Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

JBL GTO4060:

http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=GTO4060&CheckProduct=Y

 

1. האם ההספק המקסימלי שלו זה 55 וואט RMS ב-4 אום או שהוא מוגדר כ-underrated ויכול לספק יותר?

2. האם הוא יכול להגביר בצורה טובה קומפוננט של Hertz Energy (ESK 165) וזוג רמקולים קואקסיאליים גם של Hertz Energy (Ecx 165), או שהוא חלש מידי ולא יוכל להפיק מקסימום עוצמה מהם?

 

תודה לעוזרים ושבת שלום לכולם!

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

לדעתי הוא מגבר דיי יקר יחסית לנתונים שלו, והוא לא ינצל עד הסוף את ההרץ. ( 100 RMS לקומפוננט ו- 70 RMS לקואקסיאליים ).

 

 

במקומו הייתי קונה מגבר זול יותר( 820 ש"ח ), של מאק אודיו מדגם ZX4000, שינצל לך את הרמקולים בצורה הרבה יותר טובה- מוציא 95 RMS לערוץ:

 

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=712409

 

 

 

או הולך על אופציה יקרה יותר- JBL GTO 1004, עולה 1190 ש"ח ומוציא 100 RMS לערוץ:

 

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=680839

 

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

המגבר כבר אצלי, אני לא קונה אותו.

השאלה מה אני יכול לעשות איתו.

 

בעיקרון יש לי את המגבר הזה לקומפוננט הרץ אנרג'י ולקואקסיאליים של הרץ ואני מתכנן לקנות מונו לסאב (Rockford P2).

ניתן לעשות לקומפוננט גישור או משהו שיקבל הגברה מ-2 ערוצים וככה יקבל 110 rms ו-2 הערוצים האחרים ילכו לקואקסיאליים?

(מצטער על הידע המועט שיש לי, אני חדש בתחום ומנסה ללמוד כמה שיותר :-))

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אם אתה עושה גישור- אתה יורד ל- 2 אוהם, והמגבר שלך יוציא 150 RMS ל- 2 ערוצים.

 

ההרץ אנרג'י לא יכולים לרדת ל- 2 אוהם.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

הבנתי.

 

יש אפשרות לחבר את הקומפוננט למונובלוק ואת הקואקסיאליים + הסאב לחבר ל-JBL GTO4060?

במקרה כזה יש אפשרות לעשות גישור לסאב או שגם פה זה יוצר בעיה (בגלל הקואקסיאליים)?

 

תודה על העזרה!

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

תעשה גישור במגבר לזוג הקומפוננט, ואת הקואקס' תחבר לרדיודיסק.

כשעושים גישור במגבר לא "יורדים" ל2 אוהם.

מידת האוהמים זו התנגדות שמראה הרכיב המוגבר, שאליו צריך להתאים הגברה, לא להיפך.

מתחדשת*

פורסם

1+

 

אין כל קשר בין גישור למעבר לעבודה ב 2 אוהם.

 

אך בגישור אחוז העיווט גבוה יותר.

 

אין כל בעיה לחבר את האנרג'י לכל ערוץ , לשמוע, להחליט אם חסר לך עוצמה או שלא.

 

האנרג'י הוא גמרול די נציל כך שאין לו בעיה להיות מוגבר מ 55 RMS,

שוב, המגבר אצלך, חבר ותדע את התוצאה.

 

בהצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

אתה צודקים חבר'ה- משום מה חשבתי באותו הרגע על יכולת עבודה של סאב וגישור בין הסלילים ורשמתי בכלל על האנרג'י :lol:

 

יצאתי טונה.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

רוני,

לא מותקנת אצלי מערכת באוטו אז אין לי איך לבדוק את המגבר עם הרמקולים.

 

Romek,

לדעתי לחבר את הקואקסיאליים לרדיו דיסק זה בזבוז מכוון שהרדיו דיסק לא יוכל להגביר אותם בצורה טובה.

 

יש אפשרות שאני אקנה מונובלוק ואחבר את הסאב אליו.

השאלה היא האם כל הרמקולים ינוצלו בצורה טובה ברגע שאני אעשה גישור לקומפוננט ואחבר את הקואקיסאליים ל-JBL GTO4060?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אתה לא יכול לעשות גישור במגבר ארבע ערוצים, ועדיין להגביר ארבעה רמקולים.

בפעולת גישור, אתה מאחד שני ערוצים לאחד, ומגבר של ארבעה ערוצים הופך למגבר שני ערוצים.

 

כרגע אני ממליץ לך לחבר את הקומפ' בצורה רגילה, אם הכוח לא מספיק תחבר אותם בגישור ואז לא תשאר לך ברירה אלא לחבר את הקואקס' לרדיו.

כל זאת אם אתה לא מוסיף ערוצי הגברה נוספים.

מתחדשת*

פורסם

אני לא יכול בגישור לגשר 2 ערוצים לאחד ואז נשארים לי עוד 2 ערוצים?

ברגע שאני מגשר 2 ערוצים אני חייב לגשר גם את ה-2 האחרים?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

תנסה לחבר בצורה רגילה כמו שאמרו לך אין לך מה להפסיד כי המגבר כבר אצלך זה לא שאתה הולך ליקנות אותו עכשיו

מקסימום תחבר את הסט הקדמי בלבד בגישור למגבר ואת הקואקסלים תחבר ישירות לרדיו .

ואת הסאב תחבר למונו שתירכוש אל תשבור את הראש יותר מדיי

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

כפי שאמרתי, אין לי מערכת מורכבת באוטו ולכן אין לי איך לחבר את המגבר (צריך לעשות התקנה באוטו).

השאלה היחידה שיש לי זה האם בגישור של 2 ערוצים המגבר הופך ל-2 ערוצים מגושרים או לערוץ אחד מגושר (שזה בעצם 2) ועוד 2 רגילים?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אם אתה מחבר קומפוננט המגבר הופך לשני ערוצים משמע ערוצים 1ו-2 הופכים לערוץ אחד וערוצים 3 ו-4 לערוץ השני

ככה שאין לך עוד מקום לחבר את הרמקולים השניים למגבר

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אז יש אפשרות לחבר את הקומפוננט (בגישור) ואת הסאב (בגישור) למגבר של ה-4 ערוצים ולקואקסיאליים לקנות מגבר 2 ערוצים?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

×
×
  • תוכן חדש...