Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיוון פרונט מקצועי למי שלא מתפשר על איכות - המעבדה לרכב, חולון


שימו לב! השרשור הזה בן 2411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים ערב טוב, כבר מספר שנים אני עושה את על כיווני הפרונט ו במעבדה אצל עידן וג'וג'ו ,החברה האלה מקצוענים!

בעלי רמת שירות מהטובה ביותר בענף, עם הסבר לכל אורך העבודה .

 

הגעתי הבוקר לכיוון נוסף לאחר שהייתה לי סטייה קטנה ימינה ב C4 VTS . ג'וג'ו עשה סיבוב וכבר ידע על מה מדובר .

 

העלנו את האוטו על הליפט 30 דקות אחרי האוטו ירד נוסע ישר ללא שום בעיות.

 

אין מה לומר

אחלה שירות ומקצוענות !

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא מזמן רכשתי רביעיית גלגלים לרכב שלי, ואחרי איזון שלא הייתי מרוצה ממנו בצמיגיה, החלטתי ללכת לפי המלצות שקראתי בפורום למעבדה.

בנוסף, הייתה לי סטייה ברכב ימינה שרציתי להעלים.

 

התקשרתי לעידן, קיבלתי ממנו הצעת מחיר והזמנה להגיע למחרת בבוקר.

וכך נעשה.

 

מי שעבד לי על הרכב היה ז'וז'ו, שאיך שהגעתי למכון יצא איתי לסיבוב על הרכב, היה קשוב לכל טענה ובעיה, עירב בכל פרט בתהליך העבודה שהרכב הולך לעבור.

הפדנטיות שלו לגבי תקינות הרכב הייתה ברורה.

(צריך ליראות אותו מכוון את הגלגלים בשביל להבין על מה מדובר)

לאחר האיזון והכיוון פרונט הראשוני היה שיפור משמעותי ברעידות שהיו לי בעקבות הכיוון הלקוי, והסטייה ימינה כמעט ונעלמה לגמרי.

אך שמתי לב שבמהירויות גבוהות עדיין יש מעט רעידות, ושעדיין יש סטייה קטנטנה ימינה.

אז חזרתי, פעמיים לאחר האיזון והכיוון הראשון, פעם שנייה לאיזון חוזר ופעם שלישית לתיקון סופי של סטיית הרכב.

(פיין טיונינג אם תרצו)

חייב לציין שאמנם הגעתי שלוש פעמים, ויש אנשים שהיו מתאכזבים שהכל לא נפתר "במכה", אבל הרגשתי שעושים שם הכל בשביל לרצות.

יש לא מעט מקומות שהיו רואים בלקוח כמוני כ"קרצייה", אבל ז'וז'ו נתן את ההרגשה בכל הפעמים שהגעתי כאילו זאת הפעם הראשונה שהוא מטפל בי.

ולזה אני קורא שירות.

אז תודה למעבדה, ובפרט לז'וז'ו, שעכשיו אני יכול להגיד שעשה לי עבודה מושלמת על הרכב. (שירוקו שחורה goodyear)

התשלום לא היה זול, אבל מבחינתי היה שווה כל שקל.

חג שמח

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מזמן רכשתי רביעיית גלגלים לרכב שלי, ואחרי איזון שלא הייתי מרוצה ממנו בצמיגיה, החלטתי ללכת לפי המלצות שקראתי בפורום למעבדה.

בנוסף, הייתה לי סטייה ברכב ימינה שרציתי להעלים.

 

התקשרתי לעידן, קיבלתי ממנו הצעת מחיר והזמנה להגיע למחרת בבוקר.

וכך נעשה.

 

מי שעבד לי על הרכב היה ז'וז'ו, שאיך שהגעתי למכון יצא איתי לסיבוב על הרכב, היה קשוב לכל טענה ובעיה, עירב בכל פרט בתהליך העבודה שהרכב הולך לעבור.

