Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיוון פרונט מקצועי למי שלא מתפשר על איכות - המעבדה לרכב, חולון


שימו לב! השרשור הזה בן 2411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עידן שלוום

 

אני שמח למצוא תגובה שלך פה בפורום.

 

יש אי הבנה קלה אצל הקורא שהגיב לפניך, ויש אי דיוק קל בתגובה שלך אז ננסה להעמיד דברים על דיוקם:

1. פעם קודמת בוצע באוטו שלי גם כיוון פרונט וגם מתיחה

(למרות שבהתחלה היססתי לבצע את המתיחה שהוצעה לי, בסוף - בגלל שעמדתי ליד האוטו וראיתי במה מדובר ואיך זה נעשה - הסכמתי. הסטיה אכן התמתנה (לא נעלמה לגמרי), וכתבתי בעבר שהיה כייף לנהוג הביתה)

2. הפעם הזו, לא בוצע שום תיקון באוטו.

 

הן המעקה שמדובר עליו והן חלון הזכוכית לא נמצאים במרחק שני מטר מהרכב. הם במרחק גדול הרבה יותר.

בכל זאת, לא נכנס עכשיו לוויכוח כמה מטרים יש/אין בין הרכב המטופל למעקה.

 

לי מאוד צרמה המהירות שבה הצעת לבטל את הטיפול. ממש לא היססת, לוותר על לקוח שאתה יודע "שבילה" את הבוקר בדרכים בשביל להגיע אליך. פעם שניה!

(ואני בטוח שיש אפשרות חוקית לפתור את עניין הביטוח)

 

יכול להיות שלאנשים אחרים מספיק שיגידו להם הקאמבר שלך ככה, הקסטר שלך ככה, נעשה לך ככה וככה בעודם יושבים במשרד.

לי (ולעוד הרבה אחרים) זה ממש לא זה.

 

מה שחשווב זה האם אפשר לבוא ולראות באופן ישיר מה ואיך נעשה לרכב, זה מה שמאפשר להמליץ או לא להמליץ על מקום/עובד מסוים.

 

פה פישלתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חודש מאוחר יותר...

המעבדה שלום! אני מקווה שאתה (עידן) עדיין נכנס לראות כאן את התגובות ואני לא "משאיר פתק בכותל".

 

אני לא יודע אם אתה זוכר אותי, שמי איגור ואני הבעלים של גולף MK4 GTI. ביצעתי אצלכם כיוון פרונט וכיוון גובה אחרי התקנת קוילאוברים ברכבי.

לפני כמה חודשים רכשתי זוג ספייסרים לגלגלים האחוריים, אחרי ההתקנה הצמיג התחיל לשפשף בכנף בזמן הנסיעה, אפילו רגועה. אחת האפשרויות כדי להפסיק את זה היה לעשות קאמבר שלילי של מעלה אחת בציר האחורי. כמובן שיש אופציות אחרות, כגון החלפת ספייסרים לעבים פחות או להגביה את הרכב מעט. אבל כזה אני, אוהב אותן שמנות ונמוכות, לכן התקנת שימסים לקאמבר הייתה עבורי אופציה הכי מקובלת.

התקשרתי אליך לגבי הסוגייה הזאת וענית לי שצריך לראות ושאני אגיע לבית עסק שלך בחולון. מקובל עליי, לא הבטחת לי כלום אך אמרת שנבדוק מה אפשר לעשות. הגעתי למעבדה, אתה לא היית שם, קיבל אותי בחור בשם ג'וג'ו. סיפרתי לו את הסיפור. התשובה של הבחור הייתה קצרה וקרה "לא, אי אפשר לעשות כלום". ועוד הוא הוסיף "או שתגביה או שתוריד ספייסרים".

כיוון שהידע שלי בנושא שואף לאפס, אני הסתמכתי על הידע של אותו הבחור וקיבלתי את התשובה שלו כעובדה. אי אפשר אז אי אפשר. הוא איש מקצוע, אני לא אתווכח איתו.

