Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע שעבר החפלתי פלאגים ומאז שהחלפתי אותם יש רעשים מכיוונם רעשים של הזרקה כזה.. אים זה אומר שהם עובדים.. ?

והאים הגיוני שפלאגים של בוש יהיה על האריזה מילים גם באנגלית וגם בערבית..?

פורסם

שלום רב !

הפלגים תוצרת עזה.

הסגירה שלהם היתה עם בוקסה ללא גומי, והלחץ שהפעלת בעת הסגירה, גרם לסדק בחרסינת הפלג, שגורם לבריחת ניצוץ מהפלג.

להבא ציין בכל פניותייך לפורום, את סוג הרכב, שנת היצור, גודל המנוע, וסוג תיבת ההלוכים.

האם הרכב החל לקרטע ולחתוך מאז החלפת הפלגים?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צודק שכחתי לרשום את כול הפרטים לא.. הרכב לא התחיל לקרטע .. כתבתה שהפלאגים תוצרת בוש זה אומר שזה לא מקורי..? ואסור לנסוע..?

פורסם

יוני שלום רב !

קבל המלצה חמה מהתנור, קרא תחילה את כללי הפורום, והתמקד בעיקר בכלל העוסק בכתיבה ללא שימוש מיותר בשלוש נקודות לדוגמא...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=217228

וציין היכן כתבתי בתגובתי שיש קשר לכך שהפלגים מתוצרת בוש,ולכן הם לא מקוריים, ולכן אסור לך לנסוע?!

אני לא כתבתי זאת, מה שכתבתי שאם סדקת את המצתים בעלי כיתוב בערבית, שהם בסבירות רבה פלגים מזוייפים המיוצרים בשטחים, הרכב יקרטע, התייחס בבקשה לנושא זה בלבד, וציין להבא גם את שנת היצור של הרכב, ומה הסיבה שהחלפת מצתים ברכב, והאם הרכב קירטע, וזרק ניצוצות, גם לפני החלפת הפלגיפ?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לא צביקה רכב לא קירטע ולא זרק ניצוצונת יכול להיות שזה לא ניצוצות זה רעש שאמור להיות ולא היה בגלל שהפלאגים לא היו טובים..

אים הפלאגים מזוייפים או שזורקים ניצוצות הררכב אמור ישר לקרטע?

פורסם
יוני שלום רב !

קבל המלצה חמה מהתנור, קרא תחילה את כללי הפורום, והתמקד בעיקר בכלל העוסק בכתיבה ללא שימוש מיותר בשלוש נקודות לדוגמא...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=217228

וציין היכן כתבתי בתגובתי שיש קשר לכך שהפלגים מתוצרת בוש,ולכן הם לא מקוריים, ולכן אסור לך לנסוע?!

אני לא כתבתי זאת, מה שכתבתי שאם סדקת את המצתים בעלי כיתוב בערבית, שהם בסבירות רבה פלגים מזוייפים המיוצרים בשטחים, הרכב יקרטע, התייחס בבקשה לנושא זה בלבד, וציין להבא גם את שנת היצור של הרכב, ומה הסיבה שהחלפת מצתים ברכב, והאם הרכב קירטע, וזרק ניצוצות, גם לפני החלפת הפלגים?

בברכה

צביקה

יוני ענה תחילה על המשפט שהדגשתי באדום!

 

ואשאל אותך שאלה, ואנא תואיל לענות לי בהרחבה:

אם הרכב לא קירטע בעבר, והחל לקרטע לאחר החלפת פלגים החשודים כמזופים, ועקב פריצת ניצוץ, האם זאת הסיבה לקרטועים?!

תשובה נכונה, תזכה אותך, בפטור מנעילת השרשור, ומחסימתך בעתיד בפורום!

כדאי לך לחשוב ולהתאמץ.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שנת הרכב- 98 דייהו לאנוס ידני עשתה 135 אלף קילומטר החלפתי מצטים עקב תיקון שעשיתי בלאגרים של הגלגלים ולא החלפתי הרבה זמן וגם חשדתי שהמוסך ששמתי בעבר תפלאגים שם לי מזוייפים, לא החלפתי בגלל שהאוטו קירטע ..

ולא חושב שהוא זרק ניצוצות אם אפשר לדעת בדיוק יותר מזה קירטע..?

פורסם

שלום רב !

אולי כבודו יואיל להסביר לי מה הקשר בין מיסבי (לאגרים) גלגלים ולהחלפת פלגים?

מהיכן אתה יודע , ומדוע אתה חושב ששהמוסך הרכיב בעבר פלגים מזויפים, אולי אתה הרכבת פלגים מזוייפים, אתה יכול להבחין בין פלגים מזוייפים לפלגים מקוריים?!

מהיכן ידעת איזה פלג להרכיב, האם אתה מודע לכך, שלכל רכב ושנתון יש פלגים בעלי קודי יצרן שונים, האם אתה מודע לכך שרכבים תוצרת המזרח הרחוק, אוהביפ פךגים מתוצרת יפן NGK, או דנסו, ולא בוש תוצרת גרמניה?

האם אתה חש בעייה כלשהי בתפקוד ובנסיעת הרכב לאחר החלפת הפלגים, אם לא התחל להתכונן לצום יום כיפור!

שנה טובה וגמר חתימה טובה.

בבברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...