הפדנטיות שלו לגבי תקינות הרכב הייתה ברורה.

(צריך ליראות אותו מכוון את הגלגלים בשביל להבין על מה מדובר)

לאחר האיזון והכיוון פרונט הראשוני היה שיפור משמעותי ברעידות שהיו לי בעקבות הכיוון הלקוי, והסטייה ימינה כמעט ונעלמה לגמרי.

אך שמתי לב שבמהירויות גבוהות עדיין יש מעט רעידות, ושעדיין יש סטייה קטנטנה ימינה.

אז חזרתי, פעמיים לאחר האיזון והכיוון הראשון, פעם שנייה לאיזון חוזר ופעם שלישית לתיקון סופי של סטיית הרכב.

(פיין טיונינג אם תרצו)

חייב לציין שאמנם הגעתי שלוש פעמים, ויש אנשים שהיו מתאכזבים שהכל לא נפתר "במכה", אבל הרגשתי שעושים שם הכל בשביל לרצות.

יש לא מעט מקומות שהיו רואים בלקוח כמוני כ"קרצייה", אבל ז'וז'ו נתן את ההרגשה בכל הפעמים שהגעתי כאילו זאת הפעם הראשונה שהוא מטפל בי.

ולזה אני קורא שירות.

אז תודה למעבדה, ובפרט לז'וז'ו, שעכשיו אני יכול להגיד שעשה לי עבודה מושלמת על הרכב. (שירוקו שחורה goodyear)

התשלום לא היה זול, אבל מבחינתי היה שווה כל שקל.

חג שמח

 

תודה רבה על המילים החמות, זה מחמם לנו את הלב ונותן לנו כוחות לתת שרות טוב יותר.

 

חשוב שלקוחותנו ידעו שאין באפשרותנו לבחון רעידות במהירויות גבוהות.

אנחנו זקוקים למשוב מהלקוח אחרי נסיעה במהירות גבוהה.

לקוחות שמגיעים מרחוק מומלץ לצאת לכבישים מהירים בקרבת המעבדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצות:

הכנסתי את הרכב לטיפול ״המעבדה״ עקב רעשים וחריקות בניסעה, רעידות, ורעשים בזמן סיבוב ההגה: טיוטה קרולה 99 עם 250,000 ק״מ... היה צריך להחליף ציריה, גנטים עקומים, מסרק הגה + איזון גלגלים אך לשם כך היה צריך להחליף קודם גם צמיגים (על הרכב היו סינים זולים ושחוקים): איתור התקלות היה מדוייק, הטיפול היה מהר ומקצועי, התקלות סודרו והמחיר סביר.

 

זמן קצר לאחר מכן חזרתי שוב בעקבות רעשים בסיבוב ההגה (הפעם זיהיתי שמדובר במשאבת הגה). העניין טופל שוב באופן מהיר ומקצועי, ללא עלות - החלפת צינור נוזל+מילוי שמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הייתי במעבדה לצורך בדיקת רכב כאשר אני הוא המוכר, ישר ציינתי שהגעתי מהפורום והקונה קיבל אחלה הנחה, הבדיקה הייתה מאד קפדנית ויצא בבדיקה בדיוק מה שסיפרתי לקונה בלי הרבה בלבולי מוח מיותרים,תודה רבה על היחס

ואין ספק שכשאר אני ארצה לקנות רכב אגיע אליכם!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

רציתי להודות ולשבח את צוות המעבדה .

הגעתי לכיוון פרונט וגלגלים אחוריים ברכב ישן , ג'וג'ו גילה שהמתלה האחורי עקום ולא ניתן לכיוון פשוט ולכן קיבלתי הצעת מחיר חדשה עבור העבודה כולל יישור המתלה באמצעות כלים הידראולים.

בתחילה תוקנה זווית הCAMBER של הגלגלים האחוריים ולאחר מכן התגלה שגם כיוון הTOE צריך יישור.