עברו כחודשיים מאז, הורדתי את הספייסרים, עכשיו אני בלי. הנסיעה חלקה, האוטו לא משפשף, גם לא במצבים קיצוניים בזמן נהיגה ספורטיבית. נשמע סבבה, לא?

אבל ממש לא מזמן, תוך כדי שיטוטים באינטרנט, מצאתי אשכול של בחור שכן התקין שימסים לגולף MK4 שלו. כנראה שהוא עשה את זה מבלי להתייעץ עם ג'וג'ו...איזה הזוי הוא..הנה הת'רד המדובר:

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4394335-DIY-Rear-Camber-Shims

 

אני לקוח מאוכזב, לא אשקר ולא אצבע את הדברים בוורוד. אני הגעתי אליכם לחולון מאשקלון, אחרי מאמצים להחליף משמרות בעבודה (ואני כבר לא מדבר על הוצאות דלק) כדי לשמוע "לא". את זה יכולת להגיד לי בטלפון ולחסוך לי את הנסיעה. אבל אמרת ש"נבדוק" את זה. לא הייתה שום בדיקה אלא "לא" מילולי בלבד. אם אתם יודעים מראש שבפלטפורמה הזאת אי אפשר להתקין שימסים, למה להגיד לי שאני אבוא? ואם באמת אי אפשר להתקין את זה, אז איך זה שאנשים כן מתקינים את זה? מה שאפשר לעשות טכנית בחו"ל אי אפשר לעשות בארץ?

 

בשורה תחתונה, אני חש אכזבה מהקייס הזה ולא כי נסעתי עד אליכם לחינם, אלא מהעובדה שזה כן ניתן לביצוע, צריך רק טיפת רצון.

 

מצפה לתגובה/תשובה ממך.

 

איגור.

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איגור שלום

צר לי שאתה מאוכזב.

 

אני מעריך את זה שספרת לנו ולא שמרת בבטן.

 

אם מוסיפים דיסקית מרווח בטבור הציר האחורי (כמו בפרויקט)יוצרים הקבלה לקויה בין צלחת הבילום לבין אוכף הבילום.

אם תקרא את כל השירשור תשים לב שהוסיפו דיסקית מרווח גם מאחורי אוכף הבילום.

 

 

בלתי חוקי לחלוטין במדינת ישראל ובצדק.

עלול לגרום לרעידות בבלימה ,שחיקה לא אחידה של הבלמים,ואף לכשל במערכת הבילום.

 

עם כל הרצון לעזור לך.

אתה לא מצפה שמישהו ישב בבית סוהר כדי לסדר לך קמבר שלילי בסרן האחורי.

 

אם נסתכל על העובדות, אז אף מכון כיוון פרונט אחר לא הציע לך פתרון טוב יותר משלנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא מלין באשר לכך שלא בוצע השינוי. הוא מלין כי בטל' נאמר לו שאפשר לבדוק ולכן נסע אליכם מרחוק רק בשביל לשמוע "לא" קר וחד משמעי שיכל להיאמר גם בטל' ולמנוע ממנו את הטירחה. מה גם שחווית השירות וההתייחסות ללקוח חשובה לא פחות ונראה שהבחור המדובר לא מצטיין בכך.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה חמה על צוות "המעבדה"

 

שלום לכולם,

 

כמובא לעיל ברצוני להמליץ לכל חברי הפורום לפנות ל"מעבדה" בכל תקלה הקשורה למכלוללי פרונט ,מתליום וכו'.

 

אספר בקצרה את ההתנסות שלי איתם,

הגעתי עם רכבי(מאזדדה 3 קומפורט 2004) לאחר שנשמעו רעשים שונים מכיוון הפרונט, רעש בסיבוב הגה וכן שהיה מופיע בכל פעם שנסעתי על פסי האטה.

 

הגעתי למעבדה, פניתי לז'ו'ו והאחרון מייד החל לפעול לאיתור התקלות, הדיאגנוז הכללה נסיעה ברכב תוך ניסיון אמיתי לשמוע את הרעשים עליהם דיווחתי ,הרמת הרכב על ליפט וכן בדיקה על מכשיר ייעודי לאיתור תקלות.

