש לי מעט עמום יחסית למה שצריך להיות.

 

הגעתי בבוקר, המקום נקי ומסודר מאוד. עידן קיבל אותי והופקדתי בידיו של ג'וג'ו ועוד בחור שלצערי את שמו אני לא זוכר.

בוצעה נסיעה באוטו, הרכב הועלה ל"שולחן הניתוחים" וג'וג'ו והבחור השני עשו שם מה שעשו. התוצאה הסופית הגה שונה לגמרי ממה שהכרתי! חד,מדוייק וללא שום סטיות! יותר טוב ממה שציפיתי.

 

אז המון תודה גם לעידן על קבלת הפנים החמה וגם לג'וג'ו והבחור שעבדו על האוטו במקצועיות ואדיבות.

 

הרכב אגב הינו 306 GTI-6 ככה שההגה זה מרכיב חשוב :wink:

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כחלק ממסע ההכנות של הסיאט קורדובה שלי לטסט עוד חודשיים, הלכתי למעבדה לרכב בחולון לכיוון פרונט - לראשונה מאז שקניתי את האוטו.

ההמלצות שיש פה בפורום עליהם באמת הוכיחו את עצמן - מדובר במקום מרווח ונקי ובחבר'ה מקצוענים ונחמדים שהתעניינו ברכב והקדישו לו את הזמן הראוי והעניקו טיפול מעולה. עכשיו האוטו יציב ופונה חד וחלק וגם במהירויות תלת ספרתיות הוא נוסע כמו שלא חשבתי שהוא מסוגל..

אחלה מקום, אחלה שירות, וגם המחיר לדעתי סביר והוגן לגמרי בהתחשב ברמה (250 שקל). מאוד מומלץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לאחר התיקון במוסך רון הלכתי לבצע כיוון פרונט במעבדה לרכב .

 

קיבל אותי בזריזרות בחור שעבד שם וביצענו ביחד נסיעת מבחן , הסברתי לו מה מפריע לי וחזרנו למוסך.

 

הרכב עלה על ליפט ובוצע כיוון פרונט ומרכוז ההגה .

 

עכשיו הרכב לא מושך ימינה ונוסע מעולה !!

 

גם המחיר יחסית לתמורה הוא טוב מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום החלפתי במעבדה 4 בולמים מסוג בילשטיין B4 לגולף 2001.

עידן קיבל אותי והסבירל לי על הבולמים של בילשטיין.

ג'וג'ו ועוד בחור עשו עבודה מקצועית הכולל פירוק והרכבה של הבולמים, כריות בולם וכיוון פרונט.

 

השרות היה מאולה!

ממליץ לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

ביום רביעי האחרון ב 2/5 , נסעתי עד לחולון לבצע כיוון פרונט לרכב כי חשבתי באמת שצריך, הגעתי למכון בדיקה

(היה ריק בלי רכבים) ציפיתי להמולה ולחכות בתור , כי כמו שכל כך הרבה חבר'ה מהפורום כתבו כאן הרגשתי כאילו עקב ההמלצות והמהללים שאני נוסע לאלוהים הפרונט בישראל , הגעתי קיבל אותי בחור שלא ממש הציג את עצמו ישר שאל איפה האוטו , משם הסתכלות קצרה לאוטו וישר תשובה מהירה " יש לך טויו אז אני לא יכול לתקן לך משיכות בהגה :? , טוב המשכתי אז אמרתי לו אוקי אבל בבדיקה אמרו לי שאחד הגלגלים עקומים , תשובה : " אין לי מה להסתכל על מה שאמרו לך בבדיקה " אמרתי לו בסדר שניה רק תעיף מבט אולי בכל זאת , " לא זה לא מעניין אותי הם לא מבינים כלום " משם הוא אמר לי בוא ניצא לנסיעה , וראה את הרכב , אמר לי שהמשיכה של ההגה שמאלה לא ברת תיקון כי זה הצמיג , אמרתי לו שזה כבר היה לפני הצמיג ואין קשר לצמיג , המשכנו לבדיקה , הכל שם חצי אדום נאמר לי שהאדום הזה לא משנה והאדום הזה לא רלוונטי והאדום הזה לא חשוב , לי יש הבנה של 0 בנושא ולכן הקשבתי לו , הוא טען שאני לא צריך כיוון פרונט ורק יישור הגה , שיחרר שתי ברגים בורג כל צד , שיחק 2 שניות עם הבורג ונעל , אמרתי לו שלא ביצעתה כיוון פרונט לדבריך ורק יישור גלגל הגה האם יש אפשרות לעשות את זה רק 200 ולא 250 , הרי כיוון פרונט לא היה פה , נענתי בתשובה קצרה וחד משמעית לא.