למרות שעבדו על הרכב הרבה מעבר למה שתוכנן עם כמה הפתעות בדרך לא התייאשו ובסוף העבודה לא דרשו כסף מעבר להצעת המחיר שניתנה!

 

צוות המעבדה הם מקצועניים ובעלי מודעות שירות גבוהה הרבה מעבר למה שמקובל בארץ ,שמחתי להכיר ואשמח לחזור בעתיד!

 

רמבו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שרכשתי את הרכב הנוכחי הרגשתי שההגה לא ממורכז (0) ואחרי שהחלפתי גם את הצמיגים והצמיגאי ראה שחיקה פנימית, לא היה מנוס מלהכניס את האוטו לכיוון פרונט, ולמחרת הרכב (אחרי המלצות של מביני עניין) נכנס "למעבדה לרכב" בניצוחו של בחור מבריק בשם ג'וואד (ג'וג'ו). לאורך כל הכיוון ג'וג'ו לא זע מהרכב והיה צמוד לבחור החביב שכיוון תוך מתן הנחיות מדויקות לפתיחה וסגירה (של הזוויות), כבר מהרגע הראשון הבנתי שמדובר באיש מקצוע מן המדרגה הראשונה, הוא הסביר לי שברכבים הללו החשיבות הגבוהה יותר - היא כיוון הסרן האחורי, והוסיף שאפשר לעשות את הכיוון הכי מדויק בעולם לסרן הקדמי - אבל אם האחורי לא יהיה מדויק - כאילו שלא עשו כלום! כשהגעתי לשם הכיוון האחורי היה קטסטרופלי (הרכב כנראה שהכיר מקרוב את כל המדרכות של חיפה), הגלגל השמאלי (אחורי) היה בזווית של 6.7 פלוס בעוד הימני היה בזווית של 2.9 מינוס - כמובן שהתגברו על זה תוך מספר דקות לא רב.

 

שאלתי את ג'וואד בנוגע להנמכה מקצועית של הרכב והוא הציע להימנע מזה כיוון שזה ייצור מינוס קאמבר בגלגלים, דבר שברכב הזה איננו בר כיוון. מה גם שהרכב הינו בעל אופי נהיגה ספורטיבי מטבעו ולכן הכי נכון להשאיר אותו מקורי.

 

המקום עצמו מתוקתק למשעי ונראה כמו מעבדה של נאס"א - לא פחות (הייתי שם, בנאס"א יוסטון) . רק עגלת הסופר עם הציוד הכבד הסגירה שבכל זאת מדובר במכון לכיוון פרונט.

 

הם גם מבצעים בדיקות רכב לפני קניה כולל בדיקת כ"ס על הגלגל בעלות של 500 שקל לרכב פרטי.

 

המחירים הגיוניים ומתכתבים באופן ישיר עם ההגינות.

 

(הרכב המדובר הינו אלפא 159 מדהימה ואיכותית. ובסגמנט שלה הרכב הכי יפה בעולם!!)

 

רח' הסתת 5 אזור התעשייה חולון.

 

טל' ג'וואד - 052-3808010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגעתי ל"מעבדה" לכיוון פרונט פגשתי צוות מקצוענים שמבינים עניין ואין ספק שאחרי כיוון הרכב מרגישים את ההבדל

אז תודה לעידן ולז'וז'ו על היחס החם ועל המקצועניות, תמשיכו ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

