Jump to content

dshamai

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dshamai

  1. שלום לכולם, אני נהנה לפרגן לצוות המקצוענים של המעבדה: עידן,ג'וג'ו המנהל המקצועי וכל השאר, שאין ספק שמציבים סטנדרט שרות יוצא מהכלל שלא לוקחים אותך הלקוח כמובן מאליו, אלא דואגים לפתור את כל מה שמפריע לך בשקט ומקצועיות. כך היה כאשר חזרתי אליהם אחרי 4 חודשים של שיפוץ מסרק ההגה של הקיה קרניבל שלי בגלל נקישה חוזרת בסיסוס ההגה, דבר שבעלי מקצוע אחרים טענו שחוזר בגלל השיפוץ. בפועל ג'וגו המנהל המקצועי הסביר שלא כך , פרק את מה שצריך היה( שמסתבר שממש לא קשור למסרק) תקן וחיבר הכל באופן מושלם ונכון ופתר את הבעיה. מה שמדהים הוא שהחבר'ה של המעבדה לקחו אחריות והגדילו ראש גם במה שלא היה בתחום אחריותם. המסקנה שלי היא שבמקרים של תיקוני פרונט/כיווני הגה/מסרק..לגשת למי שרואה ומטפל כל היום בכאלו..כי יהיה לך בית מקצועי לחזור אליו. חוץ מזה המקום נעים, נקי מאוד והקפה לא רע ! אז בנוסף לזה שהמחיר היה הוגן ביחס לאלטרנטיבות השרות בסוף ניצח והיה שווה כל שקל. חברים- כיף לי לפרגן לכם !! דודי ש.
  2. שלום לכולם, אני אשמח לקבל המלצה לרכב עבור משפחה עם 3 תינוקות, כלומר 3 סל-קלים ברכב+3 מבוגרים. הדרישות הן: 1. רכב אמין ולא יקר בעלויות טיפול, 2. חסכוני במידת האפשר בדלק 3. בטיחות ונוחות לנוסעים ברכב. התקציב - 100-130k (לא רכב חדש). תודה מראש
  3. שלום לכולם, אני אשמח לקבל המלצה לרכב עבור משפחה עם 3 תינוקות, כלומר 3 סל-קלים ברכב+3 מבוגרים. הדרישות הן: 1. רכב אמין ולא יקר בעלויות טיפול, 2. חסכוני במידת האפשר בדלק 3. בטיחות ונוחות לנוסעים ברכב. התקציב - 100-130k (לא רכב חדש). תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...