 

אני לא מגיע מתחום הרכב אך לעניות דעתי מדובר בבעל מקצוה מדרגה ראשונה!

ז'וזו איתר התקלות במהרה , ותוך שהוא מסביר ומפרט בסבלנות ובנחמדות ממה נובע כל רעש

החלטתי להשאיר את הרכב לעבודה , ז'וזו דאג לי לטרמפ לתל אביב שאוכל להגיע לעבודה

לאחר מספר שעות הגעתי חזרה למעבדה, קיבלתי שוב הסבר מלא מפורט וסבלני אודות העבודה שבוצעה, כמו כן הוצגו לי כל החלקים שהוחלפו

 

לשם "סגירת חשבון" הופנתי לעידן, גם כאן נתקלתי ביחס מסביר פנים מנומס וסבלני

 

רבים מאיתנו נכנסו בוודאי למוסכי בוטיק מפואירים וזכו ליחס אדיב ולחדר המתנה מפואר ואולי אפילו לכוס אספרסו "על חשבון הבית" , אך כולנו זוכרים כמה נחרדנו בפעם הראשונה שנחה עיניינו על החשבון

במעבדה המחירים סבירים והיחס הרבה מעבר לכך

 

בקיצור תודה רבה לז'וז'ו ולעידן ואני מאחל לכם שנים רבות של הצלחה ושגשוג

 

חברים יקרים מומלץ

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה חמה על צוות "המעבדה"

 

שלום לכולם,

 

כמובא לעיל ברצוני להמליץ לכל חברי הפורום לפנות ל"מעבדה" בכל תקלה הקשורה למכלוללי פרונט ,מתליום וכו'.

 

אספר בקצרה את ההתנסות שלי איתם,

הגעתי עם רכבי(מאזדדה 3 קומפורט 2004) לאחר שנשמעו רעשים שונים מכיוון הפרונט, רעש בסיבוב הגה וכן שהיה מופיע בכל פעם שנסעתי על פסי האטה.

 

הגעתי למעבדה, פניתי לז'ו'ו והאחרון מייד החל לפעול לאיתור התקלות, הדיאגנוז הכללה נסיעה ברכב תוך ניסיון אמיתי לשמוע את הרעשים עליהם דיווחתי ,הרמת הרכב על ליפט וכן בדיקה על מכשיר ייעודי לאיתור תקלות.

 

אני לא מגיע מתחום הרכב אך לעניות דעתי מדובר בבעל מקצוה מדרגה ראשונה!

ז'וזו איתר התקלות במהרה , ותוך שהוא מסביר ומפרט בסבלנות ובנחמדות ממה נובע כל רעש

החלטתי להשאיר את הרכב לעבודה , ז'וזו דאג לי לטרמפ לתל אביב שאוכל להגיע לעבודה

לאחר מספר שעות הגעתי חזרה למעבדה, קיבלתי שוב הסבר מלא מפורט וסבלני אודות העבודה שבוצעה, כמו כן הוצגו לי כל החלקים שהוחלפו

 

לשם "סגירת חשבון" הופנתי לעידן, גם כאן נתקלתי ביחס מסביר פנים מנומס וסבלני

 

רבים מאיתנו נכנסו בוודאי למוסכי בוטיק מפואירים וזכו ליחס אדיב ולחדר המתנה מפואר ואולי אפילו לכוס אספרסו "על חשבון הבית" , אך כולנו זוכרים כמה נחרדנו בפעם הראשונה שנחה עיניינו על החשבון

במעבדה המחירים סבירים והיחס הרבה מעבר לכך

 

בקיצור תודה רבה לז'וז'ו ולעידן ואני מאחל לכם שנים רבות של הצלחה ושגשוג

 

חברים יקרים מומלץ

בהצלחה

 

בעל מקצוע :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

שלום לכולם,

 

המקום נקי ומסודר מאוד, קצב הקבלה, הבדיקה, האבחון והטיפול מהיר מאוד (סיבוב ברכב + כיוון פרונט וישור הגה + סיבוב נוסף לקח חצי שעה בדיוק), היחס מצויין וכל שאלה נענית בתשובה מקצועית, ממליץ בחום!