 

קיצר לסיכומו של עיניין , לא קיבלתי רושם של מקום שופרא דשופרה זאת לא מעבדה ולא עובדים שם לבורנטים, עם כל הכבוד מקום נחמד שעושה את עבודתו כראוי . לא משהו שהייתי ממליץ למישהו לנסוע מאזור השרון במיוחד עד לחולון .

ההגה אכן הרגיש לי יותר ישר וזהו , לא משהו מיוחד מעבר .

הם לא עושים ניסים אם זה מה שמישהו כאן חשב לעצמו.

 

לא היחס הקר ולא ה"עבודה הקשה " באמת גורמים לבן אדם לשרוף דלק ו250 שקל עד לחולון , התמחור של העבודה שעשו לי לפי דעתי פשוט מנותק מהמציאות , עבדו לי על הרכב ואני לא צוחק 10 דקות !(כולל הסיבוב כיף שעושה הבחור על הרכב) מהרגע שהאוטו על הליפט חיבורים החיישנים וקריאת המחשב.

 

מי שבאזור יכול לעשות אצלם בלב שקט , מקום חביב ורגיל , שוב אני חייב להדגיש , לא זה לא כמו שזה נשמע מעבדה

מכון כיוון פרונט כמו המון מכוני כיוון פרונט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

החלפתי היום צמיגים ברכב של אישתי (לנדרובר דיסקברי II) והפנצרמאכר הסב את תשומת ליבי לכך שהקדמיים אכולים בחלקם הקדמי והמליץ על כיוון פרונט.

אחרי הניסיון הטוב עם שתי האלפות היה לי ברור שאני נוסע למעבדה.

טיפול מקצועי ויחס חם כמו תמיד, כולל סבלנות לשאלות הלקוח המתעניין.

תודה לעידן ולג׳וג׳ו, כיף להגיע אליכם!

שי 

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
ביום רביעי האחרון ב 2/5 , נסעתי עד לחולון לבצע כיוון פרונט לרכב כי חשבתי באמת שצריך....

לסיכומו של עיניין , לא קיבלתי רושם של מקום שופרא דשופרה זאת לא מעבדה ולא עובדים שם לבורנטים, עם כל הכבוד מקום נחמד שעושה את עבודתו כראוי . לא משהו שהייתי ממליץ למישהו לנסוע מאזור השרון במיוחד עד לחולון .

ההגה אכן הרגיש לי יותר ישר וזהו , לא משהו מיוחד מעבר .

הם לא עושים ניסים אם זה מה שמישהו כאן חשב לעצמו.

 

לא היחס הקר ולא ה"עבודה הקשה " באמת גורמים לבן אדם לשרוף דלק ו250 שקל עד לחולון , התמחור של העבודה שעשו לי לפי דעתי פשוט מנותק מהמציאות , עבדו לי על הרכב ואני לא צוחק 10 דקות !(כולל הסיבוב כיף שעושה הבחור על הרכב) מהרגע שהאוטו על הליפט חיבורים החיישנים וקריאת המחשב.

 

מי שבאזור יכול לעשות אצלם בלב שקט , מקום חביב ורגיל , שוב אני חייב להדגיש , לא זה לא כמו שזה נשמע מעבדה

מכון כיוון פרונט כמו המון מכוני כיוון פרונט .

