Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא אם המגבר שלך היה תומך בגישור בשני אום זה גם היה אופצייה אבל במצב שלך אם אתה מחבר קומפוננט בגישור על מגבר 4 ערוצים המגבר יהפוך לשני ערוצים שזה אומר ימין קידמי ושמאל קידמי בלבד {לקומפוננט}

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אז במידה ואני עושה גישור לקומפוננט, הוא תופס לי את כל ארבעת הערוצים?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

יש אפשרות לחבר את הקואקיסאליים באופן רגיל למגבר ולעשות גישור לסאב?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

איזו השקעה, תודה :)

 

נראה לי שאני אחבר את הסאב (בגישור) + הקואקסיאליים (רגיל) ל-JBL GTO4060, ואת הקומפוננט את אני אחבר למגבר 2 ערוצים.

 

על איזה מגבר 2 ערוצים אתם ממליצים בשביל קומפוננט של Hertz Energy HSK165?

אני כנראה אקנה אותו בארה"ב. מגבר באיזור ה500 ש"ח (130$ בערך).

 

חשבתי על:

Kicker ZX200.2

או

JBL GTO752

או

Rockford Fosgate Punch P200-2

 

על מה אתם ממליצים (אפשר גם להביא המלצות אחרות, לא חייב מהאפשרויות שחשבתי עליהם)?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

חבל על הכסף תתחיל ככה שתחבר את הקומפוננט למגבר בחיבור רגיל ואת הסאב בגישור

את הקואקסלים תחבר ישירות לרדיו עד שיהיה לך תקציב ראוי למונו

ניגמרת לי הסבלנות עוד פעם אני בא להכות אותך תיזהר :wink:

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

מסכים עם כל מילה של ישראל- תחבר את הקואקסיאליים לפאנל.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

למה חבל על הכסף?

אם אני אקנה מונו לסאב זה לא יעזור לי כי עדיין אני לא יוכל לגשר את הקומפוננט וככה אף רמקול לא ינוצל בצורה טובה.

אם אני אקנה מגבר 2 ערוצים גם הסאב, גם הקומפוננט וגם הקואקסיאליים יקבלו הגברה טובה לא?

 

יש סיבה שאתם לא ממליצים לי לקנות מגבר 2 ערוצים, או שזה רק בגלל שהסאב לא יקבל הגברה מספיק טובה?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

כרגע, לפני שאתה נוסע ולפני הכל, תבוק אם חיבור רגיל של הקומפ' לא מספיק מבחינת כוח.

לפני שאתה שופך עוד כסף על עוד מגבר, תבדוק אם מה שיש לך לא מספיק.

אחר כך, תהיה יותר חכם.

מתחדשת*

פורסם

תראו,

המערכת כרגע בשלב של בניית מפרט.

אין לי כרגע מערכת מותקנת באוטו ואין לי אף חלק של המערכת מלבד המגבר והסאב.

 

יש לי אפשרות להביא מגבר מארה"ב בשבוע הקרוב בלבד ולכן אני שואל מה כדאי לעשות.

כי אם אני אצטרך להביא מגבר נוסף בכל מקרה, עדיף לי להביא אותו מארה"ב שם המחירים בד"כ נמוכים בחצי ואפילו יותר מהמחירים פה בארץ.

 

המגברים בסופו של דבר יצטרכו להגביר סט קומפוננט של Hertz Energy HSK165 או Morel Dotech Ovation (אני צריך לשמוע את המורל כדי להחליט) + קוואקסיאלים של הרץ (HCX 165) + סאב Rockford P2.

 

מה לדעתכם הכי חכם לעשות, בהתחשב בכל האילוצים והנתונים שהצגתי?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

:brickwall::brickwall:חיליק הלך עליך :-)

אז תקנה שני מגברים

1. מגבר 4 ערוצים חזקק

2.מונו יעודי לסאב וזה

3. תמכור את המגבר החלשלוש שלך

ניראה לי ככה יהיה לך שקט נפשי

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

בהנחה שאני לא מוכר את המגבר הזה ונשאר איתו (לא מאמין שיש לי תקציב להביא מגבר מספיק חזק של 4 ערוצים), על איזה מגבר 2 ערוצים אתם ממליצים?

 

מארה"ב, בסביבות ה-500 ש"ח (130$ בערך).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

מישהו?

 

אני צריך לסגור את הכל עד סוף השבוע הזה, הדודה תכף חוזרת :roll:

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

×
×
  • תוכן חדש...