Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכלל גולשי הפורום היות והחיפוש בפורום לא עובד אני רושם הודעה זו

 

איזה שמנים צריכים להשים ביונדאי סונטה שנת 2000 מנוע 2000

השמנים המדוברים הם

 

ממסרה אוטומטית

מנוע

בלמים

 

ומה יש להחליף בטיפול 140,000 ק"מ.

 

בתודה מראש .

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

קישור לאתר יונדאי ישראל

http://www.hyundaimotors.co.il/Content.aspx?id=71

 

אני מצרף , הודעה קודמת, לגבי טיפולים - יונדאי ומיצובישי .

אקסנט , גטס ,סונטה , מיצובישי גאלנט, " לנסר " - תואם לטיפולים ב " כריזמה "

 

אפשר לפנות למחלקה הטכנית של " כל מוטור " היבואנים, לבקש, ספר רכב, או טופס שגרת טיפולים, טל' 03-9154444

רצוי שתזמין ספר רכב מהחברה - לא כל המוסכים מעודכנים בשגרת הטיפולים .

 

שמן כל 15K - או שנה, הקודם בניהם. ( חצי סינטטי - 40 - 10 ) או 15-40 - פילטר מקורי. או חליפי ( MANN ) בלבד.

 

פילטר אויר כל שלושים אלף (אבל מומלץ לנקות כל 15K) - או שנתיים .

 

פלגים כל 30K - או שנתיים .מיועד לפלגים רגילים ( לבדוק סוג הפלגים שהותקנו בטיפול הקודם )

 

בדיקת בלמים , ובדיקה כללית למרכב , ומערכת ההגה .

 

מערכת קרור כל שנתיים - נוזל קירור איכותי - אפשרי פרסטון ירוק .או מקורי - ( החלפה חלקית ) כ 4 ליטר .50-60 ש"ח .

רצועת תיזמון - כל 5 שנים או 90,000 ק"מ .

( הטיפול היחיד שהייתי ממליץ לבצע במוסך מורשה יבואן - יש אחריות מורחבת - שאר הטיפולים במוסך כרצונך

- ממסרה אוטומטית -

 

נוזל ATF סינטטי בתקן SP 3 - החלפה חלקית כל 45K - סינטטי מלא בלבד - לא דקסרון 3 מינראלי DEXRON III

( יש הבדל בין טמפרטורת העבודה של הנוזלים )

 

יש נוזלי ממסרה סינטטיים תואמים - כגון B. G - או A.E - אוVALVOLINE

ו דלקול ATF סינטטי ( 160ש"ח לגלון 4 ליטר )

http://www.delkol.co.il/subs_info.as...AA%D7%98%D7%99

פז אוניברסל סינטטי B.G , אמריקן איגל סינטטי , התואמים למפרט היצרן .

- או מקורי בלבד ( החלפה חלקית ) אפשר לקנות, במוסכי החברה - ולבצע טיפול, במוסך אחר .

(כ 4 ליטר - מחיר 250 ש"ח ) אם יש, פילטר שמן חיצוני לממסרה החלף , תואם פילטר שמן מנוע .

- חשוב מאוד - ולא כל המכונאים מבינים, בסוגי נוזל הממסרה האוטומטית,ברכבים אלו.

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה על תגובתך

בברכת שבוע טוב

dvoron

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...