:mm_yeah:

 

כשמגיע אז מגיע (והנה, באמת פירגתי, בעמוד הקודם) אבל כנראה ש"וישמן ישורון ויבעט"

המעבדה שזכתה לכל כך הרבה שבחים פה כנראה השמינה מנחת ושכחה איך נותנים שירות.

 

המשיכה בהגה ימינה אמנם התמתנה מאוד מאז שביצעתי את הכיוון, אבל לא נעלמה לגמרי.

החלטתי לסוע שוב, מנתניה לחולון ולפתור את זה סופית.

 

לפני כן הייתי אצל הצמיגאי שלי שאיזן את הגלגלים על האוטו (למעשה רק בדק, לא היה מה לאזן) וניפח לחץ זהה בכולם.

אחרי כן יצאתי לחולון וחיכיתי במקום לביצוע מתיחה של "תת שילדה" בצד ימין, כדי להעלים את המשיכה.

 

את אנדרי לא ראיתי. רק את ז'וז'ו.

כששאלתי את עידן אם ז'וז'ו יעבוד על האוטו שלי הוא אמר שהוא "יהיה מעורב".

 

כרציתי להיות ליד האוטו עידן אמר שלא. שאי אפשר.

אמרתי לו שתמיד היה אפשר. גם בפעם הקודמת.

הוא נתן את הסיבה הרגילה של מוסכים "היה לנו מקרה ביטוח" - שזה אומר שאין ביטוח למי שלא מהצוות להסתובב במוסך.

(יש לציין כי באוטו שהיה באותו זמן על הליפט טיפל האיש שלו ולמטה היה מישהו שלא מצוות המכון)

 

אמרתי לו שאני אף פעם לא מכניס אוטו למקום שבו אני לא יכול לעמוד לידו.

הוא מיד הציע לי שאפשר לבטל את העניין ושאסע לדרכי.

(כנראה שיש להם מספיק לקוחות מהסביבה. כבר לא צריך להשקיע בלקוחות שמגיעים מרחוק בגלל המלצות ב carsforum)

 

בקיצור, אני ממש כבר לא ממליץ על המקום.

בהמלצה הקודמת כתבתי "בניגוד למקומות אחרים, במעבדה אין להם מה להסתיר והם לא מנפנפים אותך למשרד, רחוק מהאוטו"

עכשיו כנראה שיש להם.

 

אז כיוון פרונט אני יכול בנתניה.

לא צריך לסוע עד חולון בשביל שינפנפו אותי למשרד.

 

ראו הוזהרתם :|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אתה וגם ערסקטן אנשים עם ראייה צרה.

הגעתם למקום, אני בטוח שקיבלו אתכם בסבר פנים יפות, עשו לכם עבודה על האוטו, העבודה הצליחה ובכל זאת מצאתם על מה להתלונן, אחד על המחיר המופקע על העבודה ואחד על זה שלא נתנו לו להיות ליד האוטו.

 

אגב, אם נפנפו אותך למשרד אז זכיתך לשבת בחברתו של עידן. אם נפנפו אותך לחדר ההמתנה אז בוודאי שמת לב לחלון הזכוכית הענק שיש שם שממנו ניתן לתצפת ולראות בדיוק מה עושים לרכב שלך. חבל שגם לא טרחת לציין שקיים מעקה שממנו ניתן להשקיף בכינון ישיר אל הרכב שלך שעובר טיפול אצל בעלי מקצוע אמיתיים ואמינים.

 

יש תגובות שמחליאות אותי, זו בהחלט אחת מהן. ישראלים טיפוסים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:mm_yeah:

 

כשמגיע אז מגיע (והנה, באמת פירגתי, בעמוד הקודם) אבל כנראה ש"וישמן ישורון ויבעט"

המעבדה שזכתה לכל כך הרבה שבחים פה כנראה השמינה מנחת ושכחה איך נותנים שירות.

