מצטרף להמלצות:
הכנסתי את הרכב לטיפול ״המעבדה״ עקב רעשים וחריקות בניסעה, רעידות, ורעשים בזמן סיבוב ההגה: טיוטה קרולה 99 עם 250,000 ק״מ... היה צריך להחליף ציריה, גנטים עקומים, מסרק הגה + איזון גלגלים אך לשם כך היה צריך להחליף קודם גם צמיגים (על הרכב היו סינים זולים ושחוקים): איתור התקלות היה מדוייק, הטיפול היה מהר ומקצועי, התקלות סודרו והמחיר סביר.
זמן קצר לאחר מכן חזרתי שוב בעקבות רעשים בסיבוב ההגה (הפעם זיהיתי שמדובר במשאבת הגה). העניין טופל שוב באופן מהיר ומקצועי, ללא עלות - החלפת צינור נוזל+מילוי שמן.