רי שרכשתי את הרכב הנוכחי הרגשתי שההגה לא ממורכז (0) ואחרי שהחלפתי גם את הצמיגים והצמיגאי ראה שחיקה פנימית, לא היה מנוס מלהכניס את האוטו לכיוון פרונט, ולמחרת הרכב (אחרי המלצות של מביני עניין) נכנס "למעבדה לרכב" בניצוחו של בחור מבריק בשם ג'וואד (ג'וג'ו). לאורך כל הכיוון ג'וג'ו לא זע מהרכב והיה צמוד לבחור החביב שכיוון תוך מתן הנחיות מדויקות לפתיחה וסגירה (של הזוויות), כבר מהרגע הראשון הבנתי שמדובר באיש מקצוע מן המדרגה הראשונה, הוא הסביר לי שברכבים הללו החשיבות הגבוהה יותר - היא כיוון הסרן האחורי, והוסיף שאפשר לעשות את הכיוון הכי מדויק בעולם לסרן הקדמי - אבל אם האחורי לא יהיה מדויק - כאילו שלא עשו כלום! כשהגעתי לשם הכיוון האחורי היה קטסטרופלי (הרכב כנראה שהכיר מקרוב את כל המדרכות של חיפה), הגלגל השמאלי (אחורי) היה בזווית של 6.7 פלוס בעוד הימני היה בזווית של 2.9 מינוס - כמובן שהתגברו על זה תוך מספר דקות לא רב.

 

שאלתי את ג'וואד בנוגע להנמכה מקצועית של הרכב והוא הציע להימנע מזה כיוון שזה ייצור מינוס קאמבר בגלגלים, דבר שברכב הזה איננו בר כיוון. מה גם שהרכב הינו בעל אופי נהיגה ספורטיבי מטבעו ולכן הכי נכון להשאיר אותו מקורי.

 

המקום עצמו מתוקתק למשעי ונראה כמו מעבדה של נאס"א - לא פחות (הייתי שם, בנאס"א יוסטון) . רק עגלת הסופר עם הציוד הכבד הסגירה שבכל זאת מדובר במכון לכיוון פרונט.

 

הם גם מבצעים בדיקות רכב לפני קניה כולל בדיקת כ"ס על הגלגל בעלות של 500 שקל לרכב פרטי.

 

המחירים הגיוניים ומתכתבים באופן ישיר עם ההגינות.

 

(הרכב המדובר הינו אלפא 159 מדהימה ואיכותית. ובסגמנט שלה הרכב הכי יפה בעולם!!)

 

רח' הסתת 5 אזור התעשייה חולון.

 

טל' ג'וואד - 052-3808010

 

פורסם ב 27.04.2013 בטעות בשרשור אחר ואיזוטרי על "המעבדה לרכב" ולא בשרשור המרכזי שכאן [לא בגללי]

 

בנוסף היום 07.07.2013 נכנסתי למעבדה לכיוון גלגלים משום שבסיבוב חד שמאלה ולחיצה חזקה הגלגל נגע בבטנה של בית הגלגל. ג'וג'ו בדק ומצא שהכיוון פיקס אלא שהבטנה לא תפוסה כפי שצריך ע"י כל הברגים הכניס שייבה גדולה שתתפוס והבריג. מיותר כמעט לציין שלא חויבתי, אבל בכל זאת, כי בימנו הדבר איננו מובן מאליו.

 

אלפא רומיאו 159

 

בן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הייתי ב"מעבדה" לכוון פרונט ובאק.

השרות היה מאוד מקצועי ואדיב וברצוני לציין לשבח בחור בשם אייל שדאג לרכב שלי לאורך כל הדרך.

ציינתי גם שאני מהפורום וקיבלתי הנחה קטנה :)

בקיצור ממליץ!

2017 Citroen C3 Shine

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום ההייתי במעבדה בכדי לסדר כל מני רעשים ונקישות בפרונט. תוך רבע שעה פתרו בעיות שבמקומות אחרים בכלל לא ידעו איך לגשת. עכשיו אין , לא נקישות אין רעשים . אין ספק מקצוענים שיודעים מה לעשות. תודה. תמיר:-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום למעבדה!

 

ברשותי פולקסוואגן בורה דיזל שנת 2000.

 

היא צריכה כיוון פרונט/איזון גלגלים ומירכוז הגה. אפשר לדעת כמה דבר כזה עולה בערך?

 

תודה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...