Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום כשהנעתי את הרכב נדלקה לי מנורה של מים (אדומה ) כמובן שישר כיביתי תרכב ורצתי לבדוק מים להפתעתי המיכל היה ריק אוספתי כחצי ליטר של מים רגילים והנעתי המנורה נכבתה מה עושים עכשיו .?

הולכים לקנות נוזל קירור מסוג ?

מרוקנים את כל המים ? רק את המיכל ?

המוסך המורשה אצלנו קצת גנבים אז לא מתאים לי להכנס למוסך מורשה בשביל זה אשמח לסדר נושא זה בעצמי !

פורסם

גש למכון רדיאטורים בכדי לבדוק את מערכת הקירור בלחץ. יש לאתר בהקדם את מקור הנזילה בכדי למנוע נזק רציני למנוע!

וכמובן, לא מומלץ ליסוע יותר מדי עם מים במקום נוזל קירור...

פורסם

מערכת הקירור היא סגורה. כלומר: במידה ואין נזילה, כמות זול הקירור לא אמורה להשתנות!

מכיוון שאתה מתאר מצב שלא היה נוזל קירור, בוודאות יש נזילה.

  • ספונסר פורום
פורסם

תרכוש לך נוזל קרור מקורי מסוג G12+ ותוסיף אותו על המים הרגילים שכבר

הוספת ,הנוזל נמהל במים רגילים ולכן אין בעיה .

אם אין לך מקום להוסיף תנסה להוציא מעט מים באמצעות מזרק

ולהשלים עם נוזל קרור .

 

אני לא חושב שיש עיניין לרוץ מהר למוסך בגלל מילוי אחד אקראי של נוזל קרור ,

צריך להוסיף נוזל כעת ולעקוב אחר המפלס באופן יותר צמוד

וכך לראות מה גודלה של הנזילה שקיימת .

בכל מקרה אם אתה לא ממשיך להוסיף נוזל אז בטיפול הקרוב תבקש

שיבצעו אצלך בדיקת לחץ במערכת .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אוקיי כמה שאלות:

איפה קונים נוזל קירור מסוג זה ?(אני גר בכרמיאל)

האם למהול אותו 25/75 עם מים מזוקקים לפני ההוספה ?

האם רצוי לשאוב את המים מהמיכל בגלל שהם מים רגילים מהברז?

האם בוודאות שיש נזילה?

פורסם
תוסיף אותו על המים הרגילים שכבר

הוספת ,הנוזל נמהל במים רגילים ולכן אין בעיה .

אם אין לך מקום להוסיף תנסה להוציא מעט מים באמצעות מזרק

ולהשלים עם נוזל קרור .

 

כל התשובות נמצאות בציטוט הנ"ל (מעבר למקום הרכישה)

×
×
  • תוכן חדש...