 

המשיכה בהגה ימינה אמנם התמתנה מאוד מאז שביצעתי את הכיוון, אבל לא נעלמה לגמרי.

החלטתי לסוע שוב, מנתניה לחולון ולפתור את זה סופית.

 

לפני כן הייתי אצל הצמיגאי שלי שאיזן את הגלגלים על האוטו (למעשה רק בדק, לא היה מה לאזן) וניפח לחץ זהה בכולם.

אחרי כן יצאתי לחולון וחיכיתי במקום לביצוע מתיחה של "תת שילדה" בצד ימין, כדי להעלים את המשיכה.

 

את אנדרי לא ראיתי. רק את ז'וז'ו.

כששאלתי את עידן אם ז'וז'ו יעבוד על האוטו שלי הוא אמר שהוא "יהיה מעורב".

 

כרציתי להיות ליד האוטו עידן אמר שלא. שאי אפשר.

אמרתי לו שתמיד היה אפשר. גם בפעם הקודמת.

הוא נתן את הסיבה הרגילה של מוסכים "היה לנו מקרה ביטוח" - שזה אומר שאין ביטוח למי שלא מהצוות להסתובב במוסך.

(יש לציין כי באוטו שהיה באותו זמן על הליפט טיפל האיש שלו ולמטה היה מישהו שלא מצוות המכון)

 

אמרתי לו שאני אף פעם לא מכניס אוטו למקום שבו אני לא יכול לעמוד לידו.

הוא מיד הציע לי שאפשר לבטל את העניין ושאסע לדרכי.

(כנראה שיש להם מספיק לקוחות מהסביבה. כבר לא צריך להשקיע בלקוחות שמגיעים מרחוק בגלל המלצות ב carsforum)

 

בקיצור, אני ממש כבר לא ממליץ על המקום.

בהמלצה הקודמת כתבתי "בניגוד למקומות אחרים, במעבדה אין להם מה להסתיר והם לא מנפנפים אותך למשרד, רחוק מהאוטו"

עכשיו כנראה שיש להם.

 

אז כיוון פרונט אני יכול בנתניה.

לא צריך לסוע עד חולון בשביל שינפנפו אותי למשרד.

 

ראו הוזהרתם :|

 

ראשית צר לנו שהתאכזבת.

 

ברשותך נזכיר את כל המקרה.

חזרת לבצע טיפול שהוצא לך בביקור הראשון במעבדה.

מכיוון שסרבת לבצעו נשארה משיכה קלה.

בפעם הראשונה שהגעת אלינו הוסבר לך שאם לא תבצע את אותו הטיפול תשאר עדיין משיכה קלה.

 

במעבדה יש גדר הפרדה בסמוך לרכב וניתן לצפות בעבודה בבטחה ממרחק של 2 מטר מהרכב.

חצי מטר משם יש חדר המתנה ממוזג וענק עם חלון לכל אורכו שגם משם ניתן לצפות ברכב.

 

האדם שראית שלא היה מצוות המוסך הוא שמאי רכב, שמתוקף תפקידו צריך להיות בשטח העבודה ולתעד את העבודה.

 

אנחנו מאוד מעריכים את העובדה שהלקוחות שלנו מגיעים אלינו ממקומות רחוקים וצר לנו שיצאת מאוכזב.

לאור מקרים שקרו, לא ניתן לעמוד בצמוד לעובדים בשטח העבודה.

תמיד אנחנו קוראים ללקוח אל עמדת הכיוון אחרי שהרכב נמדד ויש תוצאות על המסך.

הלקוח מעורב ומיודע בכל הטיפול על הרכב תוך שקיפות והתיעצות מתמדת מול הלקוח.

 

 

חשוב להדגיש שאנחנו עושים מאמצים לעמוד בציפיות הגבוהות של הלקוחות, יש דברים שאין באפשרותנו לבצע בגלל סיבות חוקיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...