 

לחברי המעבדה יש לי רק בקשה אחת, לפני שקופצים לסיבוב ברכב של לקוח חדש ופדנט בצורה "מפגרת" (כמוני :bugeyed:) תנו הקדמה בבקשה, גם כשהיית לי מאזדה 3 מליסינג זה לא היה מובן מאליו שמתישבים לי במושב הנהג.

אני מודע לשריטה העמוקה ומקווה שתקבלו את דברי בהבנה.

 

חוץ מזה, המון תודה והמון הצלחה.

 

ערן.

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

גם תורי הגיע לעשות כיוון פרונט והיום הייתי במעבדה.

 

אין ספק שיש להם המון ניסיון וידע ולא מוותרים עד שמגיעים לערכים הרצויים.

 

ואני בהחלט מרוצה מהתוצאה ומהשירות האדיב של עידן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום לכולם,

אני נהנה לפרגן לצוות המקצוענים של המעבדה: עידן,ג'וג'ו המנהל המקצועי וכל השאר, שאין ספק שמציבים סטנדרט שרות יוצא מהכלל שלא לוקחים אותך הלקוח כמובן מאליו, אלא דואגים לפתור את כל מה שמפריע לך בשקט ומקצועיות. כך היה כאשר חזרתי אליהם אחרי 4 חודשים של שיפוץ מסרק ההגה של הקיה קרניבל שלי בגלל נקישה חוזרת בסיסוס ההגה, דבר שבעלי מקצוע אחרים טענו שחוזר בגלל השיפוץ. בפועל ג'וגו המנהל המקצועי הסביר שלא כך , פרק את מה שצריך היה( שמסתבר שממש לא קשור למסרק) תקן וחיבר הכל באופן מושלם ונכון ופתר את הבעיה. מה שמדהים הוא שהחבר'ה של המעבדה לקחו אחריות והגדילו ראש גם במה שלא היה בתחום אחריותם. המסקנה שלי היא שבמקרים של תיקוני פרונט/כיווני הגה/מסרק..לגשת למי שרואה ומטפל כל היום בכאלו..כי יהיה לך בית מקצועי לחזור אליו.

חוץ מזה המקום נעים, נקי מאוד והקפה לא רע ! אז בנוסף לזה שהמחיר היה הוגן ביחס לאלטרנטיבות השרות בסוף ניצח והיה שווה כל שקל. חברים- כיף לי לפרגן לכם !! דודי ש.:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביום חמישי בבוקר הגעתי להחלפת בולמים לקורולה שלי

את פני קיבל ג'וג'ו , שהוא מקצוען אמיתי , שהסביר והראה במפורט מה צריך להחליף .

ההחלפה כללה גם כיוון פרונט וציר אחורי , ובוצעה בסופר מקצועיות .

 

המקום נקי מאוד , מסודר ועם מכשור ברמה גבוהה .

 

לכל מי שאוהב את הרכב שלו , אין בכלל מקום להיסוס , זה המקום !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז גם אני הגעתי לפני שבועיים בערך למעבדה לאחר המלצות קודמות שקיבלתי לצורך כיוון פרונט במיאטה,

אין ספק שהיחס ראוי לציון והמקצועיות של ז'וז'ו וחברי הצוות ראויה לשבח!

אחרי כיוון זריז לפרונט ולציר האחורי הרכב מתנהג שונה לחלוטין,מרגיש חד יותר, ויושב טוב יותר.

המחיר יקר יחסית והמקום לא מקבל כרטיסי אשראי! (חיסרון), חבל רק שלא אמרו לי זאת לפני שהגעתי למועד התשלום :lol:

אבל מבחינה מקצועית ורמת שירות אני מצטרף לרשימת ההמלצות הארוכה כאן בעיניים עצומות 8)

יישר כוח!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...